כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

NINEL נינל שמלות כלה במחירים שפויים

NINEL נינל שמלות כלה במחירים שפויים

שמלות כלה
טלפון:0584588788
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה שקיבלתי,הגעתי למקום שהתחיל בחיוך ושמחה,אך השירות איכזב, ״עיצבו״ לי שמלה שהייתה קטנה עלי, המוצר היה מבדים פשוטים ולא איכותיים (לא נעימים למגע) השמלה נקרעה עלי בזמן הלבישה ביום החתונה.ומעבר לזה השירות שימים האחרונים היה מביש.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמעתי על נינל מחברה שסיפרה לי שהיא סגרה אצלה שמלה לחתונה והיתה סופר מרוצה והיא לא עזבה אותי עד שהלכתי אליה לפגישה ראשונית. מאותו הרגע זו היתה אהבה ממבט ראשון! מעבר לעובדה שהיא הכי מוכשרת שיש וכל שמלה שאפשר לחלום עליה היא יכולה להכין ,היא פשוט נעימה,שירותית ונותנת תחושה שאפשר פשוט לסמוך עליה בעיניים עצומות! הייתי בכמה סלוני כלות שהתחושה היתה כאילו אני עוד אחת מתוך כולן וניסו לתקתק אותי. היא נתנה לי תחושה שאני הכלה הכי מיוחדת בעולם! ממליצה עליה בחום!!!
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום קסום עם מעצבת קסומה! אין לי מילים לתאר את החוויה המושלמת שהייתה לי אצלה! אלין מעצבת מאלוהים. יודעת לקרוא את המחשבות ואת הרצונות עוד לפני שאת מתחילה לדבר. הצוות שלה מקצועניות אחת אחת. יכולתי לעשות כל שינוי בשמלה שרק ארצה אבל הלכתי על דגם מוכן כי פשוט התאהבתי ברמות באיך שהייתי נראת. המדידות היו ממש כיפיות, הכל עמד בזמנים והייתי נראת מליון דולר!!! סגרתי שמלה שנייה שבוע לפני החתונה ועשו לי את כל התיקונים תוך יום אחד. אני הכי מאושרת שהגעתי לסטודיו נינל והגשמתי חלום להפוך לנסיכה בסטייל.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את אלין ממלאאאא המלצות בקבוצות שונות בפייסבוק. הגעתי אליה פעם ראשונה וישר ידעתי ששם אסגור את שמלת החלומות שלי!!!!!!!! אלין מדהימה, קשובה להכל, כישרונית ברמות, מקצועית ולא מתפשרת על כלום!!!!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלין דרך מלאאא המלצות בפייס, וב"ה וטוב שכך! עשתה לי את שמלת החלומות שלי, בדיוק מושלם, סבלנות, דיוק בפרטים. ענתה לי על כל צורך ובקשה. מדהימה!!!! ייעצה על כל דילמה ובטוב טעם! ככ ברור שאלין יודעת מה היא עושה!!! אני ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נינל שמלות כלה וערב אמאללללהההה!!! אלין היא הבחורה הכי מדהימה עלי האדמות!!! בחיים לא חשבתי שאוכל להתאהב בשמלה תוך 30 דק!!! הרגשתי נסיכה אמיתית! המחירים והשירות כ"כ שווים את זה!!! 🥰 🥰 🥰
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אלין היא מעצבת השמלות בסטודיו, בחורה מוכשרת, מתוקה וחייכנית, וכל מה שחיפשתי אצל המעצבת אצלה אסגור שמלה. היא הראשונה שהייתי אצלה, ושם גם סגרתי, מקשיבה בדיוק למה שאת רוצה, מחברת את מה שאת צריכה, ויוצרת לך שמלה שהיא בדיוק את. אחד הדברים שהכי אהבתי אצלה, מעבר לשמלות המהממות שלה, זה פשוט היחס, כל פגישה היא אישית בלי לחץ של זמן, את יכולה למדוד כמה שמלות שתרצי, להתלבט ולשנות כמה שתרצי, עד שתהיי שלמה עם עצמך ועם השמלה. באתי אליה מראש בדרישות של שמלה אחת, נוחה אבל יפה, עדינה אבל מרשימה, ואני חושבת שלגמרי קיבלתי את זה. מחירים סופר נוחים, מאוד הוגנים ולגמרי שויים את התמורה.
הצג עוד

Ronit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנינל דרך הפייסבוק ואני כל כך שמחה שמצאתי את הסטודיו הזה!!! כבר בטלפון עם אלין היא הייתה כיפית ונהדרת וכשהגעתי לפגישה פגשתי אדם מדהים ומלא בשמחת חיים! השמלות מהממות אחת אחת ובדיוק בסגנון שרציתי ! היה לי ברור כבר מהפגישה הראשונה שזהו זאת השמלה שלי ומשם התקדמנו . השמלה הייתה נוחה בטירוף והרגשתי ממש כמו נסיכה. מודה שהיה קשה להחזיר את השמלה.
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאלין הגעתי אחרי חוויה מאוד לא נעימה במקום אחר. הגעתי עם אמא שלי והחוויה הייתה שונה ב180 מעלות מהעבר. היא מקצועית מאוד, חייכנית מאוד, וידעה להרגיע אותי מצד אחד ולזרום עם השטויות שלי מצד שני. גרמה לי להרגיש כמו הבחורה הכי יפה בעולם + היה לי נורא נוח!
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז נתחיל מזה שאלין מסטודיו נינל הספק הכי אהוב עלי! אלין מוכשרת ברמות, יצירתית ,זמינה כל הזמן!! אלין ידעה להתאים וגם להמליץ לי בדיוק למידותי בצורה הכי אוביקטיבית, גם אם יש סגנונות שפחות מחמיאים אלין תאמר את דעתה, ותמיד תעזור להתאים את הסגנון המחמיא ביותר לגוף. המחירים בסטודיו מאוד אטרקטיבים וכל דבר שרציתי לשנות או להוסיף אלין זרמה איתי בכל שגעונותי והכל נכלל במחיר השמלה, גם ההינומה והשובל! בנוסף גם אימי ביקשה לתפור את השמלה שלה אצל אלין, הכל נעשה בצורה ממש קלילה ומהירה תוך חודש ימים! , אמא שלי בחרה את הבד שרצתה יחד עם אלין הן בנו סקיצה,וכבר במדידה הראשונה השמלה ישבה בצורה מושלמת וכמעט ולא היה צורך בתיקונים! בקיצור אלין מסטודיו נינל מומלצת! ללא כל שום של ספק הייתי בוחרת בה שוב ושוב הבחירה הכי טובה שעשיתי מבין כל הספקים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up