כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Peacock by Gatsby

Peacock by Gatsby

שירותי בר לאירועים
טלפון:0509009074
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
darabramov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחוות דרך ארץ שם פיקוק נותנים שירותי בר, לקחנו גם את עמדת הקוקטיילים שלהם וקיבלנו עליה מיליון מחמאות!! מוריה אשת הקשר שלנו הייתה תמיד זמינה לשאלות שלנו ומאוד עזרה לנו. ממליצה עליהם בחום קיבלנו מהם שירות מצוין.
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עשינו חתונת שטח והפיקוק היו הבר המרכזי שלנו. בן זוגי מאזור ירושלים ולכן הוא מכיר את הגצבי אז ברור שהפיקוק היו האופציה הראשונה שלנו. בנוסף לבר הסטנדרטי לקחנו גם את הדוכן קוקטיילים שלהם בקבלת פנים מה שהוסיף לאווירה ולצבעוניות. החבר'ה היו סופר מהירים והרימו לאורך כל האירוע! בתחילת המסיבה כבר התחיל להיות חם (בכל זאת ים המלח) והפיקוק פשוט יצרו שורה שלא נגמרת של כוסות מים עם קרח שהיה שם לאורך כל המסיבה! פשוט חשבו על הכל!!! חד משמעית שהם שווים כל שקל באירוע!
הצג עוד

מרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכי טעים בעולם!! בר הקוקטיילים הקפיץ את האירוע בכמה רמות, כולם כולל כולם שתו ומצאו לעצמם את הקוקטייל האהוב עליהם איתו בילו את כל הערב. קוקטיילים מגוונים ברמה של הבר הכי מדוייק.
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שסגרנו מקום לחתונה, היה ברור לנו שנרצה את הפיקוק מבית היוצר של בר הגטסבי שם יחד איתנו. את הדייטים הראשונים שלנו בילינו בבר ולכן חשבנו שמן הראוי שישתתפו גם בחגיגת הנישואים שלנו. הקוקטיילים של פיקוק היו הלהיט הכי חם בחתונה! כל האורחים יפים ושמחים הסתובבו והצטלמו עם הקוקטיילים, דאגו לטעום כל אחד ואחד מהם ולפזר מחמאות. הצוות עבד בסנכרון מושלם, בקצב ועם חיוך. פיקוק תודה שהרמתם את החתונה שלנו. מחכים לבוא לחגוג איתכם את השמחה הבאה שלנו ♥️
הצג עוד

ליז   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ההצלחה של החתונה!!!חתונת קורונה בבית,הכל נסגר מהרגע להרגע, קבלנו יחס מהמם מאורן וכל הצוות...מחיר הגון בעד תמורה ענקית! צוות של אלופים, נהננו מאוד!!!! תודה רבה
הצג עוד

RotemM   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף - האורחים עפו על הקוקטיילים, היה תור בלתי פוסק בעמדה וזה לחלוטין הרים לנו את כל האירוע ושינה את האווירה. הברמנים היו סופר שירותיים, לא ויתרו על אף קישוט גם בקוקטייל ה-200 ועשו שמח ופינקו. בתהליך, טעמנו המון קוקטיילים ובסוף ממש התאמנו לעצמנו תפריט ייחודי שמתאים לנו גם אם זה דרש משהו שלא היה בתפריט המקורי. בוודאות פיקוק עושים את הקוקטיילים הכי טעימים, מושקעים, מיוחדים והכי ברמה ממספר חברות שראינו וטעמנו. אנחנו עוד הארכנו את השירות לכמעט כל האירוע וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שיוכלנו לעשות בחתונה. שווה כל שקל!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
התרשמנו לטובה מיונתן והצוות שהגיע לערב הטעימות באולם East בת״א. מגוון יפה וטעים של קוקטיילים מעוצבים ומגניבים, ממליצים בחום.
הצג עוד

Dekel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלםםם! אווירה מעולה! צוות מעולה! כל הקוקטיילים היו טעימים ויפים!
הצג עוד

Lisa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הדבר שהתעקשנו עליו באירוע הוא בר קוקטיילים. זה משהו שלא היינו מוכנים להתפשר עליו. כפי שידוע לכולם, בר קוקטיילים זה עסק יקר. אני חושבת שיצרנו קשר עם עשרות בריקוקטיילים, כל פעם מתאכזבים מהסכום המטורף שביקשו מאיתנו. ויש גבול כמה אפשר לקזז מדברים אחרים. עד שהגענו דרך המלצה בקבוצה הזו לאורן המהמם מפיקוק! לקחנו חבילה של בר + בר קוקטיילים + בר אספרסו שתפקדו לאורך כל האירוע- 7 שעות!!! קוקטיילים תקתקו לאורך כל האירוע, קוקטיילים ברמה הכי גבוהה שיש!!! ברמה שהם שורפים מקלות קינמון ומניחים על המקל כוס קוקטייל כדי שהטעם יחדור לכוס, עם כל מיני סירופים מיוחדים שהם מכינים בעצם ופרחים מדהימים איתם קישטו את הקוקטיילים. את הקוקטיילים טעמנו בערב טעימות בבר שלהם בירושליים ה Gatsby Jerusalem - גטסבי ירושלים, בר מושלם בלי קשר מומלץ בחום להגיע לשם! ובחרנו 3 קוקטיילים מתוך מבחר מטורף. הם מתייחסים לקוקטיילים שהם מכינים כמו ליצירת אומנות, קוקטייל מבחינתם זה כמו לבשל ארוחת שף, וזה בא לידי ביטוי לאורך כל הדרך , גם בעבודה מולם! האורחים לא הפסיקו לעוף על הקוקטיילים ותוך כדי האירוע כל הזמן אמרו לנו שזה הדבר הכי כיף ומפנק שחוו. אני כמובן לא הפסקתי לשתות קוקטיילים בלבד ועפתי על החיים שלי. מי שחושב על קוקטיילים, לא לוותר על זה זה מושלם!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם כאן אתם כנראה מתלבטים אם כדאי לכם להוסיף את פיקוק לחתונה שלכם, אז אני אחסוך לכם - גם בן זוגי ואני התלבטנו אם צריך בר קוקטיילים. בטעימות פגשנו אותם ולא היה לנו ספק שאנחנו רוצים, ובחתונה הם היו האטרקציה הכי רותחת! כל האורחים, אבל כלללל האורחים שתו את הקוקטיילים והרבה! קיבלנו פידבקים מטורפים! והם היו שווים כל אגורה. אל תתלבטו. ואם אחרי כל זה אתם עדיין מתלבטים - לכו תטעמו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up