כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פיני גלאם

פיני גלאם

תקליטנים
טלפון:0547787180
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכל התחיל בכך שניגן בחתונות של חברים טובים ואז הגענו אליו והבנו כמה אהבה שלו למוזיקה באמת גדולה!! להכיר אדם בעל אישיות יוצאת דופן משאר התקליטנים שנפגשנו עימם, אין ספק שהוא בתור אדם ואיש מקצוע יוצא דופן!!
הצג עוד

אבירן שמואל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אין דברים כאלה!!! העלה את הרמה של האירוע , מוזיקה טובה אין אחד שלא רקד ונהנה הבחירה הכי טובה שיכלנו לאירוע שלנו! מומלץבחום!!!!

שרה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
פינייייי אני שרופה!!כמה הרמת לנו איזה דיגיי מטורףףף אתה!!!אנשים לא הפסיקו לדבר עליך בחתונההיית הכוכב שלנו הלב של הרחבה!!!אוהבים אותך המון שרה ושי רובין
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחוםםםםםם על פיני הוא הרים לנו את האירוע בצורה מטורפתתת !!! נהנו מכל רגע האורחים לא הפסיקו להרים על הבחירת דייגי ובצדק היה מאד כיף והוגן במחיר אין על פיניי❤️❤️❤️❤️❤️❤️

noytoren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לפיני בעקבות המלצה, וזכינו. פיני היה קשוב לנו בשיחת ההיכרות ועד החתונה עצמה. הוא עשה את כל מה שרצינו לחופה בצורה מושלמת ובאיכות מעולה, ברחבת הריקודים הוא קרא את הקהל וכולם לא הפסיקו לרקוד וקבלת פנים בדיוק כמו שרצינו. תודה פיני על עבודה מעולה, מוזיקה נעימה ובדיוק כמו שרצינו. נהנינו לעבוד איתך!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה עם פיני קליק מעולה, הוא מאוד נעים וקלט את הוויב שלנו. היה זמין לכל שאלה ובקשה. פיני הרים לנו את האירוע, קלע בול לטעם, הרגיש את הקהל והאורחים לא הפסיקו לרקוד. בסוף החתונה שלחתי לו את ההודעה הבאה, שממחישה הכי טוב מה אני חושבת על פיני: ״פיניי!!! חזרנו מחול והתאוששנו רצינו להגיד המון המון המון תודה❤️ בזכותך הערב שלנו היה מושלם והיית מדהים! איך אנחנו שמחים שהיית איתנו💙💙 תודה רבה רבה על הכל!!״
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי מספר אירועים שפיני ניגן בהם, ידענו שרק איתו נחגוג את יום חתונתינו. הגענו לפיני עם לא מעט בקשות, בכל זאת, קרוב לחצי מהאורחים היו עולי ברה"מ לשעבר, ופיני שילב לנו את הכל בדיוק כמו שרצינו, העיף את כולם באוויר, ופשוט אנשים לא רצו לעזוב את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה. הוא ידע בדיוק מתי לשלב את מה שביקשנו, ומתי לקחת את השליטה אליו, ולנגן ביד חופשית את מה שזרם לכולם. קרא את הקהל באופן מושלם! פיני, תודה רבה על הכל, הרמת לנו את האירוע לרמות מטורפות, תודה!
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה החיבור היה מיידי! פיני הבין את הטעם המיוחד שלנו וידע בדיוק איזה פלייליסט להתאים לנו. בחתונה- אין אחד שלא התלהב מהמוזיקה!! גם מהמוזיקה בקבלת פנים ובאוכל, וכמובן גם בריקודים- מגדול ועד קטן, כולם כל כך נהנו ואין אחד שלא רקד!! קחו את פיני, ותזכו בדיג'יי עם לב של זהב :)
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שילוב של בנאדם שהוא קסם ודיג'יי רבגוני שידע לשלב בסט שלו קלאסיקות סבנטיז, שאנסונים צרפתיים, ג'סטין טימברלייק, וקרחנות והכל בזמנים הנכונים ולפי טעמנו וטעם האורחים שלנו. פיני גם התגייס לבקשותינו והתקלות של הרגע האחרון כאשר רצינו מיקרופונים אלחוטיים על מנת לשיר במהלך האירוע, והכל בחיוך, בנועם ובכיף. אנחנו בעננים מהאירוע והמון המון בזכותו❤️❤️❤️
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את פיני הכרנו בחתונה של חברה ממש טובה לפני כשנתיים! מאז ידענו שאותו ניקח לחתונה שלנו! אין אנשים כמוהו!! רמת המקצועיות שלו מעל כל ספק אחר!! רמת הזמינות שלו והנכונות שלו לעזור היא פשוט מטורפת!! רצינו חתונה שתהיה מסיבה וואלה אנשים לא זזו מהרחבה!! מומלץ בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up