כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קמרוס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mishel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מדהים וכיף בזכותם! הפכתם את היום הזה לכיף וקליל ואין ספק שבזכותכם יהיו לנו המון חוויות ומזכרות מצחיקותת.
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קשה לתאר במילים את ארז ואייל, מבחינתי זו מערכת יחסים מיוחדת מאוד. צמד מקצוענים, תותחים, קשובים שיודעים את העבודה בגדול. הקשיבו, הרגיעו, הצחיקו וגרמו לנו להיות רגועים ומשוחררים. ממליץ בחום ואני בטוח שעוד נשתמש בשירותים שלהם.
הצג עוד

אריאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אייל וארז צמד מדהים שמהפגישה הראשונה איתם ידענו שאנחנו נסגור איתם. הם ידעו לכוון אותנו מבחינת הצילום כדי שגם בסטילס וגם בוידאו הכל יראה מושלם! כל הצלמים מקצועיים ויצירתיים מבחינת איך לצלם אותנו, את המשפחות, המלווים והאורחים.
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה עם ארז ואייל וידענו שיש לנו על מי לסמוך. ביום החתונה ארז ואייל ידעו איך לכוון אותנו, גרמו לנו להרגיש בנוח והיו סבלניים, מרגיעים ורגועים. הם ידעו בדיוק לאיזה לוקיישנים לקחת אותנו, עבדו בצורה כל כך מקצועית ורגישה, היו זמינים לכל דבר, זרמו איתנו על הכל ובאמת נתנו לנו את התחושה הכי נעימה בסשן הצילומים. שמחים כל כך שהם היו אלה שעמדו מאחורי המצלמות וליוו אותנו.
הצג עוד

Lia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ארז ואייל האלופים! איך שהגענו לפגישה ידענו שזה מדוייק לנו! האווירה האנרגיה הכל ממש זרם ובכיף! עשינו גם צילומי סייב דה דייט איתם והבאנו את הכלבה שלנו והיה יום מהמם והצילומים יצאו ואו! מעבר לכל דמיון. וככה בדיוק גם בחתונה! צוות של אלופים, עשו הכל כל כך מדוייק ובכזו מקצועיות ואיכות שאין דברים כאלה! ממליצים בחום!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ארז ואיל זה שני צלמים מקצוענים דבר ראשון אבל לפני הכל הם אנשים נעימים, מקסימים, רגועים. מסוג האנשים שאתה רוצה לידך שהכל לחוץ כי הם יסדרו את הדברים על הצד הטוב ביותר. תקחו את ארז ואיל לא תצטערו!
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה שאיך שנכנסנו למשרד היה קליק וידענו שאלה הצלמים שלנו ליום הגדול. לרגע לא חששנו והרגשנו חיבור ענק לשני לבבות ענקיים( אייל וארז)
הצג עוד

mattycohen1511   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את קמרוס הכרנו מחתונה של חברים ישר בפגישה התאהבנו וידענו שאותם אנחנו לוקחים בלי לחשוב פעמיים צמד של תותחים נעימים ומלא אנרגיות הבחירה בין הטובות שלנו היה חיבור מטורףףף
הצג עוד

Haddas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קמרוס היו מהממים! פניתי לארז ואייל בעקבות הביקורות הטובות, הם הקדישו לנו פגישה ארוכה בערב, הסבירו לנו הכל והיו סופר נחמדים ונעימים, הרגשנו שהם מקצועיים מאוד. ביום החתונה הם הגיעו בזמן ביימו אותנו ככה שהרגשנו בנוח ויצאו לנו תמונות משגעות וקליפ מהמם, כולם אמרו שהם היו מושלמים ושלא הרגישו אותם בין המוזמנים אבל הם היו בכל מקום. הצטרף אליהם גם שי שהי פשוט מקסים!
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ארז ואייל היו פשוט מדהימים!! מהפגישה הראשונה איתם הרגשנו שיש לנו חיבור מעולה איתם. אנחנו לא זוג שמרבה להצטלם אבל איתם זה היה הכי טבעי בעולם. לאורך כל היום שמרו על אווירה טובה ומורל גבוה, הרימו לנו והיו הכי מקצועיים בעולם! התמונות של החתונה יצאו מהממות והוידיאו יצא פשוט מדהים! הבחירה הכי טובה שלנו ללא ספק.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up