כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלעד סאסי

אלעד סאסי

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0505605908
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אם הגעת לקרוא את החלק הזה, עצרו הכל תסגרו את סאסי לפני שהוא נתפס ותחזרו לקרוא. צלם מושלם ובנאדם פשוט זהב. עשה לנו את היום של החתונה הכי חלק ורגוע בעולם. ניהל אותנו ואת כל הלוז, נתן אווירה הרים הקשיב לכל בקשה ותמונות פשוט מדהימות. אין מה להמשיך להתלבט בכלל
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הצלם הכי תותח בעולם!!נפגשנו עם סאסי עוד כשבאנו לראות את האולם ופשוט התאהבנו!!הכל היה מתוכנו עד לפרטים הקטנים, חברותי מאוד וידע להגיד לנו בדיוק מה לעשות ולהוציא מאיתנו את המקסימום.המחמאות הגיעו מכל האורחים שנהנו מהשירות.לא דמיינו שיצאו תמונות כאלו מושלמות!!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אמאלה מה אפשר להגיד? אני לא יודעת מאיפה להתחילבגדול - החתונה שלי נקבעה לפי הלוז של אלעד שאת הטלפון שלו קיבלתי בהמלצה חמה, אם אלעד לא זמין לצלם אותנו אני לא מתחתנת בתאריך הזה - ועשיתי בשכל!אתה חד משמעית הספק שהיה לי הכי חשוב בחתונה.הצילומים שלנו יצאו שלמות הבריאה!לא האמנתי שאני יכולה להיראות ככה בתמונותאתה והצוות שלך עשית לנו אווירת עללללללהיה לי כיף להיות איתכם כאילו הייתם המלווים שלילפני החתונה ראיתי הרבה צלמים, ותמונות לדוגמא, והלכתי לפגישות כדי לראות ווייבים.ברגע שראיתי את התמונות שלך ואת הווייב הכיפי והקליל שלך הבנתי שזהו.אין צלם בסדר גודל כזה. אתה היסטרי!!!!!!!וכמה חשוב זה צלם כייפי!אתה אלוף! גם הצוות שלך! ואתה עושה אמנות מטורפת!היה לי כיף! תודה על הכל🙏🏼בחרתי הכי טוב🤍תעשו לעצמם טובה ותיכנסו לאינסטגרם שלו כדי להבין במה מדובר:)
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלעד סאסי היה הבחירה הכי מדויקת שלי ביום החתונה שלי המיוחד, הכל התחיל כשפגשתי אותו ואת הצוות שלו בחתונה של חברה טובה , והתאהבתי !!!! ידעתי בלי להסס שהם יהיו איתנוקבענו תאריך וסגרנו את אלעד סאסי כמובן ראשונים, לצערי הרב איבדתי את אחי ב7.10 ואחרי כמה ימים כתבתי לאלעד שהחתונה מבוטלת, אלעד הנשמה הטהורה אמר שהוא מחכה לתאריך חדש ושהוא כאן בשבילנו, אחרי כמה שבועות התחרטנו וניסינו לסגור חתונה מחדש בשבועיים, אלעד היה שם 100% בשבילנולמזלי הוא היה פנוי ובאותו יום של החתונה הוא והצוות שלו הגיעו באווירה מטורפתתתת (בדיוק כמו שזכרתי מהחתונה של חברה שלי) הם היו הכי מקצועיים , מכילים, מבינים, קשובים, מצחיקים ומדוייקים ברמות !!!!!!!
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, את אלעד סגרתי לאירוע לפני כחצי שנה. ואז הגיעה מלחמת חרבות ברזל בשיאה, ואנחנו תושבי שדרות שהחתונה שלנו נדחית, החלטנו לקיים חופה, סימסתי לאלעד זמן קצר לפני האירוע האם יש סיכוי להגיע לצילומי החופה בדרום? וללא היסוס מיד השיב בחיוב!!!אלעד הגיע עד אלינו לאופקים בדרום, בחיוך ושמחה אנרגיות חיוביות , שירות מקצועי, צילום ברמה גבוה, יחס אישי!אחד למיליון !!!!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלעד האלוף פשוט עשה לנו את היום מרגע שפגש את הכלה ועד סוף הערב הגדול שלנו מבחירת מיקום של התמונות מהליווי במהלך היום והאווירה המשוגעת שעשה אין אנשים כלאב.אין צלמים כאלה היינו הכי שמחים שבחרנו בו וללא ספק הוא הבחירה המנצחת לאירוע מנצח.
הצג עוד

