כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלי חורי מאפר

אלי חורי מאפר

איפור כלות
טלפון:0549792456
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
100 מתוך 100
אלי היה מקסים מהרגע הראשון שדיברנו בטלפון ועד יום החתונה שהיה הכי נעים ומקצועי שיש!!
הצג עוד

Ellie B.   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את אלי סגרתי שנה לפני החתונה וזאת היתה הבחירה הכי טובה שעשיתי !! הוא היה זמין 24/7 ! לכל שאלה והתייעצות, לקבוע לו״ז לי ולמלוות וסתם כדי לדבר על הגורים הלא כלכך קטנים שיש לנו. לאלי יש לב זהב בנוסף לזה שהוא מוכשר ברמה מטמטמת!! בפגישת יעוץ שלי איתו אמרתי לו שאני לא מתאפרת ואין לי שום נסיון עם זה ושאני סומכת עליו, רק שישאיר אותי אני. והתוצאות היו פשוט ואווו !!!! אין אחד שלא עף על האיפור ועד כמה שהוא היה טבעי ונכון ! אפילו בעלי שלא אוהב איפור. עזבו את זה שלא היה צריך אצ׳אפ אחד אפילו כל הערב ובנוסף האיפור שהוא משתמש בו לא ייבש לי את העור (קרה לי עם מישהי אחרת שאיפרה אותי לחינה). עזר לי למצוא החלפה תואמת למעצב שיער שהחלטתי להחליף שבוע לפני החתונה וגם שם הוא קלע בול עם שני שוסטר קיצר , אל תהססו בכללל !!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
מה אומר ומה אגיד שלא נאמר?? מהשיחת טלפון הראשונה אמרתי לעצמי שזה הבנאדם שאני רוצה ביום החתונה שלי! איזה אנרגיות איזה אווירה !!! וכל זה לא היה רלוונטי אם לא ידי הזהב שלו שהפכו אותי לנסיכה ! הרגשתי הכי הכי יפה בעולם ועדיין נשארתי אני אבל עם גלאו 😍ואם זה לא מבהיר כמה הוא מוכשר וכמה הוא הבחירה הכי טובה שיש - אחת המלוות שלי שמתחתנת גם היא סגרה אותו יום אחרי החתונה !!! עד כדי כך זאת אהבה ממבט ראשון 🤍
הצג עוד

guyshimoni46   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הגעתי לאלי דרך כלות אורבניות,הוא הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות בחתונה, כל מה שיכל להשתבש לי בחתונה קרה כבר מיום לפני… ברגע שאלי נכנס עם כל השמחת חיים שלו והאנרגיה שלו הרגשתי באותו הרגע כלה ושסוף סוף זה מתחיל!!את אלי סגרתי יותר מחצי שנה לפני החתונה ובמהלך כל הדרך הוא נתן לי את ההרגשה הכי טובה שהוא באמת חבר שלי ובאמת כאן בשבילי, התייעצתי איתו על כל דבר בחתונה בקיצור אלי חורי זה הבנאדם שכל כלה חייבת ביום החתונה שלה!!!!
הצג עוד

Kim   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לאלי הגעתי דרך האינסטגרם, לא ראיתי כלה שאיפר לפני וממש הלכתי לפי תחושת הבטן שלי, ראיתי יד טובה ונקייה וזה היה הדבר הכי חשוב לי! כמובן הערכתי מאוד שהתעקש על שיחה טלפונית ולא הצעת מחיר בווצאפ וזה מבחינתי היה פלוס גדול! חשוב מאוד בעיניי שבעל מקצוע משקיע בך כמה דק שיחה למרות שלא בהכרח תסגור איתו, הבדל גדול מאוד שירות בווצאפ!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראיתי עליו המון המלצות, ואהבתי את העבודות שלו באינסטגרם, מהשיחה הראשונה ידעתי שאני בידיים טובות!!! ביום החתונה הביא אווירה כל כך נעימה רגועה ומחבקת, ונתן לי להרגיש ממש בנוח ובכיף. כמה ימים לפני החתונה המאפרת של אמא שלי ושל אחותי הבריזה ואלי קיבל אותן גם והן יצאו הכי מרוצות בעולםםםםם לא הפסיקו להחמיא לכולנו על האיפור! ואלי כזה מתוקקקקק ומסביר פנים, אחותי הקטנה בגיל ההתבגרות ועם עור בעייתי ממש ותמיד חוששת כשמאפרים אותה ויוצאת תמיד בוכה, אצל אלי יצאה פשוט שמחה ומרוצה! הרים לה את המצב רוח ואיפר אותה מושלם !!!
הצג עוד

