כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זהר- ניהול אירועים

זהר- ניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0526846658
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הטלפונית הבנו שזוהר (ושגיא) היא האחת בשבילנו. כ"כ מאירת פנים שרק זה משמח ומרגיע אותך. אחרי שנפגשנו עם זוהר ושגיא היה לנו ברור שניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות והם ידאגו ביום האירוע שהכל יתקתק כמו שצריך. לפני האירוע נפגשנו איתם כדי לעבור על הכל ולראות שלא מתפספס שום דגש מצידנו לאירוע וכך גם באמת היה, מעבר לטיפול בכל הספקים והאורחים הם דאגו גם לנו כחתן וכלה אם לתדרך ולהרגיע לפני ואם לכוסות מים ואוכל תוך כדי. במהלך הערב לא הוטרדנו בכלל ידענו והרגשנו שהכל מטופל ושמי שצריך יודע לאן לפנות כולל מהמשפחה שלנו. אין לנו ספק שזאת הייתה בחירה טובה. ממליצים בחום!!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מי שמכיר אותי יודע כמה אני פריק קונטרול.. שמישהו אחר יקבל בשבילי את ההחלטות?! וואו איזו החלטה חכמה זו הייתה.. זוהר הייתה הגחמה המתוקה שלי באירוע, סער אפילו לא הבין למה לעזאזל צריך מישהי שתחזיק לי את היד לאורך כל הדרך? ההורים אפילו לא הבינו למה צריך מנהל אירוע, אבל זוהר (וגם שגיא בעלה) אין לי מילים לתאר כמה את מדהימה, כל פוסט כזה לא יצליח להעביר עד כמה את אלופה, על כמה נתת לי תחושה שאפשר לסמוך עלייך כי את משוגעת ופרפקציוניסטית כמוני 😂 תודה על שעות של הקשבה עוד לפני החתונה, על ההרמות וגם על ההנחתות שצריך.. אין דבר נראה לי בחתונה הזו שזוהר לא הייתה שותפה אליו, ניהלת צי של ספקים, מיליון דפי הדגשים, כלה משוגעת אחת ואפילו ההורים- פולנים אסלים אמרו בסוף שהנוכחות שלך הייתה הדבר הכי טוב שעשינו!! כל אוניה איכותית ככל שתהיה, צריכה קפטן, אז תודה שתפסת את ההגה שלנו לערב אחד, שניצחת על כל הערב המדהים הזה. שעושים דברים מהלב כמו שאת עושה אותם מגיעים הכי רחוק שאפשר 🌠 ואם נראה לך שאני יפסיק לשגע אותך ואת ג׳יני את לגמרי מתבלבלת 🤪 זוהר ובעלה שגיא פשוט הורידו מאיתנו כל טיפה של דאגה. כל דבר שעולה לכם בראש זוהר תעשה אותו בשמחה.
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקחת את זהר כמנהלת אירוע לחתונה שלי הייתה הדבר הכי חכם ונכון שעשיתי. זהר הייתה הראשונה והאחרונה ששוחחתי איתה מכיוון שכבר משיחת הטלפון היה ברור לי שמדובר בבחורה מקצועית, אסטרטיבית ואמינה. זהר הייתה זמינה בשבילי לכל עצה, התלבטות ושאלה והכל תמיד בנועם וחיוך.. בפגישה לפני החתונה זהר ובעלה המקסים שגיא דאגו לתת לנו דגשים חשובים ועברו איתנו על כל הלו"ז ועל כל פרט שהיה חשוב לנו. ביום החתונה זהר הגיעה עם אדוה שהייתה אחראית על האלכוהול בבר, ופשוט ניהלה לי את האירוע באופן מושלם. זהר הרגיעה אותנו, דאגה שנאכל ונשתה ונחליף חולצה/נעליים, הדגימה לבעלי איך שמים את ההינומה ומה לא.. באמת שאין פה מספיק מקום כדי לפרט כמה היא עשתה ותיקתקה. בנוסף, זהר הייתה אחראית לפתיחת הרזרבות וחסכה לנו ים כאב ראש וכסף. למחרת קיבלנו דו"ח על כל האירוע ובזכותה כל החתונה עברה לפי התכנון ובלי תקלות. בקיצור, לא יודעת איך הייתי מתחתנת בלי זהר, סמכתי עליה בעיניים עצומות ויכולתי פשוט לשחרר ולהנות!
הצג עוד

