כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאור רוימי מאפרת מקצועית כלות וערב

ליאור רוימי מאפרת מקצועית כלות וערב

איפור כלות
טלפון:0526117610
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמיד ידעתי שליאור רוימי תאפר אותי בחתונה שלי❤️ ליאור מסורה, קשובה ועדינה. היא מקצועית ברמות, היא לוקחת חלק ביום השמחה וליוותה אותי לאורך כל ההכנות של החתונה התייעצתי איתה לא מעט ותמיד המענה היה מהיר, הכי מקצועי ורצון עז להיות שותפה לתהליך🔝
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו, מאיפה להתחיל?? קודם כל, לא יכולתי לבחור מישהי אחרת להעביר את הבוקר המלחיץ הזה איתה. היא נעימה, מרגיעה, מבטיחה לך שץהימ הכי יפה אי פעם, וגם מקיימת! היא מתאימה את עצמה ללוז שלך ולאופי שלך, מצחיקה ומקלילה אץ המצב, בחתונה ל א ה פ סי ק ו להחמיא לי על האיפור, על זה שאני עדיין נראית אני, אבל כלה, מאופרת ועדינה.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל ווייב טוב ואנרגיה טובה!!!! מאפרת מקצועית ברמות!!!! אין אחד שלא החמיא!!! איפור עדין ויפה שנראה מאוד טבעי. איפור שהחזיק כל החתונה מושלםםם
הצג עוד

Eliya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סיפור האהבה עם ליאור התחיל כשאיפרה את אמא שלי ואותי בחתונה של אחי הגדול, כבר אז היה ברור לנו שהיא ממשיכה איתנו לחינה שלי ולחתונה שלי! כל החיים הייתי בטוחה שביום החתונה שלי יאפרו אותי שעות, אני אסתכל במראה, וארוץ לשטוף פנים ולאפר את עצמי. פחדתי להיראות ולהרגיש כאילו יש לי שפכטל על הפנים, כאילו אני לא דומה לעצמי. אבל ליאור היא וואו!!!! בכל אחד מהאירועים שאיפרה אותנו היא הוציאה אותנו הכי יפות והכי נינוחות בעולם! המחמאות לא הפסיקו להגיע.. לא תיארתי לעצמי שארגיש כל כך טוב עם איפור מקצועי. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האיפור בכל אחד מהאירועים שלנו במשפחה! לא היה לנו ספק שאנחנו ממשיכות עם ליאור לאורך כל הדרך. ועדיין יודעת שבכל אירוע שארצה איפור מקצועי אפנה לליאור. חייבת לציין שליאור הייתה ישרה איתנו וקשובה אלינו לאורך כל הדרך, אמרה לי בדיוק מה היא חושבת שאני צריכה ומה לא, הייתה זמינה לי וקשובה אליי בכל התקופה שלפני החתונה. מעבר לאיכות ולמקצועיות הייתה לנו אווירה מושלמת בבית בזמן ההתארגנות וליאור באמת נכנסה ללבבות של כולנו, כל בני המשפחה. אנחנו מאוהבות בה ברמות ומחכות לעוד אירועים והזדמנויות להתאפר אצלה. ליאור מהממת, תודה עלייך ועל השקט שהיה לי מהשנייה שסגרתי איתך את התאריכים של אירועי החתונה. תודה שהוצאת אותי בדיוק הכלה שרציתי להיות, שהרגשתי יפה והרגשתי בנוח לאורך כל הערב. תודה על איפור שלא זז וגרף את כל המחמאות שבעולם! את אהובה ומוערכת ואת אחת הבחירות הכי נכונות שלי בערב הזה! אוהבת אותך!!!
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ליאור הגיעה לוילה בה התארגנתי ביום חתונתי. נתנה לי להרגיש הכי רגועה ובטוחה שאני בידיים הנכונות ואכן לא טעיתי. האיפור יצא מהמם וגרף מחמאות רבות. ולא זז כל הערב!
הצג עוד

Oshri bonan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ליאוריי שליי ואוו את א ל ו פ ה !! היית מהממת בכל מובן שהוא עשית אותי יותר ממאושרת ביום המאושר שלי תודה תודה תודה !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up