כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שנהב - פרחים ועיצוב

שנהב - פרחים ועיצוב

עיצוב אירועים
טלפון:0544882951
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו להשקיע בעיצוב אבל בלי להתפרע יותר מדי בתקציב (חיפשנו לחזק איפה שחשוב – בעיקר מרכזי שולחן וחופה) שנהב ידעה להציע לנו עיצוב מדויק ומתאים לאירוע שלנו וידעה לספק לנו את כל הדברים שהיו לנו חשובים. העיצוב יצא מהמם, הפרחים היו טריים, הכל היה מוקפד וקיבלנו על העיצוב תגובות מדהימות!!!
הצג עוד

SILBEER   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היתה חוויה מדהימה. שנהב אלופה ויצא אירוע מ-ו-ש-ל-ם. לא הפסקנו לקבל מחמאות, היה פשוט מדהים כמו שחלמתי
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו שנהב פשוט קוסמת! הגעתי לעניין העיצוב של החתונה עם מטרות ברורות- מדובר על גן שיפה גם כך, ולא רציתי לקחת משכנתא על עיצוב... שנהב הגיעה ועשתה מכל הבקשות שלי (והיו!) ב-ד-י-ו-ק את מה שביקשתי ובמחיר שפוי לחלוטין! היא פשוט מקסימה, לא מקשה, שזרה פרחים באומנות ממש ואני ממליצה בחום לכל כלה שרוצה טאץ' של יופי וחן לקבוע איתה כי היא יודעת בול מה היא עושה!
הצג עוד

לי-אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מישהי שתעשה לנו חתונה בסגנון 'היער הקסום' מבלי שנצטרך להוציא מיולון דולר.. מצאנו את שנהב דרך הפייסבוק ומהר מאד נוצר חיבור - שנהב הבינה בדיוק מה הכיוון שלנו ואיך לעשות אותו הכי יפה למרות שלקח לנו זמן להיסגר על סכמת צבעים ועל מספר שולחנות. העיצוב יצא מושלם בכל רמה , ויפה יותר ממה שיכלנו לדמיין. הפידבקים היו מדהימים וארחים לקחו את הזרים מסידורי השולחן הביתה. והכל במחיר הוגן ושפוי.
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
זו הייתה אהבה ממבט ראשון! אין לי מילים!! שנהב אחת המעצבות המקצועיות, החרוצות, התותחיות והמדהימות שפגשתי! עשינו סידור שולחנות עיצוב חופה ועיצוב פינות ישיבה והכל היה פשוט נראה מרהיב. בדיוק כמו שחלמתי וכמו שביקשתי והרבה הרבה יוצר מזה. כל הסידורים היו עם שפע של פרחים והכל עם לב ונשמה, קלאסי, אלגנטי, מלא בצבע והכל טרי כל כך ומנקר עיניים. יפייפה! המחירים פשוט כל כך הוגנים ושפויים והתמורה שמקבלים בעדם היא הרבה מעבר לכל דימיון. מעבר לכך, זכינו במעצבת שהיא אדם עם נשמה אחת ענקית, עם סבלנות והכלה, שהבינה בדיוק מה אנחנו רוצים ונתנה לנו את זה. אין מישהו שלא החמיא לנו על העיצוב כולל גן האירועים עצמו(הנחלה במושב בית עובד) שהתרשם רבות מהעיצוב המופלא והקסום הזה. בחרו בשנהב, מבטיחה לכם שלא תתחרטו!!! שנהב- 0544882951. מוכנה לתת המלצות גם בפרטי.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לא קל למצוא עיצוב חתונה במחיר הגון בימים אלו, כמעט חשבתי לוותר על הרעיון ואז הגעתי לשנהב. בחורה מקסימה ומוכשרת שיודעת לקלוע בדיוק לראש של הכלה. עשתה לי עיצוב מושלם, בדיוק כמו שחלמתי. והמחיר היה יותר מהוגן! עיצבה עבורי חופה, סידור פרחים על השולחנות וזר כלה. הכל היה בטוב טעם, מדויק ויפיפה. ממליצה מכל הלב❤
הצג עוד

Gilad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אישתי רצתה מאוד חופה מקושטת פרחים. ברור לכל מי שעומד להתחתן שזה עסק לא זול בכלל. רצינו משהו שלא יהיה מצועצע, שלא ייראה מוזר אלא גם ייטמע בנוף של המקום וגם ישאיר את העיניים עליו. אישתי הגיעה לשנהב ומיד התאהבה! קודם כל היא האדם הכי נעים שיצא לנו לדבר איתו בטלפון! כ"כ כיפית ונעימה. בפגישת תיאום ציפיות היא השקיעה בנו כ"כ הרבה זמן, עברנו בפועל על כל צבע של פרח - איפה יהיה ואיך יהיה, פשוט ירידה לפרטים הכי קטנים בעולם. ביום האירוע הגענו וקיבלנו הלם מוחלט - החופה נראתה הרבה (!!!!!) יותר טוב ממה שציפינו! גם עציצי התבלין שהזמנו ממנה למרכזי השולחן היו מהממים ולא נראו כמו משהו זול, וגם קישוטי החופה היו מושלמים! אין ספק שהבחירה בשנהב שידרגה לנו את האירוע לחלוטין, ושום דבר לא היה נראה כמו שנראה בלעדיה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up