כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

VALLEY | וואלי - מתחם אירועים

VALLEY | וואלי - מתחם אירועים

אולמות אירועים
טלפון:0776051470
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קורל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולם הגדול - אולם פשוט וואוו מכל הבחינות! אולם יפה ומודרני, מרווח ונקי, האוכל איכותי טעים ומגוון - גרף מלא מחמאות, מנות כמו במסעדה שפע סלטים טריים וטעימים! הצוות מקצועי ברמות, תמיד זמינים ונותנים מענה רפאל מנהל האירוע היה אלוף עולם ועזר תמיד כמה שאפשר! האולם מעוצב יפה בחוץ ובפנים ואם אתם רוצים אירוע ברמה גבוהה זה המקום!!
הצג עוד

Dvir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולם הגדול - אולם פשוט וואוו מכל הבחינות!אולם יפה ומודרני, מרווח ונקי, האוכל איכותי טעים ומגוון - גרף מלא מחמאות, מנות כמו במסעדה שפע סלטים טריים וטעימים! הצוות מקצועי ברמות, תמיד זמינים ונותנים מענה רפאל מנהל האירוע היה אלוף עולם ועזר תמיד כמה שאפשר! האולם מעוצב יפה בחוץ ובפנים ואם אתם רוצים אירוע ברמה גבוהה זה המקום!!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב זה היה המקום הראשון שראינו וסגרנו מבלי בכלל להתלבט. האולם הזה הוא מקום שאין כמוהו. הקלאסיות, המודרניות, העיצוב, התאורה, החופה אין דברים כאלה ואין אחד שלא אמר לנו כמה הוא יפה. האוכל מטורף, מיוחד ומוגש כל כך יפה שאנשים נדהמו ולא הפסיקו להגיד לנו במהלך האירוע. וואלי הם משפחה אחת גדולה.
הצג עוד

olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו, וואו, וואו!!!! מאיפה מתחילים??? לוואלי הגענו במקרה אחרי לא מעט אולמות שראינו בתקופת הקורונה! מהרגע שנכנסנו לוואלי, הרגשנו וייב אחר, הרגשנו שזה המקום המושלם להתחתן בו!!! המקום היה מתוחזק ברמה מאוד גבוהה גם בתקופת הקורונה שבה היה איסור על קיום אירועים! הוואלי מורכב מחצר ירוקה יפיפיה עם מפלים ומאולם ענק מדהים ביופיו, מטופח ונגיש ברמה הכי גבוהה שיש!!! את ספיר ומיכאל הכרנו כבר בפגישה הראשונה! ספיר עשתה לנו סיבוב במקום, ענתה על כל שאלה שהייתה בדייקנות ובסבלנות, ואז עלינו לפגישה עם מיכאל שמהרגע הראשון היה פשוט מקצועי, אדיב, וקשוב לכל בקשה ושאלה שלנו. לקראת האירוע, הכרנו גם את עדן, נוי ולידור מנהל האירוע שלנו שהיו פשוט מקסימים ומאוד שירותיים לאורך כל הדרך עד לחתונה!!! חשוב לציין שלקראת האירוע (בעיקר בעניין הסידורי הושבה) שיגענו את לידור בשעות פחות שגרתיות והוא תמיד היה זמין, נתן מענה ופתרונות! בחתונה עצמה, החופה, האולם והחצר נראו בדיוק כמו שדמיינו ואף מעבר!!! קיבלנו אינסוף מחמאות על המקום, האוכל, עיצוב והתאורה! עברו כבר כמעט 3 חודשים מהחתונה והאורחים לא מפסיקים לדבר על המקום! החל מהעיצוב של החצר, השולחנות, האולם ועד לאוכל שהיה מאוד מאוד טעים ומשובח. אז תודה רבה לצוות המדהים ובפרט למיכאל!!!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל היחס הבין אישי כל כך טוב! חם, סבלני, קשוב ומבין לכל בעיה שמתעוררת. המקום נקי מאוד, מרווח ויפה ביותר. האוכל פשוט מדהים, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל הכל כך טעים שהיה, רמה מקצועית ביותר! האנשים שליוו אותנו מהרגע שסגרנו ועד אחרי האירוע התנהלו בצורה מקצועית ונעימה והיו פשוט מדהימים! בשביל חתונה באמת מושלמת אנחנו ממליצים על אולם וואלי באמת שלא תפסידו!
הצג עוד

