כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורטל אידיסיס

אורטל אידיסיס

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0547549650
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חודש וחצי לפני החתונה, אחד הספקים שלנו שאל אותנו אם יש לנו מנהלת אירוע חיצונית, אמרנו שלא והוא פשוט שלח לנו את המספר של אורטל, באותו היום כבר סגרנו איתה וחבל שלא שמענו עליה קודם כי מהרגע שסגרנו פשוט ירדה לנו אבן מהלב- הכל מתוקתק, הכל מסודר, הכל מושלם!!!כל בקשה או שאלה ישר קיבלנו מענה, האירוע היה מדויק בדיוק כמו מה שחלמנו ולא דאגנו לרגע כי ידענו שאנחנו בידיים טובות!!!אורטל דואגת להכל עד הפרטים הקטנים ויצאנו מהאירוע בלי יכולת לתאר כמה אנחנו מודים לה!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אורטל היא פשוט אדם שנכנס לך ללב מהרגע הראשון. היא נתנה לנו להרגיש שאנחנו בידיים בטוחות ואכן כך היה! היא הראשונה שקיבלה את פנינו בכניסה לאולם ודאגה שהכל יהיה מתוקתק ומסודר. באנו ממש כאורחים לחתונה של עצמינו! המשפחות היו פנויות להנות ולא לדאוג מכלום וכשכן צצו דברים הם נפתרו אפילו לפני שידענו עליהם ואנחנו היינו פנויים להנות מהאירוע. אין מחיר לשקט הנפשי שהיא העניקה לי. קחו אותה בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

Anael   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מנהלת אירוע בשביל לעשות סדר בהושבה ביום החתונה. בפועל? קיבלנו כל כך הרבה מעבר לזה!! אורטל הייתה שם בשבילנו לאורך כל הערב, דאגה לסדר את כל המיתוג, את התמונות וכל מיני שטויות שהכנו.. הרגשנו שכל המטרה שלה בערב הזה היא שאנחנו וההורים שלנו נהנה ולא נדאג ל כ ל ו ם. וכך היה!! כל שאלה או בקשה הכי קטנה עברה דרך אורטל והיא מיד ידעה לתת מענה. גם אם יש לכם מנהל אירוע תותח מטעם האולם, לא הייתי מוותרת על התענוג הזה שנקרא מנהלת אירוע חיצונית בשם אורטל אידיסיס. פשוט מלכה 👸❤️🫶💃💖🎉
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
שבוע לפני החתונה החלטתי שאני לא סומכת על המנהל אירוע מטעם האולם ואני חייבת עזרה. במקרה הגעתי לאורטל דרך המלצות וכל האירוע אמרתי לעצמי - איזה מזל שיש את אורטל!אורטל הייתה מדהימה, הייתה זמינה לכל שאלה/התייעצות/חשש. מסודרת ומתקתקת (לא יודעת איך היינו עושים את זה בלעדיה!)עשינו חתונה קטנה (100 איש) ולא היינו בטוחים מה תהיה האווירה אבל אורטל הייתה 100% על זה. הרימה לנו את האווירה. הייתה מושלמת! אלא נראה שצריך לציין שאורטל יצרה קשר עם כל הספקים ותיאמה איתם הכול! לאף אחד לא היה חסר שום דבר! היא עברה בין השולחנות לוודא שכל אחד קיבל את המנה המיוחד שלו - פשוט הקלה עלינו ברמות!
הצג עוד

עמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תותחית על!הייתה איתנו לכל שאלה ולכל התלבטות. תמיד נתנה עצה חכמה וראתה 5 צעדים קדימה. והכל בקלילות ובנועם, בלי לחץ ובלי אגו.גם במהלך האירוע עצמו הייתה שם תמיד, תקתקה הכל וידעה להגיב לכל סיטואציה. ליוותה אותנו ואת המשפחות בנעימות ומקצועיות.אורטל מביאה איתה מלא מלא ניסיון וזה ניכר ברמת הפקה גבוהה מאוד!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את אורטל הכרנו דרך חברים. התלבטנו אם לקחת מנהלת אירוע חיצונית וברגע שהחלטנו שכן לא היה ספק בכלל. אורטלי תקתקה הכל, דאגה להכל ופשוט בזכותה יכלנו להיות אורחים בחתונה של עצמנו וליהנות מכל רגע כי ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אוקי אוקי אוקייי! אין מצב שאתן לא לוקחות אותה לאירוע שלכן! היא פשוט כל כך מקצועית ומדהימה! ראיתי אותה מנהלת את האירוע של אחי ופשוט נדהמתי מכמה היא מטורפת וישר אמרתי שאסגור אותה לחתונה שלי!מהרגע הראשון שסגרנו איתה היא פשוט הייתה כל הזמן זמינה לשאלות שלנו, הביאה לנו המלצות לספקים מטורפים עם הנחות התהליך איתה היה מושלם. גם באירוע דאגנו שהחופה תיהיה בפנים בגלל הגשם (רצינו ממש בחוץ) והיא עשתה הכל כדי שזה יהיה חופה כמו שרצינו בחוץ. אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות היא פשוט עשתה לנו את האירוע הכי מושלם שיש. כולם עפו עליה וראו איזה תקתקנית ומקצועית היא. לא הייתה תקלה אחת איתה הכל הלך חלק ומושלם בגלל שהיא כזאת טובה בעבודה שלה! מומלצת כל כך!!! אל תתקמצנו על מנהלת אירוע ובטח לא על אורטל!!שווה כל שקל וחוסכת בסוף כאב ראש וכספים נוספים..
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגעתי לאורטל דרך המלצה מחברה,לאורך כל הדרך אורטל הייתה זמינה, שמה לב לפרטים קטנים שאפילו לא חשבנו עליהם ופשוט ניהלה את האירוע בצורה מקצועית, גם המשפחות שלנו התאהבו בה :)בחירה מושלמת💕

sharon   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לאורטל דרך אחותי הגדולה, היא הייתה מנהלת האירוע שלה לפני שנתיים ומאז ידענו שברגע שנתחתן- היא תהיה גם מנהלת האירוע שלנו. אורטל פשוט מדהימה! מקצועית בטירוףףףףף, ניהלה את הערב ביד רמה! לאורך כל התהליך היא סייעה לנו בהרבה נושאים, התייעצנו איתה והיא נתנה את דעתה המקצועית בסבלנות ובנועם. אחרי כל הלחץ של ההכנות, בחתונה עצמה הרגשנו שאנחנו יכולים להיות משוחררים לגמרי מאחריות כי היא פשוט דאגה להכל.
הצג עוד

שחף   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את אורטל הכרנו שניהלה את החתונה של אחותי חצי שנה לפני כן ומיד ידענו שהיא גם הבחירה שלנו. בחורה פשוט אגדה שילוב מטורף של מקצועיות ויחסי אנוש. הסירה כל דאגה מליבנו והאירוע כולו התנהל בצורה מושלמת עד הפרט הכי קטן!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up