כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו מעין נעים שמלות כלה

סטודיו מעין נעים שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:0504450106,0542067119
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yovel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדבר שהכי קשה לבחור זה שמלת כלה , יש כלכך הרבה סגנונות ורעיונות וחלומות בראש , ואז באים למדוד ,זה לא מחמיא זה מוזר במציאות ולא חסר תלונות אל מעיין הגעתי לפגישת שמלה הראשונה שלי ,עם מלא חששות ,והתלבטויות אבל באמת שכל כך נהנתי! היה לי כיף ! כמובן שלא סגרנו ישר כמו כל אישה נורמלית עם המון התלבטויות ...אחרי חודשיים חזרתי למעיין ולשמלה הראשונה תיקנו שיפרנו שינינו עד שאני ארגיש שזה מושלם!! שזה הוויז'ן ! היו לא מעט חששות בדרך ומעיין וסיגלית היו שם בשבילי בכל שיחה ,הקלטה פגישה ופשוט הרגשתי שזה בסדר להרגיש לא סגורה ושהן שם בשביל שהשמלה תהיה בדיוק כמו שחלמתי!! מעיין פשוט קוסמת!! בלוק השני שלי הפכה עולמות כדי שנצליח להגיע ללוק שדימיינתי ואפילו לא ידעתי 🤣 באמת שאני ממליצה על מעיין מכל הלב ! היא מלאכית ! מקצועית ברמות,יצירתית מלאת רעיונות והכי חשוב גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם ביום החשוב שלי ,השמלות היו ואוו ,גרפו מלא מחמאות הצטלמו מושלם והכי חשוב נוחות בטירוף! כל מה שרציתי!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
למעיין הגעתי אחרי אכזבה ענקית ממעצב אחר , חודש לפני החתונה , שגם ככה התקיימה בתקופת הקורונה עם כל החוסר ודאות האפשרית . הגעתי לבחורה מדהימה!!! שמעבר לזה שהיא מעצבת שמלות בחסד עליון , השירות האדיבות , ההכלה והאכפתיות שלה זה משהו שלא פוגשים כל יום! לקחתי 2 שמלות מ ו ש ל מ ו ת וצנועות , בול מה שרציתי ! שגרפו רק מחמאות ! ממליצה הכי מהלב אין לה מתחרות!!!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה כיפית וקלילה נותת יחס אישי ומבינה ופשוט מוכשרת!!
הצג עוד

Tslil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חייבת להגיד שלא נתקלתי במישהי שכ"כ כיף לקנות ממנה שמלה מעיין הייתה קשובה לכל בעיה ונתנה פתרון, יש לה יחס מהממם ושירות אדיב! השכרתי ממנה שמלה לחתונה של גיסתי שאיכות התפירה שלה ברמה ממשש גבוה. ולמרות שהשמלה היתה צמודה היא הייתה סופר נוחה והכי חשוב מהממת❤
הצג עוד

Libat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למעיין אחרי חיפושים רבים של שמלה לחתונה של אחותי. רציתי שמלה שמצד אחד תהיה צנועה אבל מצד שני גם צעירה ועדכנית. ולא מצאתי בשום מקום. שהגעתי למעיין זה פשוט היה זה. שמלות מדהימות. קיבלתי מחמאות בלי סוף. והשירות מושלם. היא קשובה לכל בקשה ועושה הכל באהבה.
הצג עוד

rishum   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
לא יודעת כל כך איפה להתחיל,הגעתי למעין מאוד מבולבלת ולא ידעתי בדיוק מה אני רוצה. מעין כיוונה אותי ועזרה לי לצאת עם השמלה הכי מדהימה שיכולתי לדמיין בכלל.. היחס האישי במהלך כל המדידות הבד ברמה גבוהה ותפירה איכותית. נהנתי כל רגע ומצאתי אצל מי אני הולכת לעצב גם בהמשך. שווה כל שקל.
הצג עוד

efratbos   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דמיינתי שמלת ערב מסויימת לחתונה של אחי, וכל חיפוש של שמלה בחנות כזו או אחרת לא צלח. בעבר לא יצא לי לתפור שמלה ונורא חששתי אבל פשוט החלטתי שהולכת על זה ויהיה מה שיהיה. מעיין היתה מהממת הגעתי ממש במקרה דרך המלצה בפייסבוק. וממש שמחה על הבחירה. החל מעיצוב, בחירת בדים, התאמה לגוף, זמינות ומענה לדרישות שלי:) שמלה יצאה מהממת ובהחלט שווה את זה! ⁦❤️⁩
הצג עוד

lior67767   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעייני שמעבר לזה שהיא מהממת, סבלנית וקשובה- עם כישרון ענק ומלא סטייל יודעת מה מתאים לך ומוציאה אותך הכי יפה שיש. ממליצה ומבצעת את הטוב ביותר בשבילך. 👌🏼 והכל בזריזות ומקצועיות תודה רבה על שמלה מהממת , מחכה כבר לאירוע הבא 💋🙏🏼
הצג עוד

Tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
75 מתוך 100
מאוד כיף, זמינה תמיד! עושה הכול ברמה גבוהה ואם משהו נפרם באותו היום גם אם זה יהיה ב00:00 בלילה היא תבוא ותתפור את החתיכה . אליפות זה כאן!
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני התחיל בזה שאני חיפשתי המון זמן שמלה לפני שפגשתי את מעין, שהגעתי אליה התאהבתי בשמלה מעיין נתנה יחס מדהים מצחיק והכי חשוב שהוצאה אותי כמו שרציתי ואפילו יותר , תודה על השרות המדהים והיחס האישי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up