אבישי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מגיע לצוות של אלעד סאסי ציון 100.אלעד רועי וניר המקצוענים והחביבים השרו אווירה נעימה ונתנו את כל הלב בחתונת בתי.אלעד וצוותו היו הצלמים גם בחתונה של בתי הבכורה וכולנו נהננו שוב לחוות מקצוענות, חיוביות, חדוות עבודה וממליצים בחום לבחור בהם בכל אירוע.בברכה, אבישי כהןחיפה
הצג עוד

Viale   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלעד והצלמים שלו היו מדהימים !! מהרגע שנפגשתי עם אלעד התחברתי מאד לוויבים שלו, הוא הרגיע אותי והיה זמין לי לכל שאלה שהייתה לי. הצוות שלו שפגשתי ביום האירוע מקצועיים והאמת שהתמונות מדברות בעד עצמן. אלעד פשוט נסיך הנסיכים עשה לנו תמונות זוגיות מעלפות והרגיע אותי כשהיינו מעט באיחור בזמנים ודאג להראות לי כל כמה תמונות מה יוצא כדי שיהיה רגועה. מעבר לזה הוא היה רגוע, מצחיק וכיפי והצליח להזרים אותנו בקלילות להצטלם כל כך יפה, אין לי מושג איך הוא עשה את זה. הוציא אותנו כל כך טבעיים ויפים בצילומים ועשה לנו אווירה ממש כיפית ורגועה!תודה על המקצוענות, על האיכות ועל הזכרונות המהממים שהשארתם לנו מהערב הזה. מעבר לזה היו לי מעט הערות בנוגע לסרטונים והצות היה מאד קשוב ושינה הכל עד שהרגשתי שהיה מושלם, והכל נעשה עם המון סבלנות ומקצועיות ! מעבר לזה האורחים לא הפסיקו להחמיא על היחס האישי של הצלמים, החיוך והאכפתיות בזמן האירוע ואחרי שראו גם את התוצאות כולם ביקשו טלפונים ושמרו לעצמם לאירועים עתידיים.בקיצור- מ-מ-ל-י-צ-ה בחום !!!!!!!
הצג עוד

shaked   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לסאסי הגענו בזכות המלצה. ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שהיו לנו בחתונה!. סאסי הגיע עם עוד 3 עובדי צוות - כל אחד מהם היה יותר מקסים מהשני. היו כ"כ נחמדים, מצחיקים, הקשיבו לנו, כל אחד היה יותר מקצועי מהשני ובעיקר דאגו שנרגיש בנוח כל הזמן. עשינו עם סאסי גם צילומי זוגיות לפני החתונה - כבר אז ראינו את התמונות המטורפות שסאסי מצלם ואת רמת המקצועיות שלו. מאוד חששנו שהיום הזה יהיה יום מביך וייראו את זה גם בתמונות אבל חייבת לצין שתוך שנייה מרגישים בנוח לידו, אי אפשר שלא לצחוק לידו :) ללא ספק ממליצים בחום על אלעד סאסי!!
הצג עוד

LIRAN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלעד והצוות שלו עשו לנו את צילומי הסטילס והוידאו. הם היו פשוט מדהימים!!!! אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם ומהר מאוד אלעד הבין מי עומד מולו. הכל היה כל כך פשוט וכיף איתם, אמרו לנו בדיוק לאן ללכת ומה לעשות ודאגו שיהיו לנו מגוון תמונות ביחד ועם כל החברים והמשפחה, הם היו מאוד יסודיים ועם כל זה גם שמרו על אווירת צילום קלילה ונעימה. התמונות יצאו מדהימות וטבעיות! הם היו מקסימים והכי מקצועיים שיש ואנחנו מאוד ממליצים עליהם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up