כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו אילון

סטודיו אילון

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542292694,0542292694
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
לסטודיו איילון הגענו במקרה דרך אתר של מאורסים מאורסות (אין מקריות בחיים האלה חח) ובאמת שעד עכשיו אין לנו מספיק מילים שיתארו כמה אנחנו אסירי תודה למשה ולארז התותחים (במיוחד לארז). חווינו לפני סטודיו איילון חוויה לא נעימה עם חברה אחרת שסגרנו לחתונה והבנו בדיעבד שזאת פשוט רמאות אחת גדולה וברחנו מהם. סטודיו איילון היווה עבורנו שקט, נחת, ביטחון ופשוט חוויה מתקנת בכל לשון של מילה החל מהשיחה עם משה המקסים שענה בסבלנות על כל הכמות שאלות שהייתה לי והיו לי הרבה מאוד שאלות כ4 עמודים וגם הוא תיאם עבורנו את החבילה הכי מתאימה ועד שארז הגיעה להחליף את משה להתארגנות ולכל היום ואז הבנו שזה צלם וסטודיו בחסד עליון. כל התמונות יצאו פשוט וואוווו אחד אחד, ארז הצלם שהיה לנו הגיע בזמן ואף הקדים בערך ב12 בצהריים והלך כבר ב1 בלילה. הוא עשה פשוט עבודת קודש, לא הפסיק להחמיא לנו, לא הפסיק לצלם וגם עשה לנו על הדרך כמה קטעי וידאו. כל התמונות וכל הוידאו יצאו פשוט מושלמים ויצאנו כמו זוג של דוגמנים מקטלוג וכל זה במחיר מאוד נוח פחות מ5,000 שקלים.אז שוב, תודה רבה רבה לסטודיו אילון ולארז שפשוט לא איכזבו אותנו וגרמו לנו להרגיש כמו מלאכים ונסיכים ליום אחד ולכל האורחים והחברים להתלהב מהתמונות.אני כותבת את המילים האלה מדמעות של אושר כי זה מה שאני מרגישה עכשיו.אוהבים מלא, איגור ודריה ❤️😍🫶🏻אין לי ספק שעוד נחזור אליכם..
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
צלם מקצועי שרותי ואדיב ממליצה ברמות
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז לסטודיו של משה רון אילון הגעתי אחרי שדיברתי עם הרבה צלמים וראיתי מלא עבודות והמלצות . והגעתי למסקנה שמשה הוא האחד ! כבר מהשיחה הראשונה איתו ידעתי שזה הבן אדם שאני רוצה שיהיה הצלם שלנו . במהלך השיחה איתן גיליתי בן אדם שמעבר למקוצענות ללא פשרות הוא אומן עם נשמה גדולה . כל מה שהוא עושה הוא עושה על הצד הטוב ביותר וכל כך חשוב לו להכיר את הזוגות שלו ולתת להם את התחושה הכי טובה שיכולה להיות , ולתמוך וללוות , ויש לו אנרגיות כל כך טובות . עם משה סגרתי על צילומי טראש צילומי ביום האירוע ווידאו וצילומי מסך לבן בצילומי זוגיות הוא השרה לנו אווירה נינוחה והצליח לגרום ליום הזה להיות חוויה עבורנו מעבר לזה שהוא הוציא תמונות נדירות ( ואני ובעלי כמעט לא מצטלמים ) . ביום האירוע הגיע כל הצוות שלו , ופשוט נתנו עבודה מדהימה . ביום מלחיץ שכזה זה מאוד קריטי בחירת הספקים , ובלי שום ספק , סטודיו אילון היה הבחירה הכי מוצלחת שלי . צוות מושלם , מקצועי , אנשים מקסימים עם אנרגיות טובות . בנוסף האורחים ממש אהבו את צילומי המסך הלבן , וכך גם אנחנו . חשוב לי לציין שגם הסירטון המקוצר וגם הסרט המלא היו ערוכים ברמה סופר מיקצועית מאוד כיפיים לצפייה . הכל היה פשוט מדוייק ! משה היקר תודה ענקית שזכינו שתלווה אותנו לאורך כל האירוע שלנו אתה כבר מזמן לא רק צלם , אלא מישפחה , אוהבים אותך המון ! לכל מי שמחפש צלם עם עבודות ברמה הכי גבוהה ובן אדם שנותן את הנשמה שלו בשביל שהכל ייצא מושלם ממליצה רק סטודיו משה רון אילון !
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמאלה אין לי מילים צוות מטורף צילום ברמה הגבוהה ביותר !!!! הייתי בוחרת אותכם שוב ושוב תודה על החוויה המדהימה אוהבים חן ודניאל ❤️
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רון קסם של בחור, דאג לאווירה כייפית ורגועה לאורך כל הצילומים (גם כשהזמנים לחצו). היה פשוט כיף 😍
הצג עוד