savoray   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה בתור מכורת איפור רצינית ביליתי בחיפושי מאפר לחתונה שלי במשך שבועות... פשוט לא הצלחתי למצוא מישהו שעומד בקריטריונים שלי והייתי מיואשת.הגעתי דרך המלצה של חברה לאלי ו- ואווו זה היה קל כל כך ראיתי את היד המטורפת שלו. ובתור אחת שמכורה לסקין הוא ידע לתת לו מקום גם בעבודות שלו ובמיוחד אצלי! נפגשנו לניסיון אחרי שסגרנו כבר הכל, וכל כך נהניתי!!! אלי מרים וכייפי וקליל ובידיוק כל מה שכל כלה צריכה ביום המלחיץ הזה. בדקה ה90 ביקשתי ממנו להוסיף ליווי לאולם כדי שאהיה בראש שקט וזה ההחלטה הכי טובה שהייתה לי. האיפור היה מושלם ולא זז כל הערב.ועל הדרך זכיתי בחבר למכורי איפור ולרלורים ❤️ בקיצור מי שצריכה מאפר - אליי זה הכתובת!!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ממש רגע לפני המלחמה וחשבתי רבות מתי הזמן המתאים ואז הבנתי שאולי דווקא בגלל שזה מצבנו אולי כדאי שתוכלו לשריין את המאפר הכי מושלם שיש!!! בימים טובים יותר..הגעתי לישראל להתחתן מבלי להכיר אף מאפר, (בתור אחת שלא מתאפרת זאת בעיה קצת יותר קשה).פחדתי להיות מוגזמת ולאבד את הנמשים שלי ואת מי שאני בשכבות של איפור ולאליהו הגעתי מחיפושים אחרי מאפרים..בשניה שראיתי את הפיד שלו הבנתי שהוא ה-אחד!!אחרי שיחה קצרה בטלפון הבנתי שיש גם חיבור והבנה של בדיוק מה הרצונות שלי..קבענו פגישה ומשם החיבור היה פשוט מושלם מבלי לומר עוד מילה! אליהו פשוט ידע ממבט ראשון מה מחמיא לפנים, עיניים והשתלב עם השמלות והשיער שלי נתן לי את מלוא הבטחון על אף רמת החרדה המוגזמת שהגעתי איתה!ופשוט היה הכי מקצועי ומושלם שיש!!!!!!אליהו איפר אותי ואת אחותי פשוט מדויק!!!!קיבלנו אין סוף מחמאות ופשוט לא יכולתי לבקש אחרת, אין מאושרת ממני בעולם על כך שבחרתי באליהו!
הצג עוד

Avichai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
95 מתוך 100
קודם כל כבר בשיחת טלפון היה כיף לדבר עם אלי, אני בדרכ לא מתאפרת אבל הוא לגמרי הרגיע. בפגישת ייעוץ כבר הבנתי שבחרתי טוב הוא לגמרי הבין מה הכיוון שלי, עדין בלי יותר מידי איפור ומה שיבליט לי את העיניים. לא הפסקתי לקבל מחמאות כמה האיפור שלי יפה ועדין ושעדיין מאחורי האיפור רואים שזו אני וזה מה שהיה לי הכי חשוב!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלי המהמם איפר אותי ואת המלוות שלי לחתונה שלי 🤍הוא הבחירה הכי טובה שעשיתי ביום הזה!אלי הוציא אותנו מהממות ובשיא שלנו! אפילו החתן אמר שזה בול כי הוא לא אוהב עומס של איפור אבל הכל היה כל כך טבעי אבל עם נוכחות ופשוט אני 😍מעבר לזה הוא עשה לנו פאן במקסימום כל היום, עם אווירה הכיפית, הצחוקים, והאנרגיות המדהימות!אלי תקתקן, הגיע בזמן (ואף הקדים) ועמד בלוז בצורה מרשימה ממש! אתן חייבות לקחת אותו ליום שלכן 🤍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up