כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Devent- אישורי הגעה לחתונה

Devent- אישורי הגעה לחתונה

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
טלפון:0737441603
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
ביום החתונה- שעתיים לפני- אנחנו מגלים במקרה שנשלח לינק למיקום לא נכון - יותר משעה נסיעה מהמקום שלנו. בלחץ מטורף התחלנו לנסות להתקשר לליאור ולחברה, אך נתקלנו באדישות גמורה כאשר נאמר לנו שאין להם איך לתקן את זה כרגע ויפתחו קריאה ללא צפי למענה. אנחנו וכל החברים שלנו פשוט התחלנו להתקשר לכל אורח כשאני צורחת ובוכה מרוב חרדה בהיותי כלה. במקביל נאלצנו לשלם לעוד חברה ולהתעסק ב לשלוח להם נתונים כדי שיהיה מיקום נכון. אחרי שהחברות שלי לא הסכימו לרדת מהקו בצרחות נשלח כשעה לפני לינק נכון (יש לי משפחה מהדרום שתכננו לפי הלינק את המסלול מראש ואיחרו כמובן). הגענו לחתונה שלנו פשוט מותשים, בוכים, ללא צילומי נוף בכלל כי לא הספקנו- וזה בגלל חברה ששילמנו לה מראש על שירות. סגרתי עם ליאור הבעלים בכבודו ובעצמו שהגיע אליי מאיזשהו פוסט… נתתי בו אמון ופשוט הרסו לי את היום הכי מאושר בחיים שלי. מיותר לציין- שמאז התקרית גם לא הצלחתי לתפוס את ליאור יותר, לא קיבלנו התנצלות ואף לא נשלחה הודעת תודה לאורחים כפי שסיכמנו. תהליך האישורי הגעה היה בסדר.
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
20 מתוך 100
התחתנו בתאריך 10.3.22 שכרנו את שירותיו של ליאור מדיבנט (Devent) . בחרנו בחבילה של אישורי הגעה וסידורי הושבה דרך חברת דיבנט (Devent). תהליך האישורי הגעה היה סביר (הובטח לנו בסיום החתונה דוח מלא של הנוכחים בחתונה-לא קיבלנו מעולם את הדוח). תהליך הסידורי הושבה היה מזעזע.. הדיילות הגיעו באיחור (כמה דקות לפני 19:30-שעת קבלת הפנים) ועד שהם הקימו את העמדה באמצע הקבלת פנים-כבר היו המון אורחים, פספסו הרבה אורחים,אחת הדיילות אמרה לי שהיא לא יודעת להפעיל את המחשב ומחכה למנהלת שמאחרת ובדרך. היה בלאגן באולם, אנשים קיבלו פתקים ומספרי שולחן שלא שלהם, חלק בכלל לא קיבלו פתקים וההורים שלנו ביום החתונה שלנו היו צריכים לטפל בסידורי הושבה בזמן החתונה. היום שדיברנו עם ליאור הוא צרף לשיחת ועידה את אלירן אחראי סידור ההושבה של דיבנט (Devent). הוסבר לי ע"י אלירן מספר פעמים שאותו "לא מעניין" וכל עוד שהם הגיעו לפני 19:30 זה תקין. שאלתי אותו אם במקרה הוא הוזמן כאורח או כנותן שירות, כי אורח אמור להגיע ב 19:30- ולא נותן שירות. הייתי מצפה מנותן שירות שכל העבודה שלו מסתכמת בשעה וחצי , להיות לפני האורחים באולם ולתת את השירות שעליו שילמנו. אני מאוד מאוכזב מהתשובה, ומהשירות, ומהיחס. *לאחר כתיבת הפוסט ליאור פנה אליי על מנת להוריד את הביקורת בטענה שפיטר את אלירן לאחר המקרה שלנו (ושאני מוזמן לכתוב ביקורת שלילית על אלירן בלבד) חשוב לציין שאני לא התנהלתי מול אלירן או שילמתי לאלירן, כל ההתנהלות שלי היא מול דיבנט (Devent) וליאור, הסברתי לו שאני מצפה להחזר כספי (לפחות יחסי) על השירות שלא סופק לי בזמן האירוע, וברגע שליאור שמע על החזר כספי הוא שינה גישה ודיבר בצורה מאוד בוטה,הוא התחיל לאיים עליי ובהמשך עורך דין מטעמו שלח לי תביעה - מצרף את האיום* אני כל כך מאוכזב מהשירות של דיבנט (Devent) , שכרתי את השירות שלהם על מנת לעזור לי ביום החתונה שלי ובמקום זה אני מוצא את עצמי מול איומים ואי לקיחת אחריות מצד ליאור.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
זכיתי להתקשר בזמן מבצע של שקל וחצי למספר שכללו אסאמאסים ושיחות ללא הגבלה. ליאור היה הסוכן שהתנהלתי מולו. הזמינות מעולה ולמרות שהצקתי להם בעיצוב ההזמנה, הם היו מאוד סבלניים כלפיי ויצאתי מאוד מרוצה. הדיוק היה כמעט מושלם. אישורי ההגעה עמדו על 407 והגיעו בפועל 430. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

מרינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
בדקתי במיט4מיט וברחבי הרשת בגוגל ובפייס על השוואת מחירים בין חברות אישורי הגעה, המחירים שהציעו לי היו יקרים ומוגזמים לשירות טלפונים, שהגעתי לליאור מדיוונט הבחור הרשים אותי יותר מכול האחרים כמומחה לעניין ודיבר בביטחון על האחוזי הצלחה שלהם.. בכול זאת ראיתי שהם זכו כספק השנה 2021 מתוך כול 75 החברות פה במיט4מיט ע"י הזוגות לכן זרמתי איתו מה כבר יכול להיות אם כולם הולכים אליו למה שאני לא חחח- הם מומלצים אמרתי בטח שווה את הכסף. בסופו של עניין היה שווה -היחס והסבלנות והמקצועויות שנתנו לנו היה פשוט 10! אחרי שהתחלנו לשלוח סמסים אישורי הגעה לאורחים, התחילו במוקד DEVENT לעשות שיחות טלפון ,קיבלתי מעקב ואכן כול יום התרשמתי לטובה מהעבודה המקצועית איך המספרים רק עולים מעבר למה שקוויתי ואכן ביום החתונה הם קלעו מעולה בכמות אורחים שבאו ..החברה הללו יודעים את העבודה מצויין לכו רק איתם בראש שקט מומלץ ושווה כול שקל. באמת הרגשנו בידיים טובות איתם.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
איזה כייף לקבל שירות שכזה ,כול יום קיבלנו עידכונים בלינק מעוצב מי מגיע ומי לא מגיע , כול האורחים מאוד שמחו לקבל את ההזמנה הדיגיטלית עשו לנו תמונות מתחלפות באתר ושמנו קישור לפייבוקס שאורחים ישלמו לנו מתנות הכול תיקתק יפה , הטלפניות היו אדיבות, ככה סיפרו לנו האורחים ובסופו של דבר יצאנו ממש מרוצים האישורים הצליחו יפה לדייק ולחסוך לנו המון כסף בחתונה על המנות לחתונה. כול הכבוד לצוות DEVENT היקרים!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עשינו לבד אישורי הגעה ל800 אורחים מהר מאוד הבנו שזה לא אפקטיבי לעשות לאורחים שלנו אישורי הגעה לבד בלי עזרה ועוד ולכמות גדולה שכזו ,לכן פנינו לכמה חברות לאישורי הגעה לקבלת שירות - מדיבנט קיבלנו הצעה מצויינת לחבילה מושלמת גם הודעות+הזמנה דיגיטלית וגם טלפונים מתקשרים לאורחים ללא הגבלה במשך 5 ימים -אהבתי את הדיוק והשירות שנתנו לנו נטלי וליאור והתוצאות פגעו יפה מאוד, אני ממליצה באהבה
הצג עוד

ליאב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הייתי צריך לחתונה שלנו סידורי הושבה לאולמי נסיה ב10.2.22 , סגרתי בשיחה הראשונה עם דיבנט הם התחילו לעשות שליחת הודעות ושיחות לאנשים .היה בהודעה הדיגיטלית בלינק מתנות בפייבוקס וככה יכלו האורחים לשלם לנו לפני החתונה מתנות שירות מעולה שעזר לנו מאוד ,במיוחד כאלה שלא יכלו להגיע שילמו דרך האתר סה"כ מאוד מרוצה מהצוות של ליאור הגיעו 3 נציגות שקיבלו את האורחים יפה והמנהלת הושבה עזרה לאורחים באולם ולא נפתח אפילו שולחן רזרבה אחד ,מקצועניים!
הצג עוד

תאיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הזמנתי שירות מחברת DEVENT בעקבות המלצה מחברה טובה ...היה לנו בת מצווה של הילדה כמות של 800 אורחים , לא חשבתי שיצא מדוייק האישורים בכמות גדולה שכזו ,אבל להפתעתי הטובה, הצוות בחברה אחרי שעשו אישורי הגעה המליצו לי להתחייב על 550 מנות ופגעו בול! הגיעו לי 558 אנשים , יפה מאוד תודה לבחור המוכשר אני חושבת קוראים לו ליאור איש שירות נפלא ואדיב מאוד מקצוען
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התקשרנו לכול מיני חברות אישורי הגעה על מנת לברר את מהות השירות והמחירים ,מיד ראינו את דיבנט בכול מקום ברשת גם בגוגל ראשונים ובפייס סגרנו איתם חבילה של אישורי הגעה, המחיר היה משתלם וזול ביחס לאחרים והשירות שנתנו לנו אלינה וליאור היה מקצועי ואדיב , האורחים שלנו מאוד אהבו את הקטע של הדף נחיתה עם התמונות שלנו והאפשרות שניתן לשלם בדף אישורי ההגעה בביט ובפייבוקס רעיון גאוני לחתונה במיוחד לאורחים שלא מגיעים אבל רוצים לשלם
הצג עוד

חגית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עשיתי אישורי הגעה אצל אייפלן הם השאירו אותי עם למעלה מחצי מכמות האורחים ללא מענה בסיום השירות נלחצנו מאוד, 7 ימים לפני מועד החתונה לכן פנינו לאיש הכי מבוקש בתחום אישורי ההגעה יש עליו שם טוב בכול מקום שמו הולך לפניו - קיבלנו המלצות ברשת ומחברים על האיש והאגדה ליאור, שקיבל אותנו לפרוייקט עם חיוך וסובלנות ואכן תוך 4 ימים עשו לנו אישורי הגעה טלפונים מהירים ויצא ממש מדוייק הטלפניות עשו המון סבבי טלפונים וראיינו בדו"ח היומי את המספרים קופצים מעלה מעלה המון תודות
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up