כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שוקו מגנטים

שוקו מגנטים

מגנטים
טלפון:0504646707
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היה חשוב לנו שבאירוע שלנו יהיו מגנטים איכותיים כי בסוף זו המזכרת שנשארת איתנו ועם האורחים שלנו לאחר האירוע. ניגשנו למקרר שלנו והסתכלנו על המגנטים שיש לנו בבית וללא ספק המגנטים של שוקו מגנטים נראו לנו כמו רמה אחת מעל כולם. זה לא רק איכות הצילום אלא גם מגנטים ישנים שלא נראה שכלל התיישנו. בנוסף למגנטים ישנה גלריה אינטרנטית שהגיעה אלינו במהירות שיא!!! וכל התמונות יצאו מדהימות!! כמו עוד צלם סטילס איכותי לחתונה.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אלפי המלצות לא טועות! דאגו להוציא מגנטים מהממים ותמונות ממש יפות. קיבלנו מלא מגנטים.

Dana & Roy   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
על שוקו מגנטים שמענו עוד לפני החתונה שלנו מחברים שהיו מרוצים וגם מהמפיק החיצוני שלנו…במהלך ההכנות לחתונה רצינו לעצב מסגרת משלנו, התייעצנו וקיבלנו הסברים איך עדיף וכדאי כדי שייצא מגניב.ביום החתונה עצמו שי משוקו מגנטים ליווה אותנו ודאג שיהיה תיעוד מכל חלק של החתונה שלנו.יצאו המון תמונות מהאירוע, חיכו לנו בחדר חתן כלה של האולם ערמה של מגנטים, כולל מגנטים גדולים ובלוקים. התמונות יצאו ברמה גבוהה מאוד מבחינת האיכות הגבוהה וגם מבחינת הצילום עצמו. קיבלנו את כל התמונות ביום שלמחרת האירוע.יצאנו סופר מרוצים מהשירות, הרגיש כאילו היה לנו צלם סטילס נוסף באירוע ושמחים מאוד שלקחנו אותו.
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
התעקשתי לסגור את שוקו ולא התחרטתי!הצוות היה מהמם, וקיבלנו יום למחרת כבר את כל התיקייה ברשת בנוסף לכמות ענקיתתת של מגנטים והגדלות וגם 2 בלוקים. התמונות ברמה סופר גבוהה, ממש כמו עוד צלם סטילס שמסתובב באירוע. תענוג!
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל מי שלא סוגר איתם מפסיד !!!! התחתנו לפני שבוע אמאלה איזה מגנטים איזה איכות מטורפת כמה מחמאות קיבלנו ועדיין מקבלים! לא משתווה לשום מגנט אחר שיש לנו על המקרר. קיבלנו בסוף האירוע קופסה עם ים מגנטים, הגדלות ובלוקים.וגם אחרי כמה ימים נשלח אלינו למייל כל התמונות ממש כמו צלם סטילס נוסףהבחירה הכי טובה שעשינו!!!
הצג עוד

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אין מילים. שי צלם גאון, האיכות היא הרבה מעבר למגנט, הרגשנו שהיה לנו עוד צלם סטילס בחתונה. איכות מטורפת של תמונות, וגם המגנטים יצאו מעולים ובאיכות גבוהה. קיבלנו מלא הגדלות והם יצאו מושלמות.
הצג עוד

savoray   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אחד הספקים שהיה לי הכי קל לסגור!אחרי שכבר לא היה לי אוויר אחרי חיפושי צלמים רגילים , הגעתי ללחםש מגנטים. במקרה ראיתי תיוג שלו מתמונות של האולם שלנו וישר שלחתי הודעה. לא ציפיתי שאעוף עד כדי כך מהעבודות שלו שלא יביישו אף צלם סטילס אחר ! (לא נעים להגיד אבל הוא גם עובר לא מעט ברמה) חייבת לומר שמיד אחרי כן היה לי הכי קל לסגור! זה היה ההחלטה הכי קלה שהייתה לנו, והכי טובה שיש!!! קיבלנו בנוסף למגנטים איכותיים הגדלות ובלוקים של התמונות שלנו וזה כל כך כיף שיש לנו את הזכרונות האלה מול העיניים מיד אחרי החתונה. הוא הצטרף לצלמים שלנו עוד בשלב התמונות הזוגיות ויצא באמת נדיר ברמות! כבר באותו סופש קיבלנו את כל התמונות שצולמו בערב ובאמת מדובר על סביב ה800 + בקיצוררררר מהררר לסגור איתם לא תתחרטו!
הצג עוד

יעקב   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קיבלו אותנו בחיוךכל הפוזות שרצינו עשו...
הצג עוד

אריאל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
שי משוקו מגנטים הנשמה הטובה הזו, הסכים להגיע בהתנדבות לערב הוקרה של אנשי מילואים בחטיבה מתמרנת. עשה לנו מזכרות מהממות שישארו לשנים קדימה ושימח כל כך הרבה לבבות.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
החוויה מדהימה! הצילום היה מסור והתקשורת הייתה נעימה ונגישה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up