כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

My Way - שירותי הסעות

My Way - שירותי הסעות

הסעות לאירועים
טלפון:0526247267
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
התקשרתי למיי ווי עוד לפני הקורונה, היו אחראים ואדיבים מאוד. הנסיעה איכותית ובטוחה. לגמרי ממליצה
הצג עוד

ידעיה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
שירות מעולה ומקצועי, והכי חשוב עם חיוך. ממליץ בחום.

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
my way היו סופר מקסימים כשהתקשרתי אליהם וסיפרתי שהנהג שלי דפק לי ברז ברגע האחרון. הם דאגו שאקבל את כל הפרטים שאני צריכה, לקחו והחזירו בזמנים הנכונים והמדוייקים ופשוט היו נפלאים. שירות מעל המצופה - ממליצה בחום!!
הצג עוד

דקלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שוחחנו לברר לגבי הסעה במספר רב של חברות. זה הנושא שהכי היינו בהתלבטויות לגביו והיה חשוב לנו למצוא חברה אמינה. קראנו המון המלצות באינטרנט על myway הסעות ואכן כאשר התקשרנו שוחחנו עם נציג החברה בשם נועד, הוא עזר לנו במידה רבה וליווה אותנו בכל התכנון של נקודות איסוף שלא ידענו להחליט. היה בקשר מול האורחים ומול הנהג ובכלל לא היינו צריכים להתעסק בנושא ביום החתונה. פשוט שירות מדהים!!! היה לנו אוטובוס גם מבאר שבע וגם מחיפה, הרכבים הגיעו בזמן לאולם והיו סבלניים עד שאחרון האורחים שצריך לעלות להסעה הגיע. האורחים שלי היו מרוצים מהזמנים מהנהג והניקיון והריח הטוב שהיה באוטובוס. אני מאוד מאוד מרוצה מהם! מומלצים ביותר
הצג עוד

noyturgeman1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחי התחתן לפני שבוע ואני טיפלתי לו בעניין ההסעות, כבר שהתקשרתי אליהם הם היו כלכך נחמדים ובאו לקראתי אפילו במחיר! קיבלתי את הנייד של צח ושרציתי לדעת משהו בשעה 23:00 בלילה הוא נענה לי כמו שהובטח ההסעה הייתה מושלמת הנהג דייק בשעות והיה נורא נחמד, שם לנו שירים וזרם איתנו אני ממליצה מאוד על החברה מאוד חששתי אבל לא התאכזבתי
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
התחתנתי לפני חודש וחצי והזמנתי הסעות דרך my way. ההסעה המוקדמם (עם סבתא שלי בת 85) הוזמנה לחזרה לתל אביב ב24:00 אבל בפועל הגיעה בכמעט 1:00. המנהלת האירוע התקשרה לנהג לא מעט פעמים. כל פעם אמר לה "עוד 5 דקות". כל הזמן הזה סבתא שלי עם עוד הרבה אנשים עמדו בחוץ כי חשבו שאוטוטו הוא מגיע. הייתי צריכה לצאת מהריקודים (בחתונה שלי!!!!!!!!!) כדי להתקשר לצח המנהל של החברה. כשההעסה סוף סוף הגיעה, המנהלת ואבא שלי בקשו לעוד תחנה שהיא הייתה על הדרך (באמת פשוט לעצור כמו ברמזור אדום). הנהג החצוף ביקש לעוד 30 שקלים! אחר כך גיליתי שבדרך לאירוע הוא לא הגיע למקום הנכון. לעולם לא התאכזבתי חברה.
הצג עוד

lottem.shmuel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הם שירות ההסעות היחיד שנתן לנו מחיר סביר בשביל הסעה שתצט מהאולם ב-3 בלילה! הם היו מדוייקים ועמדט בזמנים ונתנו שירות מעולה!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה מאוד נעים לתאם בקלות את כל פרטי ההסעה, לקבל הצעת מחיר טובה ופיירית, החברה הפגינה גמישות כלפי הצרכים השונים ולבסוף השירות בפועל היה חלק ונהדר כפי שציפינו
הצג עוד

אילן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יצרנו קשר עם צח דבוש מהמכירות להזמנת הסעה לחתונה, מהרגע הראשון הוא נתן לנו הרגשה של מקום מקצועי ומסודר. במהלך אישורי ההגעה נקלענו לבעיה עם כמות אורחים מועטה שרוצה להשתמש בהסעה, צח בא לקראתנו בנדיבות גדולה ועזר לשנות את גודל ההסעה בהתאם. גם חסך לנו כסף וגם נתן לנו שקט נפשי. קיבלנו פידבק מעולה מהאורחים שלנו, על נסיעה שקטה ובטוחה מבאר שבע ובחזרה.
הצג עוד

dina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נועד היה ממש ממש נחמד לאורך כל הדרך נתנו לנו אחלה הצעת מחיר למרות שזה יום חג- עצמאות. היו ממש אדיבים ונחמדים. ביום האירוע עמדו בזמנים וההסעה הגיע בזמן לאירוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up