כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dima & Diana צלם ועורכת

Dima & Diana צלם ועורכת

צלמי וידאו
טלפון:0543311226
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל דימה הגענו דרך הצלם (איתי אהרון) מהרגע שדימה הגיע הורגשה המקצועיות שלו. הוא היה שם לתעד כל רגע ובלי להפריע וגרם לוידיאו להיות הכי טבעי שיש אנחנו בטוחים שיצא מושלם עוד בלי לראות ומחכים לתוצאה 😍

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
דימה ודיאנה זה סיפור אהבה, באמת שהבחירה בהם היתה כל כך קלה. בנוגע לבחירת ספקים הייתי סופר קפדנית וכל ספק נבחר בפינצטה ואני כ"כ מרוצה מהשירות המדהים שקיבלנו. ביום חתונה עצמו דימה היה סופר קשוב ונעים ונתן מעצמו לאורך כל היום הזה ופשוט השרה עלינו רוגע. דיאנה החצי השני של דימה :) היתה פשוט מדהימה קשובה מאוד לרצונות שלנו והעריכה יצאה יותר ממושלם. ממליצים מאוד ולא תתחרטו!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה לנו פשוט מושלם. אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה שלנו. מעבר לזה שהתוצאות היו מדהימות והסרטונים מושלמים דימה ודיאנה פשוט אנשים נעימים שכיף לעבור איתם את התהליך הזה. ממליצים בחום!
הצג עוד

LIOR   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נותנים שירות מושלם!! איכות ממש ממש טובה של וידאו!!
הצג עוד

אלכס ופיטר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דימה צלם וידאו מדהים, היה כל כך נעים להתנהל מולו, היה זמין לכל שאלה. ביום החתונה הגיע עם אנרגיות טובות, לא ביים אותנו אלא נתן לנו להיות בחופשיות מי שאנחנו, נתן דגשים חשובים, הזכיר לנו לנשום ולהרגע ולהנות מהיום, באמת ליווה אותנו כמו חבר ולא כמו עוד ספק! נהננו מהנוכחות שלו במהלך כל היום, אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה! מחכים לוידאו ובטוחים שהוא יהיה יוצא מן הכלל!
הצג עוד

nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בדימה ודיאנה בחרנו אחרי צפייה בעשרות הייליטס של צלמים שהרגישו לנו זהים, ורצינו משהו מיוחד יותר. כשהגעתי לעמוד שלהם ראיתי שיש פן קצת יותר תיעודי בקליפים שלו, עם חלקים מהטקס של הזוג ששזורים בתוך ההיילייטס ובגלל שהיה לנו טקס מאוד אישי הרגשתי שזו האופציה שהכי מתאימה לנו. התוצאה התעלה הרבה מעבר לצפוי! מרגש וסופר מיוחד ואישי.... ולציין שדיאנה הייתה ממש קשובה וסבלנית לכל בקשה הכי קטנה ושינוי שרצינו בעריכה של הסרטון. וזה כל כך חשוב!
הצג עוד

Jessica   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אדיבים ונעימים, קשובים להערות והכי הכי חשוב- הוידאו יוצא וואו! ממליצה :)

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על הזוג מוכשרים האלה! דימה צלם סופר מקצועי ובן אדם מדהים. היום עבר בצורה קלילה ומהנה והוא נענה לכל בקשה שלנו. הצליח לתפוס המון רגעים מרגשים ומיוחדים לאורך היום. דיאנה ערכה את הוידאו בצורה פשוט מופלאה. הייתה סבלנית ונעימה לאורך כל הדרך. כל החומרים שקיבלנו מהם היו ברמה הכי גבוהה-גם בצילום וגם בעריכה. אין ספק שזכינו בתיעוד הכי מרגש מהממם ומיוחד מהאירוע שלנו! אז תודה לכם מכל הלב ! אין כמוכם.
הצג עוד

מור ישעיהו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דימה הצלם היה איתנו באירוע היה מקסים לאןרך כל הדרך!דיאנה ערכה את הוידיאו בדיוק כמו שרציתי ולא הייתי זקוקה לשינויים♥️ ממליצה עליהם בחום כי אין לי תלונה אחת להגיד😍
הצג עוד

noabracha93   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נהננו מאד לעבוד עם דימה ודיאנה הצילום והעריכה נעשים על ידם ולא ע"י מקור חוץ ככה שהכל מסונכרן ונעשה בצורה מקצועית ביותר, יום החתונה עצמו היה מהנה וזורם והתוצאה מושלמת ברמוות !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up