כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Stick it מגנטים לאירועים

Stick it מגנטים לאירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0547228444
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
almog316576   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
40 מתוך 100
מי שחשוב לו שירותיות וזמינות גם לאחר החתונה לצערי לא הייתי ממליצה על הספק הזה בלב שלם למרות שהאיכות של המגנטים יחסית טובה. נתחיל מזה שבסוף האירוע המגנטים ניתנו למישהו אחר מטעמנו מצאנו אותם לאחר שבועיים זרוקים בקופסת קרטון שהייתה שייכת לספק אחר בכלל ועד היום לא ברור לנו למי ניתנו המגנטים בסיום האירוע. לאחר מכן גילינו שנמחקו לנו תמונות שאמנם יצאו כמגנטים לאורחים אבל לנו לא נשאר זיכרון מהם כי הם פשוט נמחקו. כשניסינו לפנות לספק בנושא התשובה הראשונה הייתה שיש עוד תמונות אחרות ולמה זה כל כך חשוב?. לאחר שהסברנו לו נאמר שזה ישלח לטכנאי לשחזור. 5 חודשים עברו -תשובה מהטכנאי אין וכמובן שגם לא מהספק. לצערי, במבט לאחור ללא ספק הייתי סוגרת ספק אחר. כזה שהשירותיות אצלו מתלווה לאיכות המגנטים וכזו שלא נעלמת לאחר האירוע.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
לא מומלץ. מבחינתי, הדבר הכי חשוב בבחירת ספק זה האנושיות, הכימיה וכמובן שהמקצועיות. מבחינת המקצועיות, אין לי מה להגיד, לא השתמשתי בשירותיו אז אני לא יודעת. מה שכן, אני יודעת שהתקשרתי אליו בשעה 9 בבוקר ביום שלישי, וקיבלתי ממנו נזיפה קשה על השעה שבה אני מתקשרת. לא יודעת, לא אהבתי את ההתנהגות ולא ארצה אותו ביום החתונה שלי.
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו צלם מגנטים שיכין מגנטים באיכות ורמת צילום גבוהה. קיבלנו המלצות חמות על דודי בלו ממספר חברים שהתחתנו לפנינו ואכן ההמלצות החמות מוצדקות. דודי איש מקצוע מעולה, אדיב ומקצועי, האורחים קיבלו מגנטים יפים באיכות מאוד גבוהה 😄
הצג עוד

moranxd   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לדודי הגענו דרך המלצות חמות והחלטנו ישר לסגור אותו לחתונה שלנו. מאיפה בכלל להתחיל? הרמה המקצועית והאיכות המטורפת של המגנטים, היחס החם, השירותיות והאדיבות. לאורך האירוע וגם אחריו קיבלנו ביקורות מדהימות על היחס של דודי ועל האיכות והכמות של המגנטים שיצאו במהלך האירוע. בסוף החתונה קיבלנו מלא מגנטים שלנו ושל בני המשפחה וגם הגדלות מהממות. אני ממליצה בחום על Stick it ואין ספק שהוא יהיה איתנו גם באירועים הבאים!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לדודי הגענו דרך המלצות מחברים של המשפחה, לאחר שיחת טלפון קצרה החלטנו מיד לסגור!! באירוע נפגשנו והכרנו, הכרנו צלם מוכשר, בעל שירותיות מופתית, פינק בהמון תמונות ובמגנטים איכותיים, כלל בני המשפחה והחברים התלהבו מהשירות, האיכות של המגנטים ותמונות יפות!
הצג עוד

kramsit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אירוע שני שבו אנו נהנים מהשירות המצוין והמקצועי של דודי, לאורך כל האירוע דודי דאג שלא מפספס תמונה עם אף אחד, היה זמין לנו ולאורחים והוציא מגנטים באיכות מצוינת! כבר מזמן נהיה הצלם הקבוע של כל המשפחה, ממליצים עליו בחום!!!
הצג עוד

אורטל וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לדודי אחרי המלצה של חברים שהיה בחתונה ובברית שלהם. דודי היה מצוין כל הערב, המגנטים והפירוטכניקה היו מעולים. מאוד ממליצים! 💗
הצג עוד

Mafka   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
דודי עשה עבודה מצויינת - הצליח לטפוס כמעט את כל האורחים, עשה מגנטים איכותיים מאוד, גם מבחינת איכות התמונות שכולם יצאו טוב בהן וגם מבחינת איכות המגנט עצמו. באמת המגנטים הכי איכותיים שיצא לי לראות! בנוסף הוא גם היה נחמד, חייכן ונעים מאוד.
הצג עוד

jenia1017   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על Stick it מגנטים!!!הגענו אליהם דרך חברים שהתחתנו לפני 3 שנים, והמגנטים מהחתונה שלהם עדיין נראים מעולה, באיכות מדהימה, כאילו הם צולמו רק היום!בחתונה שלנו, דודי היה אדיב ונחמד לאורך כל הדרך, קיבלנו אינסוף מחמאות על כך שהוא תמיד נענה לבקשות של כולם, וצילם אותנו ואת האורחים בלי סוף!קיבלנו המון מגנטים, וגם כל האורחים שהיו בחתונה ממש התלהבו מכמות המגנטים ומאיכותםStick it פשוט תותחים!!!! ממליצה עליהם מאוד מבחינת המחיר, היחס, השירות והאיכות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up