כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לביא שטרן

לביא שטרן

תקליטנים
טלפון:0522308739
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
sagi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את לביא הכרנו דרך המלצה של האולם ולא מצטערים על כך!מהרגע הראשון היה סופר מקצועי, נתן מענה לכל שאלה.לביא שולט בעולם המוזיקה בצורת מטורפת וידע להתאים שיר לכל רגע ולכל בקשה.היה קשוב אלינו במהלך האירוע ועשה שינוים במידת הצורך.מגיע עם סט תופים אלקטרוני שמוסיף המון!
הצג עוד

Avshalom   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לביא אלוף , מומלץ מאד , הרגיש את האנשים והרחבה כל הזמן הייתה מלאה מכיר מלאאא מוזיקה וידע ישר לתת לנו בשלוף המון דוגמאות לכל סגנון או רעיון שעלה היה לי חשוב מאד לפרגן ולכתוב תגובה ממש ממש מומלץ מכל הלב אבשלום &טל 13/12/23 אולמי קדם ❤️
הצג עוד

kerrenpeled   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לביא הגיע אלינו משמיים חודש לפני החתונה שלנו כשהכי לא היינו בראש לחפש דיגיי חדש כי הדיגיי המקורי לוחם במילואים.מהשיחה הראשונה עם לביא ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש!! היה זמין עבורנו בכל זמן ולכל התייעצות! הרחבה הייתה מלאה לאורך כל הערב!!! אין אחד שישב!!!לביא ידע לקרוא בצורה מושלמת את הקהל וזרם עם כל הבקשות שלנו!תודה ענקית!!!
הצג עוד

NOA   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל דיברנו קצת ונפגשנו לתיאום ציפיות עפ לביאמאוד מהר הוא קלט את הוייב שלנו וידע להתאים לנו את בול את הסגנון הגענו ליום האירוע וקבלנו הרבה מעבר למה שציפינו מדייגי הוא היה שם להרגיע אותנו, להצחיק ולהקליל לנו את האווירה וכל זה מעבר לאיך שהקהל היה בשמיים ממנו לא הפסקנו לרקוד לרגע כל הרחבה הייתה מפצצת כולם כולל כולם החמיאו לנו עליו ואנחנו יצאנו הכי מרוצים שיש אם יש לכם התלבטות על תחשבו פעמיים!! רוצו אליו!
הצג עוד

יסכה ולברד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
לביא היה הכי מדהים שיש! סמכנו עליו מההתחלה בעיניים עצומות ולא טעינו! ידע לשלב במתינות ובטקט בין כל הסגנונות ויצא מצב שכולם הרגישו בנוח! הייתי בהלם כשראיתי חברות חרדיות שלי רוקדות בשירים חילוניים וחברות חילוניות רוקדות בשירים חרדיים😂 אנחנו מרוצים בטירוף! כולם אמרו לנו שהוא היה פשוט מדהים, מקצוען ומוכשר והכול בשילוב עם אישיות צנועה וענווה!תודה ענקית ענקית❤️❤️
הצג עוד

מוטי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
וואוווו אין על לביאבן אדם חם לבבימקשיב בעל נסיון ומקצועימבין עניין קלט בדיוק את הסגנון שלנו ידע לשים את השירים שיקפיצו את הרחבה!!!
הצג עוד

שי-לי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
‏את לביא הכרנו דרך האולם שסגרנו מהרגע הראשון שנפגשנו איתו משהו בחיבור שלנו איתו הייתה אהבה ממבט ראשון שרה מאיתנו בבחירת השירים שלנו ומה הכיוון שאנחנו רוצים ידע להתאים את עצמו אלינו אותו יום של החתונה שלנו הוא בהחלט הרים את הקהל על הרגליים אין אחד שלא ישב ונהנה בטירוףףףףף לביא לגמרי הפך למשפחה שלנו ❤️❤️
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
טוב אז התחתנו ב06.06.23 בשאטו, כבר מהשיחת טלפון הראשונה מהר מאוד הבנו שהיה חיבור מטורף עם לביא והתקדמנו הלאה לא היה לנו ספק בכלל שהוא יהיה באירוע שלנו! האנרגיות של לביא והבן אדם הוא זה פשוט תענוג הוא נתן לנו ביטחון ועשה את העבודה שלו במקצועיות שיא זכינו!
הצג עוד

אדם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
אין לי מילים! הבנאדם קולט את הרחבה ואת האנשים ובמיוחד את הזוג ויודע להתאים את האוירה והמוזיקה! היה לנו הכי שמח עם לביא! חייב לציין לטובה שהוא תמיד דואג אכפתי זמין וקשוב! שמח עם לביא זה בדוק!
הצג עוד

Naomie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה פשוט מדהים חלמתי לאירוע כזה כל החיי ואני מאוד שמחה שהוא שמח אותנו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up