כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קלייר

קלייר

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shayoosh14   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
35 מתוך 100
התאהבתי באחת השמלות שראיתי באינסטגרם. קבעתי פגישה למדוד את השמלה ושלחתי להן תמונות שלה. קבענו בשעה לא נוחה שאילצה אותי לצאת מוקדם לעבודה וביום שיבוש מלא פקקים אבל עשיתי את כל המאמצים בשביל להגיע בזמן עם אמא שלי.כשהגעתי, הבנות היו די אדישות, הכווינו אותי לקחת לעצמי שתיה וביקשו שאמתין. אחרי רבע שעה הגיעה אלי מוכרת ושאלה מה אני רוצה לראות. הראיתי לה תמונה של השמלה שבשבילה הגעתי והיא אמרה לי שהיא תבדוק במחסן. לאחר רבע שעה נוספת, המוכרת חזרה להגיד לי שהשמלה נמכרה כבר.ציינה בפניי שהם מדברים עם מאות כלות אז אי אפשר לשים לב לכל אחת ואי אפשר לשמור שמלה למישהי שרק באה למדוד, לדעתי המינימום היה להודיע שהיא נמכרה ולתת לי להחליט אם לבזבז את הזמן שלי ולהגיע. מדובר בזלזול באמת יוצא דופן שלא חוויתי מאף סלון אחר. הלכתי הביתה בבושת פנים.
הצג עוד

Lirit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
35 מתוך 100
דיס המלצה ענקאחרי תיקון התעוותה לי השמלה לחלוטין. במקום ביקשתי לבטל ושלא ימשיכו בתיקונים לחינם אבל מסרו לי בעל פה שזה לא משנה ואם תהיה בעיה יבטלו לי עסקה.בפועל, משכו אותי אם עוד ועוד תיקונים עד 3 ימים לפני החתונה ואז סירבו להחזיר לי אפילו שקל
הצג עוד

Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
צוות מאד נחמד, אבל תופרות לא מקצועיות! חלק עליון נפרם מספר דקות לפני החופה.
הצג עוד

נוי ושון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הבנות בקלייר עשו הכל כדי שאצא הכי מרוצה בעולם. זמינות כל הזמן, תיקונים לפי הבקשה, שירות ברמה גבוהה ואכפתיות אמיתית. כל זה במחיר הגון במיוחד.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הקטלוג שלהם מהמם- מבחר נהדר מכל הסוגים! שמלות קלילות/בוהושיק/עדינות/מנופחות/מנצנצות/ ה כ ל!!! במדידה הראשונה היה כייף לבוא ולמדוד ולמדוד את כל מה שסימנתי-ועוד שהציעו לי, נתנו לי הרגשה שזה בסדר להתלבט ולא להחליט עדיין, ולנסות עוד, הכל באווירה טובה וכייפית! הבנות שם חמות ומחבקות, לא לוחצות, חדרי הלבשה ענקיים! הדיל הוא שבוחרים שמלה, תופרים לך אותו מאפס ואת באה לעוד תיקונים ! כל התענוג ב3900 והשמלה נשארת שלך! כשהגיעה השמלה שלי הייתה איתה טעות בבד אבל השירות האדיב של הבנות שם ניצח את כל הלחץ- תפרו לי שמלה מ ח ד ש ! הזמינו אותי לעוד פגישות והכל יצא מושלם- דאגו שאהיה מרוצה ממש! אהבתי את המקום ממש וממליצה בחום! יש עוד כל כך הרבה שמלות שבא לי עליהן!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל מושלם ! ליאת מממש חמודה עזרה לי הרבה המקום מושלם! כולם חמודות שם המחירים טובים שווה לקנות מישם 🤩🤩
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל החוויה מההתחלה עד בסוף הייתה מדהימה. הן מאוד אמיתיות, סבלניות ומקצועיות. המחיר הוא מאוד הגיוני והאיכות של השמלות שלי היא מעולה

Liron Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקלייר חודש לפני החתונה, אחרי שראיתי את דגמי השמלות המהממות באתר. הצוות ידע להכווין בדיוק לסגנון המתאים, לאחר מדידה אחת עשו תיקונים במקום. השירות היה מעולה ואדיב, אנרגיות טובות ומקום מהמם ונעים, והמחיר שווה!!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את קלייר מצאתי כי חיפשתי שמלה בסגנון מסויים, שיגרום לי להרגיש כמו נסיכה (ספציפית נסיכת דיסני). החוויה עם הבנות בקלייר הייתה ממש טובה, הן שמרו על השמלה שלי מדהים בשנתיים שהיינו צריכים לדחות את החתונה, וכמה היה לי כיף ללבוש אותה. למרות שרקדתי בטירוף, היא לא זזה ואפילו לא הרגשתי צורך להחליף.
הצג עוד

Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהימות שלי! תודה רבה שהפכתן את היום שלי להכי קסום שאפשר!! השמלות גרפו כל כך הרבה מחמאות!! היחס המדהים שלכן פשוט קנה אותי הרגשתי כמו נסיכה ליום אחד.. תודה רבה רבה לכן, אוהבת וממליצה בכל הזדמנות! רינת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up