saritgraphicdesign   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זוהר היא מנהלת האירוע שלקחנו והיא עובדת יחד עם בעלה שגיא, אנחנו מאוד ממליצים לקחת אותם למרות ששמה אינו מוזכר בהרבה מקומות. לאחר שנפגשנו עם זוהר ושגיא הבנו שיש לנו כאן מישהי פייטרית והיא תיתן לנו את כל העזרה ביחד עם בעלה שגיא. שניהם דאגו שכל האירוע יעמוד ויתקתק עפ''י הזמנים והבקשות שלנו ושאף ספק לא זולג ימינה ושמאלה מהדרישות שלנו ויעמוד מוכן למשימה שלנו - החתונה שלנו. שבוע לפני החתונה זוהר נפגשה איתנו לתיאום ציפיות ומשימות ודגשים שמוטלות עליה ונקודות חשובות. בנוסף, היא הביאה לנו 2 רשימות המיועדות לחתן ולכלה - מה צריך להביא ביום החתונה ומה לא לשכוח! ביום החתונה פגשה אותנו, בדקה לנו את הדופק והרגיעה אותנו. לקחה את המעטפות עם הכספים לספקים וחילקה אותם והחתימה אותם שאכן קיבלו את התשלום והכינה אותנו לחופה, כולל חזרות ותרגול לטקס ולאחר מכן היא ובעלה פיזרו את כל הגאדג'טים לרחבה לאורחים בזמן הריקודים והעיפו את הקונפטי בטיימינג הנכון. זוהר ושגיא היו נפלאים ועבדו בצורה מושלמת והיו מסונכרנים אחד עם השני וגם כשהיו בעיות קטנות ביותר דאגו שאף אחד לא ירגיש זאת והכי חשוב שבסוף האירוע עידכנו אותנו אחרי כמה פעמים של ספירה כמה מוזמנים היו כדי לדעת מה התשלום לאולם ולאכוהול
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הדבר החכם ביותר שעשינו לעצמנו היה לסגור את זוהר לאירוע שלנו. אני לא מצליחה להבין איך אפשר להתחתן בלי שזוהר תהיה איתכם! הרבה אנשים שואלים אם בכלל צריך מנהל אירוע כשיש מנהל מטעם האולם, ורק לאחר שאני התחתנתי בעצמי, הבנתי שזה בכלל לא קשור אחד לשני. יש המון דברים שצריך לדאוג להם במהלך האירוע שהמנהל של האולם בכלל לא מתעסק איתם, ואם אתם לא רוצים להפיל תיקים על משפחה וחברים - מנהל אירוע זה ספק חובה. ואם כבר לקחת מנהל אירוע אז רק את זוהר!! זוהר נתנה לנו תחושת ביטחון ושקט הרגשנו שהכל מנוהל כמו שצריך. כל בקשה שהייתה לנו זוהר תמיד אמרה כן וסידרה הכל. אנחנו ממש ממש ממש ממליצים עליה!!
הצג עוד

ליפז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
חודש אפילו קצת פחות לקראת החתונה קיבלתי פיק ברכיים והבנתי שאני חייבת מנהלת אירוע לפני שסגרתי עם זוהר היא נתנה לי מלא מלא טיפים ושירות מושלם לאחר שסגרנו הייתה זמינה באמת בכל שעות היום ואפילו סתם להקשיב ולהרגיע 😍
הצג עוד

אוריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לזוהר כשבכלל לא היינו בטוחים מה תפקידה של מנהלת אירוע. היא הייתה נעימה מהשיחה הראשונה ועזרה לנו בדברים שאפילו לא חשבנו שנזדקק לעזרה. תמיד זמינה ונכונה לעזור, ובטח בערב האירוע. היינו מממממש בראש שקט בחתונה :)
הצג עוד

עדי ואור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחי התחתן חצי שנה לפני ווכהודעתי שאני מתחתנת גם הוא ואישתו אמרו שאין מצב שזה יהיה בלי זוהר, הם היו כל כך מרוצים שהם ישר דיברו איתה ושריינו אותה גם לחתונה שלי
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
‎זהר מדהימה שלנו (וגם שגיא אתה גם בסדר, סתםםם אתה נסיך) ‎נתנו לכם הרבה משימות ובחיוך גדול עשיתם הכל בצורה המושלמת ביותר. זהר את כזאת כובשת, מרגיעה, נעימה, ושניכם מקצועיים ופשוט אנשים שכיף להיות איתם! ובאלי שתהיו חברים שלנו!! ☺️ או שלפחות יהיה שירות זהר ושגיא יום אחרי שבירת הכוס. תחשבו על זה, זה יכול להיות גאוני. ‎עשיתם הכל כמו חברים טובים, גרמתם לי אישית הכי פריק קונטרול שיש לרוגע מטורף, פשוט שחררתי וידעתי שיש על מי לסמוך ושתבצעו את כל מה שחשוב לי על הצד הטוב ביותר וזה בכלל לא מובן מאליו. ‎כל רגע לאן שלא הסתכלתי ראיתי את זהר מגישה לי מים עוד לפני שהספיק להתייבש לי הגרון וזה היה מדהים, הקלתם עלינו מאד. ‎היה כיף לעבור איתך את המסע בכל החודשים האלה שמדי פעם חפרתי לך ושיתפתי אותך והייתה שם מישהי שהייתה איתי בתוך ההכנות לחתונה. ‎אין באמת מילים שיוכלו לתאר מה הייתם בשבילנו. אתם זה הבחירה הכי טובה לנצח על החתונה שלנו, וגם ג׳ניה כן כן זה שבהתחלה ביקש שתשכנעי אותו למה הוא צריך מנהלת אירוע, הוא אמר לי רגע אחרי וואו צדקת! זאת הייתה ההחלטה הכי מושלמת שיש! והיום הוא כבר השגריר שלכם :) ‎תודה לכם על הכל!!! ‎אוהבים מלא מלא לירז וג׳ניה.
הצג עוד

Lidia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זוהר ושגיא, בעלה, היו בלי ספק הבחירה הכי טובה ומשמעותית שהייתה לנו באירוע. אין מספיק מילים כדי לתאר כמה הם הפכו את האירוע הזה להצלחה, וכמה הם שימחו אותנו ודאגו לנו במהלך כל האירוע, גם בדברים הקטנים. מזה שזוהר רצה למטבח כדי להגיד להם באופן אישי איזה עמדות נגמרו, לכך שהיא התהפכה על המנהל אירוע של האולם כשהיה טיפה חם מדי ברחבה, ועד לזה ששגיא פרפר והביא צ'ייסרים לרחבה נונסטופ, דאג לארגן לנו דונטס (אחרת לא היינו אוכלים כלום ברחבה), ורץ להביא לי כפכפים אחרי שכבר לא יכולתי יותר. זוהר צילמה בעצמה תמונות בחופה והתרגשה באמת, הקפידה לקיים כל דבר שביקשנו מראש וגם יזמה דברים מעצמה וכתבה את כל הפאקים הקטנים שקרו במהלך האירוע, ויום למחרת שלחה לנו את הדוח הכי מפורט שראינו שיכין אותנו לקראת פגישת הסגירה עם האולם! בקיצור, אם יש מישהו, משהו, ספק, שפשוט יצא מגדר הרגיל בשבילנו זה הזוג הזה, שנזכור ונעריך תמיד, תודה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up