כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג׳יי יוגיבר-DJ YogiBear

דיג׳יי יוגיבר-DJ YogiBear

תקליטנים
טלפון:0525005539
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Betzalel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
כשהתחלנו לחפש די'גיי לא ידענו בדיוק מה אנחנו מחפשים. קיבלנו המלצה על יוגי אז התקשרנו. משיחה הראשונה יוגי נתן את התחושה שלא רק שהוא יעשה לנו שמח אלא יעזור לנו להבין מה ישמח אותנו. ואכן כך היה. נפגשנו בסטודיו שלו לפגישה ארוכה ונעימה, שמענו מוזיק, דמיינו ביחד את הערב, תא נו ציפיות, ושמענו עוד קצת מוזיקה. כשיצאנו ידענו שעשינו את הבחירה הנכונה. גם אחרי הפגישה כשפתאום צצו לנו בקשות המענה תמיד היה שיהיה בדיוק מה שאנחנו רוצים. ואכן כך היה. המוזיקה הייתה בדיוק מה שדמיינו, בדיוק במקום, ואפילו יותר מזה. יוגי זרם עם החברים, הרים את האווירה, וגם היה שם כדי לחפות על פאשלות שלא היו קשורות אליו בכלל. בקיצור, מומלץ ביותר.
הצג עוד

gili   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו, מאיפה מתחילים... על יוגי שמענו מחברים שהיו בחתונה שהוא תקלט והם עפו לחלל. מהשיחה הטלפונית הראשונה הייתה לנו אינטואיציה טובה והחלטנו שאנחנו סוגרים איתו. מיד לאחר השיחה יוגי פתח קבוצת וואטסאפ ומאותו רגע ביקש שנשתף אותו במוזיקה שאנחנו אוהבים. חודש לפני החתונה נפגשנו איתו בסטודיו שלו ושם התאהבנו סופית! גילינו בן אדם מקצועי בטירוף, קשוב, סבלני, מלא בידע על מוזיקה והבנו שכל כך חשוב לו להיות חלק משמעותי מהיום שלנו.. הוא קרא אותנו בשניה!! רשם את כל מה שהיה בפגישה, כל מה שאנחנו אוהבים ואתה מה שלא. הגיע יום החתונה, עשינו חתונה הפוכה, שעתיים וחצי של קבלת פנים ואוכל ואז מסיבה של 7 שעות שהרחבה לא הייתה ריקה לרגע!!! יוגי פשוט הצליח לקרוא אותנו ואת הקהל שלנו ולשים שיר אחר שיר בצורה מדוייקת!! בלי לעלות אותנו ולהפיל (כמו הרבה די ג'יים של חתונות שעושים...) עם זרימה ומעברים מדהימים בין שיר לשיר... ואז האפטר!! ואו ואו חשמללל... עברו 4 ימים מהחתונה ואנחנו לא מפסיקים לקבל פידבקים מטורפיםם עליו, על המוזיקה ועל האווירה שהוא ייצר.תעשו לעצמכם טובה ותקחו את יוגי!! בחיי שלא תתחרטו.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשנו את יוגי כשהגענו להתרשם מאולם אחר שלא סגרנו איתם בסוף, אבל כן גנבנו את הדיג׳יי!
הצג עוד

יונתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרנו את יובי ממסיבות הרחוב רקדנו במסיבות שלו ואהבנו את הוויב והסטייל שלו. אריאל החליטה שהיא רוצה ללמוד לתקלט אז היא למדה אצלו כמה ונהנתה בטירוף.
הצג עוד

daniel135   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יוגי נותן תחושה כל כך נעימה של ביטחון ומקצועיות, שזה בדיוק מה שאתה רוצה בחתונה שלך. מעבר לכך הוא היה קשוב לסגנונות מוזיקה שרצינו ונתן טאצ'ים קטנים כשהיה צריך. באירוע היה זמין לכל שאלה והיה איתנו. מומלץ בחום!
הצג עוד

אליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יוגי כבר מההצעה היה לנו ברור שאתה הוא זה שהולך לתקלט אצלנו בחתונה. המקצועיות שלך, האחראיות - פגישת תיאום ציפיות שלושה חודשים לפני, פתיחת קבוצת וואצאפ מיוחדת רק לסגנונות המוזיקה שיהיו, הדאגה שהכל יושב במקום. הלב הענק שלך, ההודעות המרגיעות שהכל יהיה טוב והחיוך הענק והתמידי. אפשר לומר שאנחנו ידענו שנהנה מהמוזיקה שלך בחתונה אבל לא ידענו איך האורחים יגיבו ושמע, הם פשוט עפו. לא היה בנאדם אחד שלא עף עליך או החמיא למוזיקה שלך. הרמת את הרחבה, הצלחת בכישרון מיוחד לחבר את כל הקשת האנושית שהייתה שם ובעיקר את הסגנונות הכ"כ שונים שלנו, ויצרת שמחה גדולה גדולה. אומרים שמוזיקה היא מפתח לנשמה, הצלחת לפתוח שם כמה נשמות:) תודה שליוות אותנו ביום המיוחד שלנו.
הצג עוד

נתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בתור זוג מוסיקאים, כמובן שניגשנו למלאכת בחירת הדיג'יי בחרדת קודש. השם של יוגי עלה די מהר, והחל מיצירת הקשר הראשונה ההתנהלות מולו הייתה תענוג צרוף. שלחנו לו פלייליסט גדוש שיצרנו בספוטיפיי, אבל הוא לא נרתע. הוא הזמין אותנו לבית שלו, אירח אותנו למופת ובמשך כמה שעות ישב והקשיב לבקשות ולחששות שלנו - לדודה שלא אוהבת את הסגנון הזה, לאמא שלא מוכנה לשמוע את השיר ההוא ולסבתא שהשיר הזה דווקא מזכיר לה תקופה יפה מהילדות. גם האירוע עצמו לא היה חף מאתגרים: בעלת המקום ידועה בכך שהיא עוברת עם מד דציבלים ליד הרמקולים וגם בשום פנים ואופן לא מסכימה שיהיו סאבים. קצת חששנו, אבל יוגי הפיג את החששות שלנו והרים את הרחבה כמו שקיווינו עם מעברים מוצלחים ובטעם טוב, רמיקסים לא לעוסים לעייפה וחיוך מאוזן לאוזן. מומלץ, מומלץ, מומלץ!
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יוגי היה קשוב מההתחלה לצרכים שלנו! ידע להוביל אותנו אבל נתן לנו מקום להרגיש שאנחנו שולטים! הריקודים בחתונה היו מטורפים והאורחים לא הפסיקו לרקוד עד הרגע האחרון!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יוגי היה הדיג'יי בחתונה שלנו ביום שישי האחרון ובאמת לא יכולנו לבקש מישהו יותר טוב ממנו. מהפגישה הראשונה ראינו שvוא בחור רציני וסטודיו מדהים ונותן לך תחושה של "תרגיש בבית" אז כבר השלב המקדמי של בניית הפלייליסט היה כיף. שלא לדבר על החתונה עצמה שהוא הגיע הכי קול שיש ובאמת היה המלך של החתונה. מקווה לראות אותו בעוד חתונות
הצג עוד

חגי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
85 מתוך 100
קיבלנו המלצה על יוגי,הלכנו לפגישה אצלו בבית והיה חיבור ממש טוב. מאז ועד סוף החתונה הוא היה אלוף ממש, זרם איתנו ועזר לנו להסגר על המוזיקה שתתאים לאירוע! כיף ממש

להמשך גלישה באתר
up