כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חן מכלוף - צלם

חן מכלוף - צלם

צלמי סטילס
טלפון:0535292613
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חן פשוט מקצוען ברמות! התמונות יצאו אדירות והיה איתו פשוט כיף ומרגיע לאורך כל היום!
הצג עוד

eliya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על חן קיבלנו המון המלצות מהרגע שהתארסנו. ראינו את העבודות שלו וידענו שאיתו אנחנו רוצים לסגור. היה לנו חשוב לא רק לראות תמונות שיוצאות יפה אלא לדעת שיש צלם שהוא קשוב, מצחיק, עושה אווירה כיפית ונעימה לאורך כל היום וככה באמת היה. חן- תודה על כל הסבלנות וההקשבה אלינו ולרצונות שלנו. אין עלייך !!! אוהבים ומעריכים המון, יהונתן ואליה♥️
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לי היה ברור שניקח את חן כי ראיתי עבודות קודמות שלו. בן הזוג שלי רצה ללכת להכיר אותו באופן אישי ומאוד התרשם מהמקצועיות מצד אחד, ומהקלילות והחייכנות מצד שני. מהרגע שהוא הגיע חן ניהל את לוח הזמנים, הצחיק אותנו וגרם לנו להשתחרר מהמתח. גם באירוע עצמו הוא היה סבלני כלפי כולם והנוכחות שלו ברחבה לא פגעה ביכולת שלנו להנות ולהיות טבעיים. חלק מהאורחים אמרו לי שלמרות שהוא צילם המון, הוא הרגיש כמו עוד אורח. עוד לא קיבלנו את כל התמונות, אבל עד כה אנחנו מרגישים שיש תמורה למחיר.
הצג עוד

meitaroster   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חן וכל צוות העבודה שהביא, היו פשוט מקסימים. כבר מהפגישה הראשונה, הכל נעשה באווירה נעימה, מכבדת ובגובה העיניים. היה חשוב להם להקשיב לנו ולהיות רגישים למה שאנחנו רוצים. במהלך יום החתונה, חן והצוות יצרו אווירה רגועה, מצחיקה וקלילה, ידעו להרים ולשמח. וכל זה, עם תמונות באיכות מטורפת, אמנותיות ומקוריות, שמצליחות לתפוס בעדשת המצלמה את הרגעים והזוויות היפים ביותר. ממליצים בחום.
הצג עוד

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לפני החתונה עשינו צילומי סייב דה דייט ושם כבר הבנתי שאני יכולה להיות רגועה. דאגתי שלא יצאו תמונות יפות כי אנחנו לא יודעים להצטלם יחד, אבל הוא תפעל אותנו, לקח אותנו ללוקיישנים מהממים והכל באווירה טובה וצחוק. הוא בן אדם נעים מאוד ,זורם, אדיב ומאוד קשוב לכל בקשה. המשפחה והאורחים מאוד התלהבו ממנו. הוא צלם מקצועי ברמות ששם לב להכל. השקיע בצילומי המשפחות ולא פספס אף אחד. התמונות יצאו מדהימות!!! בזכותו התקופה שלפני החתונה וביום החתונה היה הרבה יותר רגוע כי ידעתי שיש על מי לסמוך.
הצג עוד

orieltheking   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חן היה מדהים מהרגע שיצרנו איתו קשר! באירוע עצמו היה זורם נעים וקשוב ונתן שירות מכל הלב. גרם לאווירה טובה ממש והאורחים והמשפחה עפו עליו! אין מילים. חד משמעית הצלם הכי טוב שחתן וכלה יכולים לבקש. ממליצים בחום!:)
הצג עוד

deborah   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חן ודוד היו מדהימים , תיעדו כל רגע . דוד היה להוט לאורך כל הערב , צילום המשפחות בשבילו היו חשובים מאוד ורואים את התוצאות. חן מקצועי מאוד , משקיע, הורגשה האכפתיות הרבה, התמונות יצאו מדהימות ומוארות, מספרות את סיפור האירוע ברמה גבוהה מאוד.
הצג עוד

orpazbr123   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חן היה כלכך קשוב אלינו במהלך וזרם עם כל השטויות שלנו, אדיב כלכך וגרם לאווירה ניחוחה וכיפית, והתמונות בכלל ואו אין מה לדבר !! כל אחת יותר יפה מהשנייה. ואין מה לדבר בכלל שהתמונות הגיעו אחרי שבועיים וחצי כבר ערוכות !! מומלץ כלכך !!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שמעתי עליו מחברים שהתחתנו וכבר ראיתי תמונות ברמה, דיברתי עם חן והוא התאים לנו חבילה בדיוק לצרכי לחתונה שלנו במחיר מעולה.
הצג עוד

meravnewman   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חן הגיע ליום החתונה שלנו באנרגיות טובות וקלילות, הפך את הצילומי זוגיות לחוויה ממש כיפית ופוטוגנית. קיבלנו את התמונות תוך שלושה שבועות ערוכות בצורה מדהימה ומקצועית. אנחנו מאוד מרוצים, תודה רבה חן !

להמשך גלישה באתר
up