כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

OR | הפקה וניהול אירועים

OR | הפקה וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723909987
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ronveneziano25   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אין על אוריאן בעולם!!משיחה ראשונית איתה התאהבנו וידענו שהיא תנהל לנו את האירוע, לא היה צורך לבדוק לגבי מנהלים אחרים. היא ליוותה אותנו מהתחלה ועד הסוף. ביום האירוע היא תיקתקה הכל, דאגה לנראות האולם, לכמות האלכוהול, לעמדת חמצוצים, לתמונות שלנו. פשוט להכל!!היא היתה נעימה, הרגיעה אותנו, הסבירה והדריכה. ממליצה בחום ובאהבה.אוריאני אוהבים אותך🤍🤍
הצג עוד

hodayaohevzion   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אוריאן הבינה אותנו מהרגע הראשון, הצליחה להבין שחשוב לי שהכל יהיה בשליטה ובדיוק מירבי ובשקט ובנועם עברה על כל הפרטים הקטנים כך שלי רק נשאר לשחרר!
הצג עוד

Heli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מזוג חברים שלנו על אוריאן, שהיתה נהדרת. זמינה, מקצועית ועשתה לנו בעיקר סדר בראש ובכל היום המטורף הזה .
הצג עוד

יהל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מפיקה שתנהל את האירוע ותהיה בקשר מול כל הספקים, דיברתי עם כמה בנות אבל אף אחת לא נשמעה לי כמו החיבור המדוייק.המאפרת שלי חיברה ביננו כמה שבועות לפני החתונה בדיוק בשיא הלחץ כשהייתי צריכה מישהי שתעשה סדר בכל העניינים. בתור מפיקה ממש לא קל לי לסמוך על מישהי אחרת, אבל כבר בפגישה הראשונה שערכה יותר משעתיים וכללה אינסוף רשימות, צ׳ק ליסטים ואקסלים הלב שלי נרגע וידעתי שמצאתי את האחת שתנהל אותי ולא אני אותה. באירוע עצמו הכל תיקתק, יכלנו פשוט להנות ולא להתעסק בשום דבר לוגיסטי, ממש מתנה!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי התחתנו בתאריך 27.06.2023, ולקראת החתונה החלטנו שאנחנו צריכים מנהל אירוע חיצוני בעיקר כי שנינו סטודנטים רגע לפני תקופת מבחנים, והיינו צריכים עזרה בכל האירגונים האחרונים. אוריאן הייתה מדהימה ועזרה לנו בצורה בלתי ניתנת לתיאור, הייתה שם למעננו לאורך הדרך ונתנה לנו ראש שקט יותר - שזה כל מה שכל כלה צריכה ❤️
הצג עוד

שקד וליאורה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשיחת זום מפורטת ונעימה שהשרת בנו המון ביטחון לגבי האירוע. אוריאן נתנה לנו הדרכה מפורטת מה הולך להיות ביום האירוע, מה חשוב להכין מראש, ועוד המון נקודות שעזרו לנו להכתונן טוב יותר לאירוע.ביום האירוע אוריאן היית איתנו מהרגע שהגענו לאולם, דאגה לנו לכל בקשה, מהבקשות הקטנות והמעצבנות ועד לבקשות הכי קריטיות.
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
היה מעולה, ממליץ בחום. לא צריך לזכור כלום לעשות
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאוריאן כתבנו תודה עוד על הבוקר שאחרי החתונה - אני חושבת שזה אומר הכל! עוד משלב ההכנות, היא ממש ירדה לפרטי פרטים (דברים שלא היינו חושבים עליהם לבד). הגענו ליום החתונה בראש שקט, והכי חשוב שהוא גם נשאר שקט לאורך כל היום. היא דאגה להכל - ממעטפות לכל הספקים, אלכוהול אקסטרה שהבאנו, ספירת אנשים ושולחנות וכמה דברים יותר קריטיים שקרו במהלך החתונה - כל זה בלי התערבות שלנו בכלל. כמות המחמאות שקיבלנו עליה מאנשים היא מטורפת.אנחנו ממליצים בחום ובאמת שהיה לנו ערב מדהים והרבה בזכותה!
הצג עוד

Adelia   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לסגור עם אוריאן הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו!אחרי ההצעה וכשהתחלנו להיכנס לעולם החתונות, הבנתי שאני לא רוצה את הלחץ של הארגון, החיפוש והבלאגן.. אז חשבנו על מפיקה וכבר בשיחת הטלפון הראשונה עם אוריאן הרגשתי חיבור איתה.. ישר מבינים שהיא מקצועית בטירוף, היא הבינה מה אני רוצה, מה הכיוון הכללי שפשוט ישר הבנתי שאני סוגרת איתה.התחלנו לתכנן את החתונה יחסית מוקדם (כמעט שנה וחצי לפני) ובמהלך כל התקופה היא דאגה לנו לכל פרט ופרט בהפקת החתונה. ספקים מעולים ובמחירים שמתאימים לנו, שיחות הכוונה ותזכורות. להסביר לנו ולענות על כל שאלה שעלתה לנו ובגדול לעשות סדר בבלגאן.כשהגיע יום החתונה הייתי רגועה ולא לחוצה בכלל, נהנתי מכל היום! ידעתי שאוריאן איתי והכל סגור וגם אם לא או יהיה בלת"מ היא על זה (כוס היין נשברה בחופה ותוך שניות היא הגיעה עם כוס חדשה)בקיצור ממליצים לכל זוג על לסגור עם אוריאן לליווי מלא ואישי, חסר כל דאגה ליום המיוחד שלכם. ולך אוריאן תודה ענקית שליווית אותנו במסע הזה ועשית לנו אותו הכי מהנה שרק אפשר:)
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אור היא מקצועית ברמות, הייתה מוכנה לכל תרחיש שיקרה ( וקרה כל דבר אפשרי ) השמלה שלי הייתה עם שובל שהסתבך לי בריקודים והיא ממש תפרה לי את השמלה באמצע האירוע כדי שלא יפריע לי השובל, האוטובוסים של ההסעות לחתונה נתקעו בדרך והיא הייתה שם כדי להרגיע אותי בזמן שיש איחור של שעתיים לחופה בגלל זה.הכל הרגיש בשליטה בזכותה, היא הגיעה עם עוד עובדת שבדקה שכל הספקים מגיעים והכל הולך כשורה, בקיצור יש על מי לסמוך ואיי לי מושג מה הייתי עושה בלעדיה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up