כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי פיינשטיין

שי פיינשטיין

צילום וידאו וסטילס
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sally   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמה חודשים לפני החתונה, דיברנו בטלפון, שי היה היה מצחיק, לבבי, הרגיע אותנו לקראת החתונה, הסביר לנו את מהלך האירוע, ופשוט נהננו מכל רגע.יומיים לאחר החתונה, שלח לנו טיזר של כמה תמונות ערוכות, וכעבור שבוע וקצת, את כל התמונות באיכות מדהימה וכל כך מאורגנת! בלי צל של ספק, הספק הכי טוב שסגרנו בחתונה! שי מתים עלייך ❤️❤️❤️
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שי הנסיך! מהשיחה הראשונה איתך הרגשנו שזה זה והפכת לחבר! נתת לנו מיליון טיפים עוד לפני שסגרנו ודגשים למלא דברים שבכלל לא חשבנו עליהם! היית זמין בכל שאלה ובכל בקשה, ותמיד בסבלנות בחיוך ובאהבה. הגעת מוכן עם כל הבקשות והרצונות שלנו, עם צוות מהממם שכל אחד מיוחד במינו ותמיד דאגת להוציא את המקסימום מכל סיטואציה! ומעל הכל הכל היית הכי אנושי בעולם, רגיש לכל סיטואציה, מבין ויודע איך להוציא את הכי טוב בעולם מכל דבר! אתה נסיך אמיתי ואין ספק שקיבלנו ומקבלים עליך בלי סוף מחמאות! אנשים עפו עליך באירוע ואנחנו כבר מתגעגעים איזה כיף שפגשנו אותך ובחרנו בך להיות איתנו ביום שלנו מגיע לך את הכי טוב בעולם!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אז לשי הגענו גם בעקבות חברה, קבענו פגישה בבית קפה ליד הבית ולרגע שכחתי שקבענו פגישה עם ספק. הרגיש לנו כמו ישיבה עם חבר. בלי לחשוב פעמיים ידענו שזה זה, היה קליק ממבט ראשון. מעבר למקצועיות המטורפת שהוא איתו, הוא מביא את עצמו! לאורך כל התקופה עד החתונה שי היה איתנו בקשר לגבי בחירת מקום והתייעצות לגבי כל דבר!! לא מובן כלל.. ביום הגדול שי ידע לא להתפזר, ובאמת באמת להיות איתנו. עשה בירור מי המשפחה מי החגרים הקרובים, ידע להתכוונן עוד לפני שהלחץ מתחיל. נגמר האירוע, לקח לנו הרבה זמן עד שבחרנו תמונות ושי מפגין עם הסבלנות שלו גם פה, ממש עד לסוף התהליך כשהגיע האלבום. גם בקטעי הוידאו הוא והצוות שלו היו כל כך מסורים ולא נחו עד שהיינו מרוצים. אלופים, אלופים!!!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל על שי לא ראיתי המון המלצות לני שסגרתי וחבל. הוא צלם שאני ממליצה עליו בחום ואני חושבת שצריך להכיר אותו יותר. פגשנו אותו בחתונה של חברה, הוא היה נראה נחמד והוויב שלו היה טוב וקבענו פגישה. מהרגע הראשון בעלי התאהב בעבודות שהראה לנו. הןא מצלם באיכות מעולה ותמונות קלאסיות ורומנטיות בשילוב של גוונים חשוכים ובהירים שי יודע לתפוס רגעים מיוחדים שלא הייתי חושבת עליהם בכלל. מעבר ליכולות הצילןם שלו הוא אחלה בנאדם, כיפי, מצחיק וידענו שיהיה כיף לעבור איתו את היום של החתונה. לפני האירוע אבא שלי רצה לפגוש אותו ושי הגיב לכך בשמחה, הגיע אלינו הביתה והסביר את כל מה שסגר איתנו בסבלנות ומקצועיות רבה! שי צלם תותח! ביום האירוע הוא הגיע עם אנרגיות והצליח לשחרר אותנו מהלחץ! הביא איתו עוד צלמים (סגרנו 2 וידאו ו2 סטילס) שגם הם היו מקסימים, אדיבים ונחמדים מאןד! כבר יומיים אחרי האירוע שי שלח לנו מספר תמונות ערוכות והתוצאה מדהימה! ממליצים על שי בחום !!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up