כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Seat2seat - הושבה וניהול אירועים

Seat2seat - הושבה וניהול אירועים

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו..מאיפה מתחילים? צורי וגלעד - עבר שבוע מהחתונה (כן רק עכשיו מתאוששים) ואני רוצה לומר שלא רק משפחה אחת נוצרה באותו ערב אלא 2, אתם לגמרי נכנסתם לנו ללב ולמשפחה. נתחיל מזה שבאותו ערב לא הופנתה אליי אף טענה/שאלה/בעיה (מבחינתי הן לא היו קיימות), בדיעבד מסתבר שידעתם לתפעל כל סיטואציה שקרתה (אין מה לעשות, כשמארגנים אירוע בסדר גודל של חתונה לאנשים יהיו בקשות וטענות) ושוב בדיעבד - ידעתם לטפל בכל מקרה בצורה הכי אנושית ומהירה שיש. יכולת הבנת הסיטואציות שלכם גרמו לכך שהייתם האבא והאמא של כולם באותו ערב, ועשיתם את זה במסירות ובהכלה מינימום אחותכם הקטנה מתחתנת!! אז לכל אלו שקוראים ומתלבטים האם לקחת חברת ניהול והושבה? לחלוטין כן! ולגמרי את seat2seat! שווה כל מחשבה וסטרס מיותר, ומעבר להכל מדובר בחבר'ה שבאים לעשות שמח לא פחות מהחברים ומהמשפחה שלנו! אוהבת אתכם אהבת אמת, תודה!!!!!
הצג עוד

amircohen87878   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים שקט נפשי, מקצועיות וירידה לפרטים הקטנים, יש לנו את הבחור המושלם להמליץ לכם. התחתנו בתחילת החודש בקיסריה, חיפשנו הכוונה, חיפשנו ייעוץ ובעיקר שקט נפשי. מישהו שיטפל באורחים, שיוודא שיגיעו ושידאג להם לאלכוהול, שישאר איתנו עד הסוף, ילווה אותנו עד האוטו ושיעשה את זה באנרגיות טובות. בקיצור חיפשנו מישהו שיעשה הכל במקומנו ושיתן לנו את הביטחטו לדעת שנשאר לנו רק להינות. צוריאל מסיט2סיט הוא כל מה שכתבנו ורצינו ואפילו יותר. לבנאדם אישיות של מלאך בנוסף להיותו איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. האינטרס היחידי שלו היה אנחנו, ההנאה שלנו ולחסוך לנו כמה שיותר כסף. בקיצורי, כל בעיה שהגיעה אלינו במהלך החתונה, אמרנו- "לכו לצורי", תנסו, זה עובד.
הצג עוד

Ravit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים החשובים כשבוחרים ספק לאירוע היא אווירה טובה ואמינות. מה שבטוח שצוריאל וגלעד יעניקו לכם תחושה שאתם בידיים טובות! לא משנה מה יקרה הם ידעו להתמודד עם כל אתגר ולתת לאורחים הרגשה מדהימה! מומלץ מומלץ מומלץ!!
הצג עוד

קריס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי לצורי חודשיים לפני החתונה וכל הזמן הזה הוא דאג להיות איתי בקשר ללוות אותנו בכל התהליך לענות על כל השאלות שלנו והחששות האירוע התנהל בצורה מדהימה !! ממליצה מאווד !!

להמשך גלישה באתר
up