כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביב שויקה |  צילום אירועים

אביב שויקה | צילום אירועים

צלמי סטילס
טלפון:0508005617
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו - אביב פשוט עשה לנו את היום.אנחנו זוג, כנראה כמו הרבה זוגות אחרים, שלא אוהב להצטלם ולא מרגיש בנוח מול מצלמה.מהרגע הראשון - אביב ידע להסביר מה לעשות, דאג לאווירה טובה וקלילה, ממש קרא אותנו כזוג יחד עם המלווים שלנו ווידא שכל דבר התנהל כמו שצריך וממה שראינו עד עכשיו - יצאו תמונות וואו!!!אביב היה סבלני לאורך כל היום, הצחיק, הפעיל, ויצר רגעים אותנטיים ורומנטיים בצורה הכי יפה שיש.
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לאביב דרך חתונה אחרת שהוא היה הצלם שם, מאותו רגע ידענו שאביב יהיה הצלם שלנו. לפני הכל הוא בן אדם מדהים שנותן אנרגיות חיוביות, היה לנו חשוב שתהיה לנו אווירה קלילה וזורמת ושיהיה מי שידריך אותנו איך להצטלם.בתור כלה לא קלה 🤪 אביב חד משמעית ידע להרגיע, להקליל את האווירה והעביר לנו את יום החתונה בכיף ובצחוקים. מעבר להכל התמונות יצאו פשוט מושלמות (קיבלנו אותן אחרי כמעט שבועיים!!!!) וכל מילה נוספת מיותרת. בקיצור - מי שתיקח אותו רק תרוויח 🤩
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עברנו על צילומים של המוןןן צלמים, ובעלי שהוא צלם חובב פסל הרבה מהם, ואז הגענו לאביב, שפשוט עפנו על התמונות שלו, על הזוויות על התאורה על הטבעיות! ואחרי שיחת זום איתו, הוא פשוט קנה אותנו. כל כך מצחיק וקליל, ושם לב לפרטים הקטנים, הוא פשוט כבש אותנו עם האישיות שלו! ביום צילומים עצמו, אביב הגיע עם המון מצב רוח, עשה לנו המון צחוקים והתמונות יצאו כל כך טבעיות ויפות ונהנינו מכל רגע איתו! מעבר להיותו צלם על, הוא גם היה מלווה שלנו, עזר לנו לסדר את החליפה, עזר לי להוריד את הכתפיות באמצע הריקודים חחחח פשוט אישיות קסומה ואחד הספקים שאני הכי שמחה שבחרנו!!!
הצג עוד

רותם בנימין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אביב מקסים, היה לנו ממש כייף לבלות איתו את היום. הוא צילם אותנו תמונות יפייפיות וטבעיות ולא פספס אף אחד.
הצג עוד

cherut31   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פשוט הספק הכי טוב שלקחתי לחתונה השירות שלו ככ אדיב ובאמת מכל הלב בנאדם שנון ומצחיק שמקליל את כל היום הלחוץ והמרגש הזה. התמונות שלו זה וואו פשוטהבחירה הכי טובה שעשיתי לחתונה הזאת נ.ב הצלם הנוסף גם משהו מיוחד שזה לא פחות חשוב😊
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על אביב !! אנחנו ממליצים ממש מהרגע שהוא הגיע לצילומי התארגנות הוא לא הפסיק להרים ולהצחיק ולהשרות אווירה טובה ורגועה אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם והוא דאג שנרגיש בנוח התמונות יצאו מהממות❤❤ הוא והצלם שאיתו לא הפסיקו לצלם ותפסו את כל הרגעים החשובים הרחבה ובמהלך היום התמונות הגיעו אלינו תוך שבוע!!אנחנו ממש שמחים שבחרנו באביב ליום המיוחד שלנו
הצג עוד

יעלה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה התלבטנו עד כמה להשקיע בצלם כי יש בשוק גם חבילות צילום זולות יותר. אבל אחרי שיח עם חברים ובדיקת חומרים הבנו שחשוב לנו צלם מקצועי שמביא איתו גם אווירה טובה. אחרי סקר שוק בחרנו באביב. אביב היה קשוב אלנו וייעץ מניסיונו. הוא מצחיק וקליל ועשה לנו שמח בזמן הצילומים. הוא התחבר אלינו, אל המלווים ואל המשפחות ואנחנו שמחים שהוא ליווה אותנו ביום הגדול שלנו. מעבר לחוויה הטובה, התמונות יצאו מהממות והגיעו מהר מאוד.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה מאוד על אביב! היה מאוד נחמד בפגישת היכרות (בזום), כמה ימים לפני החתונה יתקשר לוודא שהכל טוב ואם צריך משהו נוסף, וביום האירוע היה מצחיק, קליל וזורם! התמונות שראינו עד עכשיו היו מדהימות אנחנו מאוד מאוד מאוד מרוצים וממליצים!!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על אביב! אחד האנשים הכי מקסימים שפגשתי וכמובן לא מתפשר על איכות הצילום ! אז ככה... הכל התחיל בשיחה קצרה ומקסימה בטלפון והמשיך לפגישת זום מעולה, אביב היה כלכך מסודר! שיתף מצגת שכללה את כל הפרמטרים שצריך לדבר עליהם במהלך היום הכי עמוס שיש, כולל מה קורה אחרי החתונה וענה על שאלות שאפילו לא ידענו לשאולל! הדבר היחיד שהיה לי חשש ממנו זה שצריך לסגור צלם וידאו בנפרד ולא התאפשר לסגור עם מישהו מהרשימה שהוא שלח לנו, אבל ביום אירוע עצמו לא הרגשנו שסגרנו צלם סטילס וצלם וידאו בנפרד! הם עבדו ביחד ושאבו רעיונות אחד מהשני.. התנהגו במקצועיות מטורפת והכל זרםבמהלך היום המרגש הוא היה אדיב חייכני כייפי ומקסים (וממש קשה לבן זוג שלי להתחבר לאנשים) הוא ידע בדיוק איך להצחיק אותנו כדי לקבל תמונות משוחררות יותר ולא מאולצות והכי חשובבב!! קיבלנו את התמונות כלכך מהרר והוא לא ויתר לנו והמשיך לתזכר אותנו לאחר החתונה (כןכן גם 4 חודשים אחריי חחח) כדי לבחור תמונות וסוףסוף לקבל את האלבום ! בקיצורר תעשו לעצמכם טובה ופשוט תדברו איתו :)
הצג עוד

IYAR   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלה, אין מרים כזה, אין עושה שמח ומרגיע כזה. היה פשוט מושלם והתמונות ברמה אחת מעל כולן. לא הרגשנו שמביימים אותנו והתמונות מעידות שהכל היה נראה ככ טבעיאלוף ברמות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up