ליגל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בוואלי ב27.7.21 הגענו להתרשמות לאחר 2-3 אולמות שהלכנו לראות. האינסטינקט הראשוני שלי ושל אשתי עוד מבחוץ היה " ואוווו" מה זה המקום הזה ? לאחר סיור קל במקום היסתכלנו אחד לשני בעיניים וכבר ידענו ששם אנחנו רוצים יודעים ובטוחים שניתחתן. פגשנו בספיר המקסימה שהיא בעצם ליוותה אותנו לאורך כל הסגירה הצורה יוצאת דופן ומקצועית , נעימה ותמיד גרמה לנו להרגיש שאנחנו נמצאים בידיים טובות ומחבקות. כל שאלה שהיה לנו תמיד היה מענה מהיר ונעים וידענו שיש לנו שם " אבא ואמא" לכל דבר. מדובר פשוט בבחורה מקצועית שמעבר לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר היא גם בחורה שכולה לב אחד גדול ויחסי אנוש מול הזוג זה חשוב מאוד בתהליך ! כשהתאריך שלנו היתקרב נכנסו לתמונה מנהלי האירוע ,וכל הצוות , פשוט אלופים אחד אחד !! פגשנו בעדן שדאגה לתיכנון האירוע מושלם מא' ועד ת' . כל שעה הייתה זמינה לכל שאלה ולכל בקשה שלנו וזרמה איתנו בכל הפרטים הקטנים. אין דברים כמווה , תותחית !! ביום האירוע, ליווה אותנו מנהל האירוע לידור , בחור משכמו ומעלה !! מקצועי , סובלני , דאג לנו להכל והדריך אותנו שלב אחרי שלב בכל חלקי האירוע . אפילו דאג לשלוף אותנו לאיזה 5 דק כדי לשתות ולאכול ברמה כזו של אכפתיות ואנושיות לא נתקלים בכל יום , אלוף לא יכולנו לבקש בנאדם שיעביר לנו את הערב הזה בצורה כזו יותר טובה ממנו. וכמובן צוות המלצרים עשה עבודה מעולה , צוות הברמנים היה אגדי ! האוכל היה יותר ממושלם , אורחים שלנו לא מפסיקים להיתקשר ולהחמיא על הרמה הגבווה . אין ספק שמי שמחפש מקום להתחתן בו בראש שקט ולדעת שכל הפרטים שצריך דופקים כמו שעון , זה בדיוק המקום , " וואלי" . הבחירה הכי טובה שלנו . היה לנו העונג להתחתן במקום איכותי שכזה ! מומלץץ מאודד !!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אתמול בתי התחתנה באולמי וואלי כפר סבא וחשוב לי לשתף אתכם בתחושות שלי ושל כל המשתתפים בארוע: בשיא הלחימה וכשהמדינה במצב מתוח ורגיש קיבלנו ממנהלי האולם והצוות שלו תמיכה מלאה! התחשבות וליווי עד הרגע בו קיבלנו החלטה לגבי הארוע. אני ומשפחתי רוצים להצדיע למנהלי האולם ועובדיו שלמרות המצב הצליחו להפיק לנו ארוע תוסס ומוצלח שעלה על כל הציפיות שלנו. לא מובן מאליו שבמצב כזה נקבל שירות שממצה את התפיסה שהלקוח קודם לכל ושחשוב לספק לו חוויה מושלמת ברגעי השמחה שלו. מודה מקרב ליבי למנהלי הארוע ולמיכאל במיוחד שהיה הקול המרגיע, החזק והתומך ושעשה הכל, אבל הכל, כדי שהארוע יהיה הכי טוב שניתן לדמיין. ממליצה בחום ובאהבה רבה לכל בית בישראל לחגוג את השמחות באולם יפה, איכותי עם אוכל טוב וצוות מנצח. שניפגש בשמחות. אמן🙏
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בגדול - פשוט מדהימים, ממליצה בחום! בקטן - מהרגע הראשון עד הרגע האחרון יחס מדהים, תמיד קשובים ואכפתיים, זמינים לכל שאלה, ספיר ליוותה אותנו לכל אורך התהליך, פשוט מהממת באה לקראתנו בהכל. לידור מנהל האירוע מטעם האולם פשוט מדהים, לא מאמינה שבכלל שקלתי להביא מנהל אירוע חיצוני, ניהל את האירוע בצורה לא פחות ממושלמת, כל מה שביקשנו קרה, אין לי מושג איך הוא עשה את זה. אנחנו לא מפסיקים לקבל אינסוף מחמאות על האוכל, על היחס של המלצרים ועל היופי של האולם. ובנוגע לקורונה, לעומת הרבה אולמות אחרים שלצערי אני שומעת עליהם בלי הפסקה, היו איתנו בקשר, ענו לכל שאלה ולכל בקשה, התחשבו מאוד והבינו את המצב, כל המלצרים והברמנים הקפידו על הנחיות ושמו מסכות, היו עמדות חיטוי אלכוג'ל ברחבי האולם, ולבקשתנו נוצר רווח גדול יותר בין השולחנות, הכסאות וברחבה כך שאנשים ירגישו בנוח, וכך קרה, גם אורחים שפחדו להכנס, ראו את האולם והרגישו בנוח לשבת ולאכול. מרגישה מזל שנפלתי על אולם כזה בתקופה שכזו, ממליצה בחום!
הצג עוד

Frida   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני וירין התארסנו בחודש מאי 2019 התחלנו לחפש אולמות, האולם הראשון שהגענו אליו הוא וואלי היה לי חשוב לראות עוד אולמות אבל בתוך תוכי ידעתי שזה האולם שאנחנו נתחתן בו אז אחרי 5 אולמות שראינו בנוסף חזרנו לסגור עם הוואלי גם במשא ומתן ומהרגע שסגרנו חוזה עד ליום האירוע השירות היה מדהים הם עונים תמיד בחיוך ותמיד תמיד גם ידעו להתגמש איתנו על דברים שלי היו יותר חשובים היום אנחנו כמה ימים אחרי האירוע ועדיין אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות אז באמת המלצה מכל הלב על האולם המדהים הזה גם ביופיו וגם בשירות המדהים שנתנו לא פחות חשוב המחמאות על האוכל לא מפסיקות להגיע צוות מדהים עם זמינות מדהימה תודה לכם צוות וואלי ❤️❤️❤️
הצג עוד

Sendi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום מדהים! צוות שירותי,איכפתי ,מקצועי ותמיד זמין
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up