כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר שידלו ולטר-ניהול וליווי אירועים באהבה

בר שידלו ולטר-ניהול וליווי אירועים באהבה

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723940210
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
בר הייתה מנהלת האירוע של אח שלי, וכבר אז ידעתי שאסגור אותה ליום החתונה שלי (:בר מדהימה, מרגיעה, תומכת, ותמיד שומרת על חיוךהיא עברה איתנו דחיית חתונה עקב המלחמה ולאורך כל הזמן הייתה זמינה עבורנו, הכילה את הסיטואציה והרימה אותנוכשבר הייתה איתנו ידעתי שאין לי צורך לדאוג לכלום ולנו רק נשאר להנות מהיום שלנובר באמת משהו מיוחד, ואנחנו ממליצים עליה מכל הלב שלנו
הצג עוד

פרץ גלס - DJ Glass Vegas   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כדי ג׳יי בעולם החתונות, הכרתי את בר לפני מספר שנים תוך כדי עבודה משותפת והיה לי ברור שביום שאתחתן היא תנהל לי את החתונה. בדיעבד זאת אחת ההחלטות הכי חכמות שעשינו. בר תיקתקה את הכללללל כולל הכל ביום האירוע מבלי שנצטרך בכלל לתת לה הוראות או הכוונה וכל זה לפני שבכלל הגענו לאולם - הגענו ופשוט היינו בהלם שהכל מוכן, עומד במקומו, ומדוייק לפרטי פרטים בול כמו שרצינו ותכננו, בר הבינה אותנו וידעה לקרוא אותנו והגדילה ראש בצורה פשוט מדהימה והורידה מאיתנו כל כך הרבה לחץ וכאבי ראש ביום החתונה. ההתנהלות של בר מול אנשי הצוות באולם שהתחתנו בו ומול שאר נותני השירות הייתה פשוט מעולה, כולם שיבחו אותה ועפו עליה. בכללי לאורך כל הדרך בר הייתה קלילה ומדהימה, נתנה עצות והכוונה כשהיינו צריכים והייתה פשוט מדוייקת לנו.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהטלפון הראשון התאהבתי בבר! היא הייתה מקסימה מהרגע הראשון ועד הליווי בחתונה! אכפתית ומדהימה וממש ממש שמחנו שלקחנו אותה כמפיקת אירוע! עזרה לנו בטירוף בכל ההתנהלות מול האולם ועם הספקים ואין ספק שאם באלכם ראש שקט בחתונה- לכו לבר!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אל בר הגענו אחרי חיפוש ארוך ומייגע (איפה היא הייתה קודם) של מנהלת אירוע שתלווה אותנו ליום החתונה וכבר מהפגישה הראשונה ידעו שאנחנו בידיים טובות ובר היא האחת שלנו ליום הכי שמח בחיינו. היא עשתה לנו סדר והשרתה תחושת רוגע. ביום של החתונה הצלחנו לשחרר והיא לקחה את המושכות ודאגה להכל עד הפרט הכי קטן שיש. היא סופר מקצועית ותקתקנית ברמות ושלא נדבר על יכולת העל שלה לדעת בדיוק מה אנחנו צריכים מבלי שנבקש. והבונוס הענק זאת האישיות הכובשת שלה והלב הענק שלה, הרגשנו שחברה טובה מלווה אותנו, האירוע שלנו היה מושלם והרבה בזכותה!
הצג עוד

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין מה להגיד, בר היא 100 מתוך 100.מהשיחה הראשונה שדיברנו בטלפון היא נתנה לנו את ההרגשה שדברים יהיו בסדר בעיקר בתקופת מלחמה ומילואים.לאורך כל הדרך עזרה לנו לחפש ולסגור ספקים וגם את החוזים מולם. כל ההתעסקות הייתה ישירות מולה. בר בעלת ניסיון ומקצועית מאוד. קיבלנו פידבקים מדהימים עליה מהמשפחה וגם מהספקים שדיברו איתה. ביום החתונה לא התעסקתי בשום דבר חוץ מעצמי ובר דאגה להכל.אין ספק שאם היה לי עוד אירוע בר לגמריי תהיה נוכחת שם.
הצג עוד

