כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה דיזיין - פרחים ועיצוב אירועים

נועה דיזיין - פרחים ועיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0547345552
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Georgia   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
We had the privilege of working with Noa who designed our hinna event as well as our wedding huppa. Despite being in a different country and having to plan from afar, she made the entire process incredibly easy and stress-free. Her kindness, attentiveness, and dedication to understanding our vision were truly outstanding.From understanding our vision to providing an array of options with pictures, she made decision-making effortless. Her resourcefulness ensured she found everything we wanted, even if it wasn't readily available. We were blown away by her attention to detail and prompt communication.Highly recommend!
הצג עוד

shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את נועה שבועיים לפני החתונה, היא הבינה בדיוק על מה חלמנו ומה דמיינו והפכה למציאות בצורה מדוייקת!!! בסבלנות, גמישות וזמינות מושלמת!
הצג עוד

נטליה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנועה מהמלצות והיא פוט הצילה אותנו 3 ימים לפני החתונה בגלל פשלה שהייתה לנו עם המעצבת הקודמת. כתבתי לנועה והיא ישר הרימה טלפון ופשוט סגרנו הכל ביום אחד! הכי קשובה וזמינה שיש, הרגיעה ונתנה לנו תחושות ביטחון שהכל יהיה כמו שאנחנו רוצים!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נועה עיצבה לנו את גן האירועים (האחוזה בבית חנן), זרמה איתי לגמרי על פלטת הגוונים הצבעונית והמהממת. כל ההתנהלות מולה היתה מסודרת וברורה, ידעתי בדיוק מה אני עתידה לקבל. כשהגענו למקום היה פשוט קסום לראות את העיצוב המדהים, מלא גוון ופרחוני.ממליצים מאוד :)
הצג עוד

sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נעה הייתה נעימה ומקסימה מהרגע הראשון, הפגינה המון סבלנות ביחס לזוג חסר ההחלטיות שאנחנו ועזרה לנו להתכוונן ולדייק את הקו העיצובי. כשהגענו למקום ביום האירוע הודהמנו מהעבודה המושלמת שנעה עשתה, היינו מאושרות מהתוצאה וזה עוד לפני שראיתי את הזר הכי מיוחד ומטריף בעולם שהכינה לי.מעבר לכך, התמורה למחיר הייתה מעולה.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לנועה הגענו דרך הגן שהתחתנו בו והתבררה כבחירה מושלמת!! הייתה קשובה וזמינה לבקשות שלנו מהרגע הראשון, הכל היה בול כמו שרצינו ואפילו מעבר!! תמיד אדיבה וביחס מדהים! ובמחיר הוגן!
הצג עוד

siatal2023   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
Noa is a super nice person and responds very quick to any questions one might have. I really enjoyed sharing my vision of the event with her, because she makes you feel at all times, that she really wants to create the perfect design for you. As we live outside of Israel I needed someone i could trust with the task. When I arrived in the day of the event I was simply blown away by the beauty of her work. She really made her magic work :)(the photos don’t do the actual beauty justice)
הצג עוד

gili   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ואו! נעה מקסימה! אנחנו כל כך מרוצים מהבחירה שלנו בה!היא עיצבה סידורי פרחים יפים, מיוחדים, צבעוניים ומרגשים!התחתנו במבנה עתיק ונעה הצליחה להביא כלים יפייפים מתאימים ולארגן סידורי פרחים תאומים כל כך לאוויריה ולמקום!נעה הייתה רגישה לאורך כל הדרך, הקשיבה לכל הרצונות והשגעונות הספציפים.במהלך היום עצמו ולפניו לא היינו צריכים לדאוג לרגע והיינו רגועים שהכל מאורגן.לאורך כל הדרך הייתה נגישה וזמינה לבקשות. בסוף האירוע רצינו לקחת לעצמנו פרחים ומרוב שהיו יפים לא נשאר לנו אפילו אחד(:אני ממליצה על נעה מאוד! ובלב שלם! אפילו בן זוגי שלא הבין את הסיבה לפרחים חושב שכדאי(:
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עם עם נועה בטלפון הרגשתי שאנחנו בידיים טובות! אהבנו מאוד את הגישה שהכל אפשרי לפי התקציב שהתאים לנו. התוצאה התעלתה פי כמה רמות ממה שבכלל דמיינו.. לא הפסקנו לקבל מחמאות היה פשוט מושלם!
הצג עוד

רוני ש.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מההתחלה נועה הייתה קשובה וסבלנית לכל בקשה - שלחה תמונות השראה ועזרה בבחירת הפרטים הקטנים. היא הייתה זמינה ועזרה לנו עם כל השינויים ותוספות של הרגע האחרון והוציאה לפועל עיצוב לא מהעולם הזה!! האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על כל הפרחים והעיצוב ואמרו שכל פרט קטן תרם לאווירה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up