כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שימי בר צלמים

שימי בר צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542396033
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כמה חברים שלי המליצו לי על שימי. ואמרו לי הוא הצלם הכי טוב בארץ נקודה. באמת שאין לי מילים לתאר את המקצועית את האהבה לעבודה ואת הצוות של הצלמים שהגיעו איתו כל אחד בא ועובד באמת מהלב וניתן לראות זאת. נשארו איתנו עד השעות הקטנות של הארוע ובאמת הוציאו תמונות חשמל!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
לא עומד בחוזה, מאוד מאוד התאכזבנו גם מהתמונות וגם כל מה שהובטח לא קויים. עוד מעט שנה מהאירוע ועוד אין לנו לא אלבום ולא ווידאו. רודפים אחריו בלי הפסקה והוא מחרטט אותנו עם אימרות ריקות מתוכן.

Lidor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרג שנפגשנו עם שימי היה לנו חיבור טוב וידענו שהולך להיות כיף! בצילומי זוגיות הוא גרם לנו להרגיש בנוח מול המצלמה ולהיות הכי טבעיים שיש והתמונות יצאו מושלמות והכי אנחנו שיש! ביום החתונה הייתה אווירה נעימה וכיפית ונתן לנו הרגשה של רוגע אין ספק ששמחים על הבחירה בו והיינו עושים זאת שוב!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רצינו לסגור צלם שיהיה בנינו כימיה טובה ושיהיה סבלני, שימי והצוות שלו עלו על כל הציפיות!! נהננו כל כך איתם שאנחנו אפילו מתגעגעיםםם. סבלנים, מקצועים ומשוגעיםם. דאגו תמיד לאווירה טובה, הומור וכמובן להוציא תמונות מהממותתת. אין עליך שימיי 📷
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שימי אלוף! היה כיף גדול לחוות ולעבור את היום במיוחד שלנו עם שימי! הוא קודם כל בן אדם מדהים סבלני רגוע והכי חשוב מצחיק בטירוף! שימי הגיע אלינו בתקופה המאתגרת הזאת של השנה והוא גרם לנו לשכוח מהכל ולהיות ביום שלנו נטו! אז תודה!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
לצערי נאלצת לערוך את התגובה הזו וזאת לאחר שלא הושלם תהליך קבלת האלבומים עד היום. אנסה לפרט כמה שיותר, אתחיל בכך שלקח לנו זמן להגיע לשלב בחירת התמונות לאלבום (קצת יותר משנה) וזאת בעקבות סיבות אישיות שלנו. כאשר התפננו פניתי לשימי וקיבלנו ממנו הנחיות ובחרנו תמונות. בהמשך, בשלב העלאת תמונות לאתר, כמי שהיה זמין 24/7 הוא התחמק, לא ענה או שענה ועדכן שהוא באירוע ולא יכול לדבר, הבטיח לחזור.. עד לשלב זה בקושי רב השתדלנו לשפוט לכף זכות, כי בכל זאת הרגשתי אחריות גם שלנו כיוון שהתעכבנו והייתי מוכנה לחכות כמה זמן שיצטרך להתפנות אלינו. אך לאחר המתנה של חודש שיחזור לטלפון, התייאשתי ופניתי לאשתו שעובדת איתו, שמצידה התנצלה בשמו והבטיחה לעזור לנו והעבירה את הטיפול לחברת העיצוב של האלבומים. לאחר תיקונים וקבלת הסקיצה הסופית הודעתה האחרונה היתה "הועבר להדפסה". וזהו. מאז לא שמעתי גם ממנה יותר. הפסיקה לענות. נותרנו עם אכזבה גדולה. *יש לציין כי ע"פ תנאי החוזה משלמים על האלבומים רק עם קבלתם כך שלא חוייבנו עליהם. אז לפחות זה. ********************************************** שימי בר, קודם כל מקצוען אמיתי! וכבונוס משוגע, מטורף, יצירתי, בדיוק כפי שאומן צריך להיות. נתחיל בצילומי זוגיות, שהיו כיפיים וקלילים ויצאו יצירת אמנות של ממש. גם הקשר איתו בכל התהליך היה מדהים, ענה כמעט בכל זמן, תמיד בחיוך. ונמשך עד ליום האירוע עצמו שכבר הרגשנו הכי טבעיים איתו בעולם. מדובר באדם מלא קסם אישי, נכנס ומיד הצחיק את המאפרת, המעצב שיער, את המלוות, הכניס אותנו למוד של הומור וזרימה. בסופו של יום הרגשנו שחבר מצלם אותנו ולכן הרגשנו טבעיים איתו. זה הקסם שלו. מתאים למי שמחפש צלם משוגע, יצירתי, מקצוען שיוציא ממך את השגעון שבך. אנה ושי 4.9.17
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אלוף !!! מספר אחת !! צילון אותנו בטראש ואחר כך גם באירוע. תמונות ברמה גבוהה מאוד ! אנשים לא מפסיקים להחמיא. חוץ מזה בן אדם מאוד נחמד :)
הצג עוד

tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חווית צילומים טובה, נהננו מהיום צילום. הרגיש כמו יום כיף שלנו יחד!! זרמנו, היינו אנחנו ושימי היה שם לתפוס את הרגעים הפשוטים והיפים.. ויצאו תמונות מדהימות!!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שחשבנו אצלנו במשרד פשוט התאהבנו! בנאדם מדהים שנותן ללקוחות הרגשה של בטחון
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שימי הגיע עם שרון להתארגנות של הכלה לצילומי סטילס ווידאו עם כל הציוד (אפילו כולל רחפן). הגיעו בול בזמן באווירה טובה ונינוחה הוסיפו צחוק ואנרגיות. הם דאגו שיצאו התמונות הכי טובות, נענו לכל בקשה, כיוונו הובילו אותנו והיו איתנו לאורך כל האירוע! צוות פצצה, אנרגיות אש, אין עליהם! אם אתם רוצים צוות צילום ללא דאגות, שיסגור לכם את האירוע בצורה הכי טובה אז מצאתם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up