כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי סומך

עדי סומך

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
כתובת:ישראל
טלפון:0533476888
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
התחתנתי לפני חודש, עדי באה באנרגיות טובות, בשילוב של מקצועיות מטורפת, אכפתיות ואווירה טובה!! ממליצה בחום🤍🤍התסרוקת נשמרה מעולה עד סוף האירוע!

גל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עדי מאוד נעימה וקשובה לצרכים שלך ובעיקר לחלומות שלך. זה יום חשוב שלכל אחת בא להיראות הכי יפה בעולם והיא באה להגשים את החלום!
הצג עוד

Sophie   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עדי היא מתוקה אמיתית ופשוט מהשיחה הראשונה איתה גרמה לי להרגיש בנוח, ולמרות שלא נפגשנו לפני החתונה מהרגע שהיא הגיעה היה ברור שבחרתי נכון :) עדי משרה אנרגיה מרגיעה, את מרגישה כאילו חברה שלך באה לסדר לך את השיער. בכללי אני מאוד מאוד רגישה בקרפקפת ועדי הייתה מאוד נעימה וזה לא מובן מאליו בכלל!!! השיער החזיק לי פשוט כל היום ואני הזעתי וקפצתי וחיבקתי כמויות של אנשים וזה פשוט לא זז. עדי מקצוענית ברמות ואני לגמרי ממליצה עליה לכל אחת!!
הצג עוד

מעיין כדריה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה שלי עם עדי הזהרתי אותה שיש לי שיער ארוך עבה וכבד, אמרתי לה מה בדיוק אני רוצה ואיך אני רוצה להיראות והיא נתנה את דעתה האישית. כשהגענו ליום המיוחל היה לה חשוב לומר לי שבגלל שהשיער שלי כבד אני צריכה לקחת בחשבון שלא בטוח שהתסרוקת תחזיק מעמד עד סוף הערב, אבל היא עשתה הכל כדי שהשיער שלי יהיה הכי יציב הכי טוב והכי מושלם והוא באמת היה לי ככה לכל אורך היום!! תיארתי לה מה אני רוצה והיא עשתה לי תסרוקת אפילו יותר יפה ממה שדמיינתי לעצמי והייתי הכי מאושרת בעולם!! הדריכה אותי מה לעשות לפני החופה בשביל לתחזק אותו וגם היה פשוט כיף איתה היא מקסימה!! תודה רבה לך עדי!!
הצג עוד

שחר שלפוק   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים, השיער יצא מדהים, וזו בדיוק האווירה שרציתי בהתארגנות, כל כך גדולה שכללה, שתי אימהות, שתי אחיות, אחיינית, ושש חברות!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדי המהממת עיצבה לי את השיער לחתונהעוד מהפגישת ניסיון הייתה סבלנית ונעימה, לא ויתרה עד שיצאתי בהרגשה טובה ועם חיוך על הפנים, הייתה הכי מקצועית שיש, צילמה וכתבה מסודר לעצמה בדיוק מה אהבתיתמיד הייתה זמינה וגמישה לשינויים, העיקר שאני יהיה מרוצהביום החתונה הייתה חלק בלתי נפרד מהאווירה בחדר התארגנות, הרגיעה את הבנות, זרמה איתנו והיה לה חשוב בטירוף לוודא שאנחנו מרוצות בכל שלבבסופו של דבר יצאה תסרוקת מהממת, בדיוק מה שרציתי ויותררציתי להגיד לך תודה מכל הלב על האכפתיות שלך והרצון לעשות מעל ומעבר
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז הגעתי לעדי מהאינסטגרם ומהמון המלצות של כלות אחרות ופשוט ידעתי שעשיתי את הבחירה הכי טובה ומקצועית שיכולה להיות! ההתארגנות הייתה בנחת, מקצועיות וסבלנות שיכולה להיות:)

לירון גרוס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לכל המתולתלות שמתלבטות ממליצה לסגור את עדי לעיצוב שיער, התסרוקת שלי הייתה מהממת והחזיקה גם יום למחרת! והתוספת, שכל כך פחדתי להדביק בגלל סיפורים ששמעתי, יצאה בקלות במקלחת 😁 ובאריכות- את עדי המהממת הכרתי שהייתי מלווה של חברה. עדי עיצבה לי את השיער בדיוק כמו שרציתי ולא היה לי ספק שהיא תסדר לי את השיער גם בחתונה שלי ולמזלי היא הייתה פנויה! עדי מרגיעה, נעימה, יש לה עין טובה ופשוט כיף שהיא חלק מהיום הזה! אני בטוחה שכל אחת תהיה יותר ממרוצה איתה ❤️
הצג עוד

gill   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את עדי הכרתי באינסטגרם , העבודות שלה שבו אותי מהרגע שראיתי את הפוסטים בעמוד המקצועי שלה הבנתי שאני צריכה את עדי לצידי ביום שלי. מהניסיון , עדי ממש נכנסה לי ללב ולכן גם סגרתי איפור דרכה ואכן זו הייתה בחירה נבונה וחכמה מצידי!! ביום עצמו עדי הייתה מקור האור שלי והרגיעה בסירוקים עצמם וגם אחרכך באולם (וכן קחו אותה כליווי - הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם!) אני מתולתלת ועדי ניצחה בגבורה על השיער המרדן שלי , מלא מחמאות שקיבלתי על האיפור והשיער יעידו כי עדי היא הבן אדם הכי מקצועי , מהמם שירותי ואדיב שיש!! (לא פלא שנכנסה ללב שלי ושל המשפחה שלנו !!!)
הצג עוד

נעמה ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדי סומך המושלמת! כמה נהנתי איתה גם לפני האירוע בשיחות הטלפון ובהודעות שהכי כיוונה והרגיעה אותי וגם כמובן ביום עצמו ובליווי שהיה הכרחי לי! והיא עזרה לי להבין שממש לא כדאי לוותר עליו במיוחד עם שיער חלק כמו שלי והחתונה ביולי. יש לי שיער מאוד חלק ומאוד דק ואני בקושיייי עושה תסרוקות ולכן הגעתי ממש סקפטית שמשהו יחזיק לי ועדי פשוט הצליחה להגשים לי את תסרוקת החלומות! כל כך אהבתי איך שיצא בסוף! וגם בלוק השני עדי החליפה לי תסרוקת לחצי קוקו שבכלל לא תיאמנו מראש ויצא הורססס נוח וכיף לרקוד איתו. ממליצה עליה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up