כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלוש בית לאירועים

שלוש בית לאירועים

אולמות אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Madlen   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי בגוגל אולם קטן לחתונה במרכז. מהרגע שראיתי את התמונות הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. הגענו במפתיע לאירוע שהתקיים כדי לראות איך המקום מתנהל אונליין וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. סגרנו באותו ערב!! זה היה המקום הראשון והאחרון שהיינו בו
הצג עוד

אב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
95 מתוך 100
התחתנו באולם ״שלוש״ ואני ממליצה מאוד לכל מי שיש לה חתונה קטנה ומחפשת מקום באזור המרכז. זה לא אולם ששומעים עליו הרבה בקבוצות של הכלות אבל אני שמחה שבחרנו בו, אוראל איציק ואושר היו מקסימים ועוזרים בהכל. המחיר לגמרי הוגן ומגיע עם חופה מעוצבת מהמם ועוד. האוכל מעולה ממש, והמקום עצמו יפה מאוד. יש מספיק חניה מול המקום (אם כי לא לחתונת שישי לפי מה ששמעתי) שזה גם חשוב מאוד. אני ממליצה מאוד לכל מי שיש לו אירוע קטן
הצג עוד

יפעת ורני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
תודה גדולה לאיציק בעל המקום, עילאי ואוראל על אירוע מושלם!! לא יכלנו לצפות לטוב ומכבד יותר! הייתה לנו חוויה מדהימה איתכם מרמת העיצוב של המקום, הכלים, הנקיון, השפע ועד לאוכל הטעים (עד עכשיו אנחנו מקבלים פידבקים מעולים על האוכל!). אין ספק שעשינו את הבחירה הטובה ביותר ושנחזור להיפגש בע"ה בעתיד בעוד שמחות. מבטיחים להמליץ עליכם תמיד בחום כדי שעוד אנשים יהנו מהטוב והשפע שאתם מספקים 🙏 תודה עליכם!
הצג עוד

yosiy1233   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
ארוע ברית ב 18.9.רצינו להגיד תודה על אירוע מושלם ומושקע ברמה הכי טובה שיכולה להיות! בהנהלתו של אושר התותח. אין ספק שעשינו את הבחירה הטובה ביותר.אוכל מגוון, טרי וטעים! בהחלט נמליץ לחברים ומשפחה ונתראה בשמחות הבאות.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שלוש בחרנו אחרי שראינו כמה אולמות לאירוע חתונה קטן. איציק (בעל המקום) קיבל אותנו וגרם לנו להרגיש כמו בני בית ומשפחה כבר מהרגע הראשון בו נכנסנו למקום.המקום עצמו מעוצב בצורה יפה ומודרנית ומאפשר עם עוד קצת עיצוב לייצר אווירה מאוד יפה, אינטימית ומיוחדת שלא מתפשרת על איכות.מקום סופר מומלץ למי שמחפש מקום לאירוע קטן במרכז הארץ בלי לשלם מחירים של תל אביב
הצג עוד

haim.shoshan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בריתה לנכדה, אירוע צהרים. המקום היה נקי ומסודר
הצג עוד

חיה יאנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
חוויה מאכזבת ביותר.כשהגענו לאירוע לא היה מקום ישיבה ולא הסכימו לפתוח שולחן רזרבה עד שהתווספו עוד כמה בלי מקום ישיבה אז הסכימו והושיבו אותנו בשולחן רזרבה..לא הביאו סלטים לשולחן כמו בשאר השולחנות רק חומוס ומנה ראשונה. גם לאחר מס' פעמים שביקשנו התעלמו.רב המלצרים על הפנים!ממש לא שירותי.מקמבן שולחן אחד של מכרים שלו ככל הנראה עם אקסטרה מנות ולנו אומר לכל דבר שבקשנו "אין בעיה" ולא מביא כלום.בקיצור חוויה מאכזבת לחלוטין!
הצג עוד

Dotan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
75 מתוך 100
חיפשנו אולם אירועים כשאנחנו בחו"ל, ובסוף ההורים שלה הגיעו לאולם ודרכם התחברנו למקום ואהבנו אותו. הצוות משפחתי ונחמד, המקום קטן יחסית ובשבילנו (150 אורחים בפועל) הרגיש בדיוק. האוכל טוב מאוד (השף קיבל מחמאות). במהלך האירוע ביקשנו לטפל בכמה נקודות - חלקן עלו מנותני שירות אחרים. הטיפול בהן לא היה מדהים אבל יש להתחשב בזה שזה שיא הלחץ. אבל האירוע עבר בשלום ויצאנו מרוצים.
הצג עוד

אסנת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האולם מושלם! האוכל מעולה וברמה גבוהה, השרות אדיב מאוד והבעלים דואגים ואכפתיים שהאירוע יהיה מושלם ושכולם יהיו מרוצים. חגגנו בר מצווה והיינו מאוד מרוצים ואנחנו נחזור לחגוג שם עוד ועוד.
הצג עוד

Miriam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
The team at Shalosh is incredible, and made our wedding experience absolutely amazing. They treat their couples with absolute professionalism (and kindness), and we felt like we were in the best possible hands. It was fun to work with them! The space itself was elegantly set up, clean (the bathrooms are beautiful), and felt open and airy. Shalosh is a hidden gem and the food is absolutely amazing! Highly highly recommend!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up