כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שיר כהן אלי - איפור ועיצוב שיער

שיר כהן אלי - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0524421782
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
שיר הייתה מקסימה, כבר בשיחה הראשונה היה לי חיבור מדהים איתה, ואיך אפשר שלא?! היא מקסימה ונעימה וקלעה בדיוק לטעם שלי בנסיון הראשון. ידעתי לכל אורך הדרך שאני בידיים טובות, היא הייתה ממש זמינה לכל שאלה שהייתה לי. ביום עצמו שידרה הרבה רוגע. התחתנתי חתונת שישי מה שחייב אותנו להתחיל ממש מוקדם ביום של החלפת שעון (ישנים שעה פחות) שיר כמובן הגיעה בזמן למרות השינוי והייתה ממש על הכל. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער, הרגשתי אני רק הרבה יותר יפה! ממליצה בחום.
הצג עוד

רוזה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברתי עם שיר היה לנו חיבור מידי והרגשתי שהיא מבינה בדיוק מה אני רוצה לחתונה ובמפגש ייעוץ זה אישר לי את זה עוד יותר וידעתי שזו הבחירה הנכונה והייתי רגועה! 🙂היא הכילה אותי לאורך כל הדרך ודאגה שהראה מהמם והאיפור והשיער החזיקו לי לאורך כל האירוע!
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אתחיל בלומר ששיר היא הבן אדם הכי מכיל ומתחשב שיש, הקשיבה לרצונות שלי ולא ניסתה לדחוף אותי להתאפר כבד. חששתי ממש מהאיפור שירגיש מוגזם אבל שיר איפרה אותי בדיוק במידה והרגשתי כל כך יפה וזוהרת. מעבר לזה שהוויבים היו כאלה כייפים ונעימים גם האיפור החזיק כל הערב!!
הצג עוד

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהשניה הראשונה היה חיבור אישי מעבר לזה שאהבתי מאוד את העבודה שלה לפי התמונות. דאגתי מאוד שאראה הכי טבעי שאפשר והיא הרגיעה אותי וביחד לאורך כל הדרך דייקנו מה הכי נכון עבורי. ביום של החתונה היתה אווירה רגועה ונעימה וכמובן שהתוצאה יצאה לא פחות ממושלמת עבורי. מה גם שלא הפסקתי לרקוד והכל נשאר עמיד!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל שיר בעקבות המלצה ממאפרת שהייתה תפוסה בתאריך שקבענו. כבר מהתמונות באינסטגרם הבנתי שהיא בדיוק הסגנון שלי. שיר היא מאפרת ומעצבת שיער מדהימה, פשוט גרמה לי להרגיש יפה ומיוחדת! לא הייתי צריכה אפילו להעיר או לכוון אותה כמעט, היא ידעה לקרוא אותי ולהתאים לי בדיוק את הסגנון שרציתי. ובלי קשר למקצועיות, שיר מקסימה והיה לי כיף איתה! האווירה באותו היום זרמה לנו והחיבור בינינו היה מיידי, שלי אישית זה מאוד חשוב. היא הספקית הראשונה שפגשתי על הבוקר והוויבים היו חיוביים מהרגע הראשון.ממליצה מכל הלב!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שיר הייתה מדהימה, נעימה ומקצועית. מעבר לזה שהאיפור והשיער יצאו מושלם והחזיקו עד הרגע האחרון, החוויה איתה הייתה פשוט טובה וכייפית. ממליצה לכול אחת שרוצה גם איפור ושיער מושלם וגם מישהי מכילה ונעימה ללכת לשיר!

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
שמעתי המלצה מאחות של בן הזוג שלי, חיפשתי מישהי שמאפרת טבעי ולא חשבתי על כלום חוץמזה.. אבל פתאום שהכרתי את שיר באיפור ניסיון הבנתי שהרבה מעבר הוא מאוד חשוב שיר נעימה,מרגיעה,זורמת ונותנת חום ואהבה!היה לי כל כך כיף איתה והיא ככ ידעה להתמסר אלי ולצרכים שלי
הצג עוד

Anne-Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה ידעתי שיש פה מאצ׳.הסבלנות, ההקשבה והרמה המקצועית הגבוהה תוך הבנת הצרכים שלי, הפכו את כל ההתארגנות לחתונה לזורמת ונעימה. האיפור והשיער היו מושלמים לאורך כל הערב! למי שמחפשת עדינות, זוהר ויחס אישי מושלם - רק שיר 💜
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשיר דרך מאפרות חברות כשחיפשתי איפור ושיער לחתונה שלי ולאמא שלי. שיר המהממת הייתה זמינה לכל שאלה ודאגה שלי, נפגשנו לאיפור ושיער ניסיון לפני החתונה.היא פגעה בדיוק בסגנון שלי והאינסטגרם שלה נתן לי השראה למה שרציתי. ביום האירוע שיר הגיעה ב-4 בבוקר! כדי שנספיק הכל ולא נהיה בלחץ ואחותה המקסימה הגיעה לעזור גם.קיבלתי אינספור מחמאות על האיפור והתסרוקת וגם אמא שלי יצאה מרוצה מאוד!שיר עבדה באופן סטרילי שלי היה באופן אישי חשוב מאוד!
הצג עוד

nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
כשהתחלתי את החיפושים ידעתי מה הסגנון שאני רוצה בשיער ובאיפור לא היה לי מושג באמת, אז היה לי חשוב מישהי שאוכל לסמוך עליה! שהיא יודעת מה היא עושה גם בלי שאגיד לה מה לעשות, שתגיד את האמת אם משהו יפה או לא יפה ושתוציא אותי הגירסה הטובה ביותר של עצמי ולא תהפוך אותי למישהי אחרת. אין ספק ששיר ענתה על הציפייה והייתה הבחירה הנכונה! הרוגע השקט והחיוך שלה היו מדוייקים עבורי לאותו היום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up