כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי הרפז

שי הרפז

איפור כלות
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לשי הגעתי מהיכרות קודמת. ידעתי שהיא תותחית במה שהיא עושה ושהיא תעשה אוירה טובה בהתארגנות. וצדקתי.הייתי לגמרי קרציה כי מאוד חששתי שהאיפור יהיה מוגזם. ובהתחלה שראיתי את עצמי נבהלתי שזה לא טו מאץ. אבל הייתי בשלבים ראשונים של הריון שכולי מחוצקנת והיא ידעה איך להסתיר הכל אבל גם לא בצורה מוגזמת ולהרגיע אותי שהאיפור יהיה בערב מושלם וככה היה!שי הספיקה לאפר אותי, את אחותי, חברה, אמא שלי וחמתי.
הצג עוד

dedibalestra   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שרה אמיתי כותבת: שי היקרה איפרה אתמול את ביתי היקרה לחתונתה ואותי בסבלנות, בנועם, בכיף, במקצועיו כל כך רבה. קיבלנו שתינו מחמאות ללא סוף. אותי עשתה צעירה בשניםםםםםם!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שי ליוותה אותי בלא מעט אירועים ביניהם החתונה שלי !!! בין אם זה אירוע של החברה הכי טובה לבין אירוע האירוע שלי - החתונה, את שי אני יכולה להגדיר בשתי הרמות : ברמה המקצועית - מדויקת, עדינה, מתאימה את עצמה למבנה הבפנים, הלבוש, שיער והכי חשוב לאופי! היא תמיד דואגת להתחדש ולהשתמש במוצרים החמים ביותר... האיפור שלה נשאר עמיד לכל אורך הערב וגרף שלל מחמאות בכל אחת מהאירועים. ברמה האישית - קלילה, כיפית, מרגיעה, ראש גדול, אשת שיח, מבינה, סבלנית, מכילה, תומכת ומצחיקה! משהו שהיה לי חשוב מאוד בבחירת הספקים שלי בחתונה שלי שהכל יעבור חלק בזמן ההתארגנות שהוא זמן מאוד מלחיץ ולחוץ היא הייתה שם בשבילי והייתה לי כמו כדור הרגעה גם בלי מילים 🙏🏼 שורה תחתונה מכל הספקים שהיו לי בחתונה זו הבחירה הכי שלמה שלי. בקיצור אם אני הייתי את... והייתי רוצה להיות הכי יפה בחתונה שלי או כאורחת בחתונה ואפילו כמלווה אז להרים מהר טלפון לשי!
הצג עוד

shirtal6   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
וואו! לא יודעת מאיפה להתחיל ! היום הכי מלחיץ בחיה של בחורה כנראה הוא יום חתונתנה (אחרי שעברנו את הצעת הנישואים😜) ואז התחילו החיפושים אחר מאפרת וברגע שמצאתי את שי המדהימה.... ידעתי מיד שאני בידיים טובות !- תרתי משמע. החל משלב איפור הניסיון שבו באותו הרגע קיבלתי החלטה והיה לי ברור ששי תאפר אותי לחתונה שלי ועד ליום החתונה עצמו- שי דאגה להרגיע ולגרום לי להרגיש הכי יפה בעולם! מקצוענית, איכותית, סבלנית, אכפתית ובעיקר- כשרון אחד גדול. שי את מדהימה וכל נגיעה שלך עם המכחול , המברשת, הספוג והטאצ׳ האישי שלך- פשוט מדהים. תודה לך על הכל ועל הכשרון שיש בך. מאחלת לכל אחת לסגור איתך איפור לחתונה או לכל אירוע אחר ומבטיחה לכן שלא תצטערו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up