כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לירן לבקוביץ' הפקת אירועים

לירן לבקוביץ' הפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0523752540
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוחי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מפיק מקצועי ואמין! מהרגע הראשון שנפגשנו (ונפגשנו עם לא מעט מפיקים בכדי להפיק את חתונות החולמות שלנו), ידענו שבחרנו נכון! לירן הפך להרבה יותר ממפיק (ואפילו לפסיכולוג חחחח), הוא ליווה את כל התהליך בצורה מושלמת, היה שם לכל שאלה, בעיה, טענה ומשאלה שהיו לנו וביום האירוע עצמו פשוט ניהל את הכל ביד רמה ובאופן מושלם, כך שאנחנו יכולנו להיות רגועים ופשוט להנות!
הצג עוד

viderrel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מפיק מקצוען ברמה הגבוהה ביותר מלא סובלנות והכי חשוב לא מתנשא ולא מתפלצן לירן הפך את חוויית ארגון החתונה והאירוע עצמו למושלמים
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
באהבה גדולה, מקצועיות אין קץ וללא פשרות, קיבלנו ליווי מדויק, רגיש ומקצועי. לירן ידע לעצור אותנו כשהגזמנו עם החלומות ולתת יד וגב כשהאמין בבחירות שלנו. העבודה היתה משותפת, נעימה ומלאה בהתרגשות.. ביום הארוע דאג שלא נדאג לכלום ! הרגשנו עטופים, מוכנים והתעסקנו רק בלהיות מאושרים!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן, תותח על :) איזה כייף שיש מישהו שאפשר לסמוך עליו, שמעדיף תקשורת בלתי-אמצעית על פני התכתבויות ארוכות, שתמיד זמין וקשוב (גם בזמן החופשי המועט שיש לו), שמתקתק עניינים, דואג ואכפתי ושהפך את החתונה של זיו ושלי ללא פחות ממ-ו-ש-ל-מ-ת :) החתונה שלנו התקיימה במשק של המשפחה של בעלי - חתונת שטח, מהסוג המורכב ביותר מכל הבחינות - לוגיסטיקה, זרימה כללית והתנהלות בזמן אמת. החתונה שלנו הייתה ללא ספק חתונה מיוחדת אבל בכלל בכלל לא סטנדרטית. לירן ניהל את הכל ביד רמה, עם חיוך ועם המון אכפתיות (לא מובנית מאליה כלל). לירן, תודה לך על הערב המדהים שעזרת לנו להרים. על הסבלנות, הזמינות, האסרטיביות ותשומת הלב לפרטים ולבסוף על שעשית את הכל עם חיוך ❤️ אוהבים, רוני וזיו.
הצג עוד

Dar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר איזה מפיק על לירן וכמה אכפת לו. הוא היה במשך כל תקופת ההכנות לחתונה חצי פסיכולוג וחצי מפיק, הבין את הראש שלנו וזרם איתנו אבל גם ידע להעמיד אותנו במקום שצריך ולהתכנס לתקציב שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך. לירן הביא הרבה מספקי האירוע במחירים מעולים וליווה אותנו בכל פגישה עם כל ספק! אנחנו לא ״לקוחות קלים״ והיו לנו המון דרישות במהלך הדרך אבל הוא התמודד עם הכל ברוח טובה והגענו לתוצאה הכי מהממת. ביום הארוע הוא תקתק הכל ולנו היה את השקט לעוף ולהנות כי ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש! גם שהיו בתלמים ביום האירוע ותמיד יש לירן פתר הכל. ממליצים בחום ובאהבה ונשמח לשוחח עם מי שרוצה לשמוע יותר.
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן הפיק את חתונתנו ביוני 2018 , חתונת שטח אצל הורי בחצר עם כ 450 אורחים וחצר לא פשוטה בכלל (3 מפלסים שונים!!!) לירן ליווה אותנו מהרגע הראשון בתשומת לב רבה, בקשב ובסבלנות. הוא מדד ובחן את השטח וידע איך לנצל אותו בצורה המיטבית. לירן משרה רוגע לאורך כל התהליך , יוצר קשר וחיבור בין הספקים השונים (מה שעושה שקט לחתן כלה) וביום האירוע מנצח הכל במקצועיות חסרת פשרות. ממליצה מכל הלב!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up