כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
STRAVO | דניאל סטרבו צילום אירועים

STRAVO | דניאל סטרבו צילום אירועים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0507414777
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ellah   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגיע הייתה אווירה טובה,מאוד מקצועי, מאוד מרוצים מהתמונות והווידאו.הייתה לנו חתונה בשקיעה, דניאל ווידא להביא תאורה לחופה למקרה והמקום לא יספק וכך הציל אותנו.ממליצים בחום!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל דניאל התותח על הגענו מהמלצה חמה מאוד ואיזה כיף שהגענו אליו! סופר מקצועי חשב על הכל לקח אותנו למקום מושלם לצילומים ויצאו התמונות הכי יפות שיש אפילו יותר ממה שציפינו!היה איתנו ופשוט על זה🫶🏻❤️
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם דניאל הייתה מדהימה! הרגשנו שאנחנו בידיים טובות! הוא שם תשומת לב לכל הפרטים, גם אלינו כזוג, אבל גם את הסובבים אותנו. הכל היה באווירה חמימה של צחוק ושמחה והכי כיף שגם התוצאה הייתה מעבר למה שציפינו, התמונות יצאו מדהימות!
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את דניאל אני מכירה כבר שנים ואיכשהו דרכנו הצטלבו. כבר מהפגישה הראשונה יצאנו בתחושות מאוד טובות ובעיקר תחושה שיש על מי לסמוך! ובאמת כך היה!!התחתנו בחתונת שישי צהריים והכל התחיל מוקדם בבוקר, מהרגע שדניאל והצוות הגיעו הייתה אווירה מדהימה.כזוג שמובך מכל התמונות חתונה דניאל והצוות עשו לנו אווירה משוגעת ומהנה.לאורך כל האירוע דניאל היה קשוב מאוד לבקשות שלנו ושל האורחים.ולא פחות חשוב קיבלנו את התמונות והוידאו מהר מאןד ובאיכות ואווו!!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
צלם מספר 1 בהתחייבות!גם מקצוען וגם חבר לכל דבר!נתחיל מזה שדניאל צלם אלוף!! ממש מומחה והבחירה הכי טובה שיכולה להיות לכםחוץ מזה שהוא צלם מעולה שהתמונות שלו מדהימות, טבעיות, איכותיות, צבעוניות, עם פוקוס מטורף (אפילו של כלבה אנרגטית), הוא אדם מדהים. הצליח להקליל את יום החתונה ולהצחיק אותנו המון ולגרום לנו להרגיש טוב ורגוע במהלך החתונה, נתן המלצות טובות, הכתיב את הקצב של האירוע, ונשאר איתנו עד סוף החתונה.מבחינת לוחות זמנים, שבועיים אחרי החתונה כבר קיבלנו את כל התמונות והווידאו משם ובאמת שברמה הכי גבוהה שיש.חשוב גם לציין שיש לו צוות מדהים ומקצועי ברמות ואם תבחרו אותו לאירוע שלכם זאת תהיה הבחירה הכי טובה שתעשו כי אין עליו
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מילים שיוכלו לתאר את האווירה המדהימה שדניאל והצוות שלו יצרו סביבנו ביום החתונה. זה התחיל בהתארגנות של הכלה, שהכל היה פשוט כיף, קליל, מצחיק. זה המשיך בצילומים שהיו כל כך טבעיים, דניאל ידע בדיוק מה לומר בשביל להוציא מאיתנו את הטוב ביותר. המקצועיות שלו היא חסרת פשרות, התמונות הן פשוט יצירת אומנות ולא סתם תמונות של חתונה.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה הבנו שאנחנו רוצים שסטרבו ונבחרת המקצוענים שאיתו יצלמו אותנו בחתונה ❤️ אדיבות, מקצועיות וסבלנות - שזה הכי חשובב !! תמיד עם חיוך, תמיד עם אנרגיות, והברקות של תמונות שבסוף יוצאות אימאלה ואבאלה!! ממליצים בחוםם 🫶🫶🫶
הצג עוד

Natalia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הצוות של STRAVO היה מקצועי, יסודי, והכי חשוב שלאורך כל יום הצילומים וערב החתונה הם נתנו לנו הרגשה מצויינת! הצחיקו אותנו עד דמעות וגרמנו לנו להשתחרר ופשוט להנות מהרגע!
הצג עוד

Kfir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דניאל והצוות שלו פשוט תותחים ברמה הכי גבוהה שיש! מעבר לזה שיצאו תמונות הצגה, ברמה שאנחנו לא מאמינים בכלל שזה אנחנו וגם סרטון מטורףףף- הם היו הכי מדהימים לאורך כל היום, זרמו איתנו בהכל והיו חלק מהאווירה והכיף לאורך היום. כיף לעבוד עם אנשים באמת מקצוענים ופשוט אי אפשר לפספס שהם עושים את הכל מהלב ומאהבה אמיתית לתחום. ממליצים בחום!!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הייתה חוויה מדהימה, מהשיחות הכנה ועד לאירוע עצמו דניאל היה מרגיע ואופטימי לגבי כל הבקשות שלנו מבחינת המיקום של התמונות לפני החתונה וגם מבחינת הזמנים הוא השרה אווירת רוגע שאין מה לדאוג ושנספיק את כל מה שנרצה התמונות והאלבום יצאו מושלם ובדיוק מה שרצינו תודה על שירות ויחס אישי מדהים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up