Yotam Dvir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו הרבה זמן צלם לחתונה שלנו, ואני מודה שלחלקם אני לא התחברתי ולחלקם אשתי לא התחברה. לסטודיו של רון ולרון בעצמו שנינו התחברנו מיד! רון היה כל מה שרצינו - צלם מעולה מבחינת תמונות, נעים כל כך ונוח ובנוסף נתן לנו חבילה כוללת של צילומים, סרטון, אלבום ואטרקציה מדליקה לאירוע עצמו - White Screen. קיווינו שהכל יעבור בשלום ושיהיה לנו חיבור טוב - ורון דאג שזה פי 100 יותר טוב ממה שתכננו! הוציא תמונות מדהימות! סרטון שגרם לנו בשניה לבכות! אפילו תקלה שצצה במהלך האירוע (למי אין תקלות?!?!) הוא היה ממוקד לפתור אותה ותוך 15 דקות היא נפתרה. אני לא יודע מה המחירים של צלמים אחרים - אבל אם אתם מחפשים צלם מוכשר בטירוף שזה הדבר שהוא הכי אוהב לעשות, חבילה אחת כוללת ולא משהו שיפורק בין 3-4 ספקים, אם אתם מחפשים חבר לאירוע! כזה שייתן לכם המון שקט ביום הלחוץ הזה - רון הוא היחיד שאתם צריכים!!!! 10 מ-10!
הצג עוד

yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
משה אילון והצוות שלו הם בהחלט הספק שהיינו ממנו הכי מבסוטים בחתונה! (והתחתנו בקאי ריזורט אז יש רף מסוים :)) החל מהשיחה הראשונית, לצילומי הזוגיות ועד סוף החתונה, החיוך לא ירד לו מהפנים (ויש לו חיוך סופר מדבק...) מההתחלה היה קליק ראשוני ואווירה טובה. רמת המקצועיות, האדיבות, כמות השמח שהוא עשה לנו והוויבים אש שלו, זה לגמרי משהו שאתם רוצים איתכם ביום החתונה שלכם. אומרים שצלם טוב זה הדבר הכי חשוב בחתונה כי הוא זה שאיתך לאורך כל היום. יודעים להגיד מהחוויה שלנו שזה לגמרי נכון ואנחנו זכינו. קיבלנו גם כל כך הרבה מחמאות עליו מהחברים והמשפחה שזה היה מפתיע (כי איזה אורח זוכר את הצלם??) ממליצים בחום לכולם לקחת אותו, לא רק כי אנחנו רוצים לפרגן לו, אלא כי באמת הוא והצוות שלו תותחים אחד אחד. אגב יש לו אופציה גם לצילומי זוגיות בחו"ל שראינו דוגמאות וזה נראה מדהים. אנחנו לא לקחנו בגלל בעיית זמינות ללקיחת ימי חופש בעבודה, אבל תכלס זה שווה ממש.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל תודה רבה לסטודיו איילון על חבילת צילומי זוגיות מדהימה שבה התחלנו את דרכינו, לאחר הצילומים והשיתוף פעולה המדהים שהיה ביננו החלטנו לסגור גם חבילת חתונה שהייתה לא פחות ממדהימה! קיבלנו פרגון ומלא אהבה במהלך הצילומים,מקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש ,יחס אישי ליווי והכי חשוב שלאורך כל הצילומים היה כיף אמיתי! מה עוד אפשר להגיד, בטוח שניפגש באירוע הבא! ממליצה בחום!!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואוו ווואווו אין לי מילים צוות צילום ברמה הגבוהה ביותר !!!! הייתי בוחרת אותכם שוב ושוב תודה על החוויה המדהימה ובעיקר על הסבלנות ונפגש בשמחות אוהבים שירי ואלון ❤
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סטודיו אילון ליוו אותנו מתחילת תכנון החתונה שלנו. חוץ מהעובדה שקיבלנו הסברים מפורטים על כל דבר שרק ביקשנו, החום והיחס האישי היו שווים יותר מהכל! אין לי מילים לתאר כמה חשוב שביום המיוחד שלכם ילוו אתכם אנשים עם ראש פתוח, נעים ומכיל וזה בדיוק מה שקיבלנו! הרימו לנו ללא הפסקה גם כשהיינו עייפים ומותשים מהיום הלא פשוט הזה, סטודיו אילון עמדו לצדנו והרימו את האווירה והאנרגיות וזה אחד הדברים החשובים ביותר בעיניי! תודה לכם שעשיתם לנו יום מהמם מהסרטים ועוד יותר תודה על התמונות הכל כך משוקעות והמקצועיות שהענקתם לנו, בלעדיכם כל החוויה מלאת האמוציות הזו לא הייתה קורית! אין ספק שאתם הבחירה הטובה ביותר שעשינו ליום החתונה שלנו. אוהבים מיכל ואלעד 3>
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up