Shaily   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
! שאיתה האירוע לא היה מתקיים, היה כל כך הרבה בעיות והיא פתרה את הכל בלי להילחץ ולשגע אותנו ביום עצמו, כל כך שפיצית, ידעה בדיוק מה רצינו ועשתה את הכל , מתוקתק והיא קלילה ברמות, אני שוב אומרת שבלעדיה ככל הנראה לא היה מתקיים האירוע.
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חבר טוב שלנו התחתן בשנה שעברה קצת אחרי שהתארסנו. אחרי החתונה שלו הוא אמר לנו "לא משנה מה, אתם לוקחים את בר!".זאת הבחירה הכי טובה שלקחנו לקראת החתונה, בר ניהלה הכל - תשלום לספקים, התנהלות מול האולם, ניהול ההושבה בשולחנות, לסדר את כל הדברים שהבאנו מהבית (היא כבר הביאה את הכל איתה מראש), הייתה כמו מלווה לכל דבר ועוד מלא דברים והכל ברוגע ובשלווה ובאווירה נעימה. בכללי, היא השרתה עלינו את השקט ואת השלווה שלה, ונתנה לנו את האפשרות להתרכז רק בליהנות ולחוות את הרגע. בסיום האירוע המלצנו עליה לכל מי שרק שאל (וגם למי שלא).אז אם אתם רוצים להתרכז בלהנות מהחתונה שלכם אל תחשבו פעמיים!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום שישי בחוות אלנבי. ידעתי שחשוב לי שיהיה מנהל אירוע מטעמנו ובן זוג שלי היה קצת סקפטי. דיברנו עם מספר מנהלי אירוע ורק כשהגענו לבר הרגשנו שמצאנו מישהי שמבינה מה חשוב לנו ושאנחנו יכולים להיות שקטים איתה. במהלך האירוע הרגשתי שאנחנו בידיים טובות ובר היא לגמרי הבחירה הכי נכונה שיכלנו לעשות. היה לי חשוב בעיקר שהלוז יתנהל כמו שצריך, האירוע יזרום, וגם היו דברים שרציתי לחלק לאורחים ובר דאגה להכל. הרבה אורחים שאלו אותי על בר כי ראו כמה מקצועית היא הייתה ואיך היא סידרה ותקתקה את הכל בנועם, באווירה טובה ובלי קמצוץ של תחושת לחץ. גם המשפחות שלנו לא הפסיקו להחמיא.אני ממש שמחה שבר ליוותה אותנו ביום הזה🤍
הצג עוד

lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מזה שסגרנו את החתונה שלנו במקום לא קןנבנציונלי, והבנו שאנחנו נצטרך עזרה להרים את האירוע. קיבלנו המלצה מחבר שבר הייתה מנהלת האירוע שלו, והתקשרנו אליה. כבר מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר במקצוענית אמיתית, שמשרה תחושת ביטחון, יודעת מה השאלות החשובות ואיך כדאי לגשת לתכנון האירוע. מיד ידענו ששיחקנו אותה עם בר, וככל שעבר הזמן והאירוע התברר כלא פשוט בכלל להפקה (בעיקר בגלל המקום המאתגר), ידענו שבלי בר לא היינו מצליחים לעשות את זה. היא ליוותה אותנו בכל שלב, שידכה אותנו לספקים מצוינים, הייתה בקשר עם כל הגורמים שעבדנו איתם, והיתה זמינה אלינו כל הזמן.צריך לומר שהמקום שבו התחתנו דרש הכנות כמעט כמו לחתונת שטח, ונדרשנו להביא כמעט הכל ולהרים מאפס את האירוע. גם היה לנו חשש מבחינת כמות האנשים שיכולים להיכנס לחלל יחסית קטן. ביום האירוע עצמו, שכאמור בר עבדה עליו איתנו צמוד לאורך זמן, הגענו אחרי הצילומים וראינו כמה מדהים המקום נראה. בר הייתה שם מהבוקר, תכללה את הספקים, הייתה אחראית על העיצוב ועל המיקום של כל דבר... ויצא פשוט מ-ו-ש-ל-ם, לא פחות. ולא היינו מגיעים לרבע מזה בלעדיה. היא פשוט נתנה לנו שקט נפשי ששווה הכל.
הצג עוד

galreznik2   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ברוש היקרה מכל❤️ ההתאהבות שלנו בה עוד התחילה אי שם בשיחת טלפון הראשונית, שכל כך הופתענו לטובה ולא ציפינו לשיחה של 40 דק ממישהי שעוד לא מכירה אותנו ולא סגרנו איתה, והייתה כל כך מרגיעה והסבירה לנו דברים שאף אחד לא אמר לנו, אז כבר שם הרגשנו שעשינו את הבחירה הנכונה! ובאירוע, ואו, לא דאגנו לרגע. באמת. את היית פשוט מלכה! כל דבר קטן כבר היית 10 צעדים קדימה, נתת לנו תחושה שהכל אש והכל מטופל ושאנחנו נתרכז בלהינות, והיה לנו אדיר איתך😍 אם זו ההינומה הקשה לירידה שאפילו לא שמתי לב שהורדת לי אותה, או שהיה לך חשוב לוודא שתצלמי את הסלטה של איתי ואיך התרגשנו ביחד, והכל הכל הכל באמת. גם ההורים שלי אמרו לי שאת פשוט מהממת והם גם הרגישו אותו הדבר. נכנסת לנו ללב ואיזה כיף שהכרנו אותך❤️❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up