כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

rocco
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Idit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הבהרה: בגלל הקורונה לא זכינו להתחתן ברוקו, אבל אני ממליצה על המקום בלב שלם ובטוחה שכשיהיה לי אירוע אחר אעשה אותו שם. בהתחלה הלכנו לראות את הרוקו ״בשביל הספורט״, הרי כל האולמות בתל אביב יקרים ממש. אבל אז, התאהבנו. היינו אתם בקשר הדוק. הכנסתי מראש סעיפי קורונה לחוזה אפילו לפני ההגבלה הראשונית של ה100 איש במרץ. איתי בהחלט בא לקראתנו, וברגע שסגרו אולמות שריין לנו תאריך בלי שדרש תשלום בכלל. ברגע שהודיעו שיפתחו אולמות באמצע יוני, הוא קבע לנו ערב טעימות ואף הסכים שנשלם מקדמה נמוכה יותר מהדרישה הראשונית. ערב הטעימות היה נהדר, והם הגישו את כ-ל התפריט, עד רמה שביקשנו מהם רק מנות ספציפיות כי כבר היינו גמורים ומלאים. בסוף הדרך, כבר ממש הרגשתי שאנחנו משפחה, והצטערתי מאוד שלא זכינו לעשות את האירוע שלנו שם. אם בעתיד כן נעשה אירוע גדול שיצריך אולם, ללא ספק נלך לשם.
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מספיק מילים שיצליחו לתאר כמה מדהימים הם! כשהתארסנו ידענו שנתחתן באולם תל אביבי, עם אוכל מדהים, עיצוב מושלם ויחס חם. לרוקו הגענו אחרי שהיינו ב6 מקומות (!) וכבר בפגישה הראשונה ידענו שזה זה. עשינו אירוע הגשה ולמרות שזה לא הקונספט הרגיל שלהם הרוקו עלו מעל לכל הציפיות שלנו. האורחים שלנו כל כך נהנו והתלהבו מהמקום, מהצוות המושלם ומהאוכל שהוא באמת ברמת מסעדה! אנחנו מחכים כבר להיות אורחים בעצמנו!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זה היה האולם הראשון שראינו, אחרי סיבוב ״מסביב לאולמות ב8 ימים״ חזרנו וסגרנו. ארגנו חתונה ב3חודשים. לי היה חשוב לסגור במקום שאני יכולה לסמוך עליו ושלא אצטרך עוד מנהל אירוע (אם אני לא אסמוך אז מי כן?) דיאנה יוסי ואיתי ידעו לשאול אותנו מה שאנחנו לא ידענו לשאול אותם- לכוון אותנו ולייעץ על כל דבר ועניין. הם זכרו שאמרנו להם דברים שאנחנו שכחנו ובדקו 10 פעם שהכל תואם לרצונות והצרכים שלנו. באירוע עצמו הופתענו אפילו יותר! מהרגע שנכנסו ועד הרגע שיצאנו רק אהבה ופירגון. האורחים מכל קשתות הגילאים היו בעננים מהאוכל ומהאווירה. בא לנו לחזור לדם כאורחים לחוות את החוויה גם מהצד השני. תודה לצוות הנהדר של הרוקו!
הצג עוד

Eliya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני אתחיל מהסוף, לבחור לעשות אירוע ב״רוקו״ זה לקחת בחשבון שבשלב אישורי ההגעה תרגישו שיש לכם מוזמנים חדשים להוסיף לרשימה - והם צוות המקום שליווה אתכם במשך כל התקופה הזו. זה קלישאתי, אבל זה נכון - ל״רוקו״ נבחר צוות מקצועי ומנצח, ששם לב לכל הפרטים הקטנים מבלי שתצטרכו לומר מילה ושקשוב לכל משאלת לב. הבחירה ב״רוקו״ היתה טבעית מאד - זה לא עוד אולם אירועים כמו שאנשים מדמיינים וזה רחוק מלהיות עוד סתם חלל אורבני תל אביבי, ה״רוקו״ הוא בשורה חדשה לעולם האירועים - המקום צעיר וחדשני אבל גם שומר על אלגנטיות, דקדקנות ואצילות, הוא משדר קלילות ובו זמנית שומר על קו נקי, חם, בוגר ותאמינו לי או לא, כשהשמש זורחת דרך החלונות האינסופיים שמשקיפים על השדה הירוק שממול - זה אפילו מרגיש ונראה כמו פרובנס הקסומה (אני נשבעת!) כשהגענו ל״רוקו״ בפעם הראשונה זה לקח בדיוק שניה לדמיין את האירוע שלנו שם והיום כשאנחנו כבר אחריו, אני אספר לכם שהמציאות עלתה על כל דמיון. התהליך של כל תקופת תכנון החתונה הוא לא פחות חשוב (ולדעתי הוא אפילו יותר), אז אני יכולה לספר לכם שכשתבחרו לתאם את הפגישה הראשונה שלכם שם, ותתקלו ביוסי, אתם תכירו את החבר הראשון שלכם מהמקום. אם יתמזל מזלכם, אולי גם יוני, אחד מצוות המנהלים, יהיה שם לתת לכם כיף, ותצברו את החבר השני. בהמשך תכירו בוודאי גם את שלי (החברה השלישית שלנו) ואת עוז (החבר הרביעי שלנו), ובגולת הכותרת יהיו שם לצידכם (גם בשעות הקטנות של הלילה) דיאנה ואיתי (חמישית ושישי.. אתם עוקבים?) שידאגו לכם להכל - אין דבר שאיתי ודיאנה לא מסוגלים להגשים ולא תתקלו באכפתיות כזו מתעתעת שלעיתים באמת תתבלבלו לחשוב שאולי הכרתם אותם ביסודי או בצבא ולא לפני חודשיים כשסגרתם את האירוע. ונכון זה תמיד מרגיש שכולם משקרים כשאומרים ״האוכל מצוין״ באירועים? (ובעצם הוא רק בסדר..) אז ב״רוקו״ האוכל באמת מצוין, הוא אפילו יותר ממצוין ואתם פשוט חייבים להאמין לי עד שתטעמו מה מורן השף מסוגל ופשוט תיווכחו בעצמכם. אנחנו ממליצים לכם על ה״רוקו״ לא רק בגלל שהוא מקצועי וצעיר עם אוכל מטורף, שיודע בו זמנית להתאים את עצמו לכל האורחים (היתה לנו חתונה מעורבת חו״ל וישראל, חילונים אתאיסטים ומשפחה דתית), אלא בעיקר כי מלבד זה שהמקום הוא הכי יפה והכי אלגנטי והכי נכון שתבקרו בו, הצוות המקצועי שלו מייפה אותו אפילו יותר, וזה ההישג האמיתי של ה״רוקו״ על פני כל המקומות האחרים.
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אריק ואני התחתנו ברוקו Rocco ב-14/3/19 החתונה התקיימה ביום חמישי בערב והייתה בקונספט של אוכל לפני חופה. הצוות המקצועי של המקום דאג לנו מהיום הראשון בפגישה עם יוסי המלך ועד לערב החתונה! הליווי היה קרוב, אישי, אינטימי, ומלווה בחששות רבות מצידנו ותשובות ברורות מצידם. איתי ועוז הפכו למשפחה, ופשוט היו שם 24/7 כדי לתפור אירוע בדיוק למידות שלנו. נהננו מהדרך לאירוע ומיום החתונה עצמו, ותגובות החברים והמוזמנים היו כל כך חמות ומרוצות שפשוט נותרנו ללא מילים! אנחנו שמחים שבחרנו להתחתן ברוקו! ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up