כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
הרב אליהו שטיגליץ סידור חופה וקידושין

הרב אליהו שטיגליץ סידור חופה וקידושין

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0547440926
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
guy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה הרב אליהו היה קשוב לרצונותינו, סבלני נעים הליכות וחיובי בצורה מדהימה. הסביר לנו על התהליך בצורה הברורה ביותר (בגובה העיניים) והסיר כל חשש מליבנו. טקס החופה (כולל תהליך הכתובה) עברו בשמחה ובקלילות, הרב אליהו המשמח הפגין כישורי זימרה, וחוש הומור בדיוק במידה. החיבור עם המשפחה והקהל היו מדהימים!
הצג עוד

yairfree   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
נפגשנו עם כבוד הרב אליהו ומהרגע ראשון היה חיבור מדהים ותחושת כיף! סידר לנו הכל ,הדריך אותנו בכל מה שצריך ותמך מכל הלב! החופה הייתה מדהימה מרגשת ומנוהלת באופן מקצועי מאוד וחמה עם שירה יפה מאוד של כבוד הרב!

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בקיבוץ ומאוד שמחים על הבחירה ברב אליהו יהודה. הרגשנו לאורך כל הדרך שמחתן באהבה ומכל הלב, סייע וייעץ גם בנושאים הפרוצודורלים וגם במהות. היה לו חשוב שהטקס יהיה אישי, מתאים לרצונות הזוג והמשפחה. הכי חשוב, הרגשנו שאנחנו לא "עוד זוג מתוך אלפים" וזה התבטא בכל שלב, במיוחד בחופה המרגשת.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב היה נהדר!מסור, זמין, קשוב, מרגיע, מכווין והכל תמיד עם חיוך ואווירה טובה. החופה נעשתה בדיוק כמו שדמיינו ותיכננו בנחת ובשמחה עם הרבה אהבה!
הצג עוד

Adrian   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם הרב שטיגליץ והוא נעים וסבלני וממש קשוב לאורך כל הדרך.. היה פשוט תענוג לעבור את החוואיה הזאת עם בנאדם כמוהו לצידנו.
הצג עוד

Oshra   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שבועיים בחוות התבלינים עם הרב שטיגליץ. מתחילת הדרך היה אדיב ורגיש לבקשות ולצרכים שלנו. קיים חופה קצרה קלילה ושמחה ממש!! לסיכום אנחנו מרוצים וממליצים!!!

סהר ויזל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב אליהו עזר לנו בכל דבר קטן- בעצם הציל אותנו ובזכותו התחתנו בטקס דתי! הכל עם חיוך והרבה רצון טוב לעזור החופה הייתה מהממת- מצחיקה וקלילה למרות החום של 45 מעלות אנשים צחקו והיה להם כיף גדול וזה התאים לסיטואציה! בהחלט מומלץ, חוויה שונה ומהנה.
הצג עוד

nelly555   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב אליהו יהודה היה יותר טוב ממה שיכולנו לדמיין או לבקש.. הוא השתלב עם הלהקה שלנו ושר איתם ביוזמתו וגם הצחיק את כולם... בזכותו הייתה לנו חופה מיוחדת, שמחה, מרגשת וייחודית. קיבלנו מלא פידבקים חיוביים מהאורחים וכולם התלהבו ושאלו עליו! זכינו ממש בכל תהליך הליווי הרב היה מקסים, מרגיע, נחמד וזמין לכל שאלה ועזרה! בזכותו הייתה לנו חוויה מאוד מאוד חיובית בכל התהליך וביום החתונה עצמו. ממש ממש זכינו... נזכור זאת לעולם :)
הצג עוד

deby1976yyy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הרב אליהו ערך לנו את החופה שלנו כמו שרצינו וחלמנו עליה . באווירה קלילה ונעימה , בשמחה עם שירה בברכות והומור קליל . ההרגשה שהוא טיפל בנו ובפרוצדורה בשבילנו ככה שלא היינו צריכים לדאוג לכלום . היה שמח ומרגש .אני ואישתי ממליצים על הרב אליהו יהודה לכולם לא תתחרטו .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up