כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סנאפ - המרכז החברתי לצילום

סנאפ - המרכז החברתי לצילום

צלמי סטילס
כתובת:ישראל
טלפון:0524578912
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלמים מצוינים עם ערך מוסף לצילום החתונה שלנו, וככה הגענו לסנאפ :)למרות שבסופו של דבר בחרנו ללכת עם צלמת אחרת, חשוב לי לכתוב שסנאפ היו מקסימים לאורך כל ההתלבטויות שלנו לגבי צלמים, ואנחנו בהחלט מתכוונים להזמין אותם לצילומים בהמשך חיינו.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סנאפ פשוט מדהימים. הליווי היה מקצועי, עוטף ולא פולשני במהלך החתונה. אנחנו ממש שמחים שיצא לנו להוסיף גם פן חברתי לחתונה שלנו.
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
משתפת את האסמס ששלחתי לליאור הצלמת הראשית בסנאפ, והיא בצניעותה לא פירסמה אותו: היי ליאור, אתם כאלה מוכשרים! אני בהצפה רגשית- מתמונות קורעות, למגניבות, למהממות!😁 אני ממש רוצה להגיד תודה, הייתם הכי מקצועיים, קלטתם הכל והשארתם לנו זכרונות מדהימים מהחתונה! אני ממש מודה שעשיתי בסוף צילומי התארגנות, יצא טיל! בצילומי זוגיות עברנו מלוקיישן לללוקיישן איתך ועם אלברט... ובהמשך הצלחתם לקלוט רגעים משפחתיים נדירים של הדודים והסבתות, וקרחנות עם החברים🤩💗 תודה רבה גם לעידן ולצלם הרביעי ששכחתי את שמו - הם הקפידו לשאול אותי עם מי עוד לא הצטלמתי ולפני שהלכו הודיעו והספקנו לצלם עוד תמונות. תמשיכו לאהוב את העבודה ולממש את עצמכם🙏🏼
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סנאפ היו הבחירה של בעלי הוא מורה לחינוך מיוחד בתיכון והיה לו חשוב שהעבודה שלו תשתלב בחתונה הוא לא רצה עוד מתנה לאורחים מעמתת אנוש, אלא שממש יקחו חלק. ההחלטה הכי טובה שלנו! ליאור ועידן היו פשוט מקסימים הסבירו לנו איך הכל מתנהל בצורה הכי מקצועית שיש הבינו את הוייב שלנו זרמו איתנו ועם השיגועים שלי (אני בכלל לא אוהבת להצטלם) ביום החתונה עידן ליווה אותי בהתנהלות מדהימה לא ביים, פשוט זרם ונתן לי להיות אני את ליאור פגשנו עם עוד שני צלמים באירוע עצמו ופשוט הייתה אוירה קסומה קיבלנו מלא מחמאות וראיתי שאיתי בעלי פשוט זוהר כלכך הרבה תודה
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הצלמים שלנו היו אלברט ומושיק, שני אנשים מהממים! כבר כשהם הגיעו בבוקר הם השרו אווירה של מקצועיות מצד אחד ושל כיף בצד שני. הם הבינו אותנו ונתנו לנו את ההרגשה אנחנו בידיים טובות, שיש על מי לסמוך, ואנחנו זרמנו איתם. הם הרימו לנו כל האירוע ועשו לנו נחת בלב! וגם קיבלנו כבר קצת תמונות ו...וואווו!! פשוט מעל ומעבר, אין סוף מחמאות(:
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בבחירת הספקים השתדלנו לפנות לספקים שיש להם ערך חברתי ותרומה לקהילה. סנאפ היו בין הספקים הראשונים שידענו שנרצה לסגור בעקבות ההמלצות המצוינות והערך החברתי המוסף. כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם ליאור, קיבלנו יחס מדהים ואישי, ובנוסף סנאפ נשארו איתנו בחתונה גם לאחר דחייתה בעקבות הקורונה. עידן ואלברט הגיעו לצילומי ההתארגנות מוקדם בשישי בבוקר, היו מקסימים ונעימים והצליחו לגרום לי להרגיש בנוח ולהשתחרר למרות הביישנות שלי מהמצלמה. באירוע הרימו את האווירה, ידעו לנהל את הצילומים והתייחסו לבקשות שלנו לצלם אנשים חשובים (משפחות, סבים וסבתות). וכמובן שהתמונות שהגיעו לא מזמן יצאו מהממות ואיכותיות! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חבורה מופלאה של צלמים אידיאליסטיים, מוכשרים, אמנותיים ומלאי וייב חיובי! סנאפ הוא סטודיו מקצועי לצילום שמקדם ומשלב תעסוקתית צעירים עם צרכים מיוחדים. הצוות שמגיע לחתונה כולל הרכב משולב של צלמים מקצועיים ומנוסים וצלמים צעירים עם צרכים מיוחדים שהוכשרו בסטודיו, למדו את רזי המקצוע ומצלמים בכשרון רב. התמונות שקבלנו מ'סנאפ' יצאו יפהפיות בנוסף, הצוות שהגיע לצלם – דוד, עידן ומאיה – היו מקסימים ועשו את העבודה במקצועיות, באדיבות ובאווירה טובה. ממליצים בחום!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
סנאפ היו מקצועיים ואדיבים מהרגע הראשון! זרמו איתנו על הרעיונות ולא הכבידו עם דברים שלא התאימו לנו הצוות הגיעו לפני הזמן שקבענו איתם (הרבה לפנינו...) ונתן תחושה טובה וזורמת לנו לאורחים לנו היה חשוב לבחור ספקים עם ערך מוסף, ואם גם לכם חשוב - סנאפ זו הדרך! המחיר הוגן לגמרי והעבודה מקצועית!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
החברה המוכשרים האלו ליוו אותנו באחד הימים הכי כייפים שהיו לנו בחיים. ממליצה לכםן בחום חום חום לקחת אותם לכל אירוע שלכםן שדורש צילום. אז נכון, מדובר בעסק חברתי, אבל האלבום הזה מוכיח שחברתי זה לא מילה נרדפת ללא מקצועי - בדיוק להיפך. כשעושים מהלב זה יוצא פי אלף יותר טוב. תודה לדוד, אלברט, עידן וליאור שהקפיאו לנו רגעי זכרון מיוחדים מנקודות מבט מיוחדות ונפלאות.
הצג עוד

batelp19   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להגיד תודה לצוות סנאפ המדהים!!! - ליאור, דוד ורענן. לאורך כל הדרך ליאור הייתה קשובה לכל בקשה שלנו וזרמה עם כל מה שביקשנו! עשינו הפרדה בין החופה לאירוע באולם, וליאור תפעלה את זה מדהים! עמדה בזמנים, והייתה סופר מקצועית לאורך כל הדרך. מאוד חששנו מהצילומים כיוון ששנינו לא אוהבים מצלמות וליאור נתנה לנו את ההרגשה הכי טובה בעולם, שלא האמנו כמה מהר זה עבר ובצורה הכי חלקה וכייפית שיש!! מלבד המקצועיות אתם זוכים לקחת חלק במיזם מדהים של אנשים מדהימים במחיר מדהים ובלי פשרות על האיכות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up