כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ילנה זוהר

ילנה זוהר

שמלות כלה
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sophie   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
25 מתוך 100
חוויה מאוד לא נעימה. קודם כל, זה בבית שלה. היא העיפה את אמא שלי לסלון, מילא. אחר כך שאלה אותי אם אני בהריון, ואולי כבר כאן הייתי צריכה ללכת. אני מידה 42. עשתה פרצוף שאולי אין לה מידות. מדדתי כמה שמלות, אמרתי לה לגבי אחת מהן שהבד מגרד לי (ויש לי עור רגיש) ועל זה היא הגיבה ״לא יכול להיות, אני עובדת רק עם בדים לא מגרדים״. כל הדרך ביטלה, הקטינה, דחפה את הרעיונות שלה שלא אהבתי ורציתי. כמו כן ירדה על סלון כלות אחר שהייתי בו לפני כן. אנרגיה שלילית מאוד ולא מקצועית. כמו כן לא ניתן לשלם באשראי, רק בהעברה בנקאית על מלוא הסכום. לא הייתי ממליצה.
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנתי השבוע בשמלה של ילנה זוהר. חיפשתי שמלות אונליין לתקופה די ארוכה ואז מצאתי את ילנה ופשוט הוקסמתי מהסטייל שלה, פשוט קלאסי, אלגנטי ומהמם. וגם מבחינת הידע המקצועי שלה - הגעתי למדוד שמלות ו3 הראשונים שבחרתי למדוד לא ממש התאימו לי בלשון המטה אבל אז ילנה אמרה לי- תנסי עוד אחת ועל הקולב לא התרשמתי אבל שמדדתי - וואו איזה מטורף הרגשתי כמו נסיכה וכמה מחמאות!! היא אלופה ולא מדדתי אף שמלה אחרת ידעתי שזאת שלי!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איך להתחיל? אחרי מספר פגישות עם מעצבות וביקור בירידיי מכירות של שמלות, חשבתי שזהו, אצטרך להתפשר. ואז משמיים ממש ראיתי תמונה של כלה יפייפיה באינסטגרם וכך הגעתי לילנה. עוד באותו הערב כתבתי לה שאני פשוט מאוהבת בעיצובים שלה ושאשמח להיפגש. יום למחרת כבר הייתי אצלה :) בגלל שהייתי למודת אכזבה באתי לבד. אך מהשמלה הראשונה שמדדתי, הכל היה נראה אחרת! אחת אחת השמלות ישבו עלי יפה, החמיאו לגופי והפכו אותי לכלה. 4 דגמים מהממים אחר כך מצאתי את השמלה שלי! עמדתי שם בשמלת הכלה שלי ובכיתי. הכל היה פתאום אמיתי. יום למחרת חזרתי (הפעם מלווה בכל ה"אנטוראג'") וסגרתי את השמלה! ♡ ילנה ידעה, איך שראתה אותי, להתאים לי את השמלה שתהיה כי מחמיאה עבורי ויותר מכך, תתאים גם לאופי שלי ושל החתונה. היא עשתה הכל בסבלנות אין קיץ ובהמון עדינות ואהבה. השמלה המדהימה שלה-שלי גרמה לי להרגיש כמו נסיכה ליום אחד. היא הפיקה התפעלות מכל מי שראה אותי ביום חתונתי ומעבר להיותה יפייפייה, היא הייתה נוחה ונעימה לאורך כל היום. לא יכלתי לבקש שמלה יפה יותר או חוויה נעימה יותר מזאת. אני ממליצה בחום ובהתרגשות גדולה על ילנה וידיי הזהב שלה לכל מי שחפצה בשמלה מיוחדת, עדינה ואלגנטית, שמותאמת רק עבורה! 
הצג עוד

טליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ילנה היא בעיניי אומנית ומקצוענות זה שם המשחק בשבילה. העבודה שלה פדנטית ומדויקת והתוצאה היא שמלה ברמה גבוהה ובעיצוב קלאסי. שמחתי מאוד לעבור את תהליך בחירת השמלה עם ילנה. יש לה מודעות גבוהה לגזרה מחמיאה ולא רק לדגם יפה (מה שלא פחות חזק בקולקציות שלה) ויכולות דיוק שקשה לדעתי למצוא היום . ילנה נעימה ומתחשבת. אני גרה בחו"ל והגעתי לארץ שבועיים וחצי לפני החתונה! זאת הייתה הפעם הראשונה שמדדתי את השמלה. ילנה הסכימה להתחייב לי עוד כ- 9 חודשים לפני בידיעה שאני אגיע רק קצת לפני החתונה. היא הייתה גמישה ויצירתית ומצאה פתרון לכל בעיה בדרך עד שהגענו לתוצאה ללא פשרות. ממליצה בחום!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לילנה הגעתי דרך חברה, האמת דכבר התאהבתי בשמלה דרך האתר שלה עוד לפני שהגעתי, העבודה מול ילנה הייתה מדהימה, היא נענתה לכל בקשה ותיקון הכי קטן שרק רציתי וההרגשה איתה הייתה מושלמת. השמלה הייתה נוחה בטירוף ולא הפסקתי לקבל מחמאות!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ילנה הגעתי דרך האינסטגרם, עברתי על בעלי מקצוע שונים וכל פעם שראיתי שמלה משגעת נכנסתי לראות של מי ותמיד היא הייתה של ילנה. לשמלות שלה יש סגנון שונה ומיוחד, הן עדינות אבל מלאות בנוכחות. התפירה שלה מושלמת ובאיכות הגבוהה ביותר. ולא פחות חשוב, נוחות! הייתי עם שמלה אחת כל הערב והיא ישבה עלי פיקס ולא זזה מילימטר אבל יכלתי לקפוץ ולהשתולל בלי הגבלה. בסוף הערב לא רציתי להוריד אותה מרוב שהייתה נוחה (ויפה). דבר חשוב נוסף, עמידה בזמנים. מהתחלה ילנה אמרה שאצטרך 4-5 פגישות לתפירה של שמלה מאפס, ואכן זה מה שהיה. כל הפגישות היו בזמן ובסוף קיבלתי את השמלה מוכנה כבר 5 ימים לפני החתונה. מעבר לשמלות ילנה עצמה מדהימה, תמיד הייתה זמינה, שרותית ואדיבה. כל מדידה הייתה מלווה ברוגע, נחמדות ומקצועיות. היא גרמה לי להרגיש נסיכה כל פעם מחדש. לסיכום, ממליצה בחום!
הצג עוד

מישר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ילנה הגעתי אחרי שעקבתי אחריה בפייסבוק במשך שנתיים. גיליתי אותה דרך הקולקציה הבוהמיינית המדהימה שלה, ופשוט ידעתי שאצלה אמצא את השמלה שמתאימה לי. שיטוטים באתרים רבים של מעצבים הובילו לשמלות בודדות שאהבתי מתוך קולקציות רבות, ואצל ילנה אהבתי כמעט כל שמלה שראיתי. לאחר ההצעה ולאחר בדיקת מעצבת נוספת (רק כדי לוודא שצדקתי) מיד הגעתי אל ילנה. השמלה הראשונה [!] שילנה הציעה היא זו שנבחרה לאחר מדידת כ-10 שמלות נוספות. ילנה מדהימה, נעימה ורגישה, אומנית עם עין נדירה שלא רואים הרבה בנוף הישראלי. לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה (היחידה שלבשתי לאורך כל הערב). מעבר לכך שהשמלה הייתה מיוחדת מרוב השמלות שרואים היום בחתונות, היא הייתה נוחה בטירוף. ילנה, אני מודה לך על שגרמת לי להרגיש נסיכה ליום אחד, את מדהימה ואין בחירה יותר טובה ממך למעצבת שמלות כלה. אוהבת מאוד ואמליץ תמיד!❤❤❤
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
90 מתוך 100
שמלות מיוחדות בסגנון בוהו. לא חשופות. מתאימות לדתיות ולבנות שרוצות שמחה מיוחדת
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up