כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Groove - מוזיקה ובידור
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
giljpeled   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
גרוב היו פשוט מדהימים, מהרגע הראשון שיצרנו איתם קשר ועד לאירוע. גבי, מנהל הלהקה, עבד איתנו יד ביד בלהרכיב פלייליסט תפור לטעם שלנו, היה מקסים ונדיב עם הזמן שלו בכל התהליך, ופשוט מבין איך אירועים עובדים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. בחתונה עצמה הלהקה הייתה סופר מרשימה בכשרון שלהם, הקפיצו את הקהל ונתנו וייב מעולה. עיבודים כיפיים לשירים, כישרונות נגינה ושירה מעולים, מעבר חלק בין סגנונות ורמות אנרגיה שונות לכל שלב בערב, כל רגע היה מצוין. לא הפסקנו לקבל מחמאות על איך שהם הפכו את האירוע שלנו למיוחד במינו. ממש ממש שמחים ששילבנו את גרוב בחתונה.
הצג עוד

Monica   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל מי שאוהב מוזיקה ורוצה להפוך את אירוע שלו למיוחד ירוויח בענק עם להקת Groove! אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל מרוב שיש דברים טובים לומר. להקה מדהימה שהצליחה במשך כמה שעות להרים לרחבת הריקודים את כל האורחים, צעירים ומבוגרים כאחד (עוד שמענו מחמאות רבות גם אחרי האירוע). זמרים ונגנים אדירים במגוון סגנונות (פאנק, דיסקו, סואוול, פופ, חסידי, מזרחי) שנתנו את כל כולם לאורך האירוע (החל מנגן הסקסופון שניגן בקבלת הפנים, הסולונים והנגנים בזמן המסיבה, קטעי הסולו גיטרה של גבי ועוד). גבי מנהל להקה ומעבד מוזיקלי מחונן! לא רק שכל שיר נשמע פנטסטי, אלא גם שמלאכת הרכבת רשימת השירים והיכולת שלו לקרוא את הקהל בלייב היו יוצאות מן הכלל. הוא עשה עיבוד מיוחד לשיר הסלואו שלנו, שהביא אותנו לדמעות. ובכלל, הוא הבין מה אנחנו אוהבים מהמפגש הראשון, היה איתנו בקשר רציף, ודאג שנהיה הכי מרוצים שיש :)
הצג עוד

Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חיתנו את בתנו בחתונת שישי לפני כחודש. חיפשנו להקה שתתאים למגוון הגילאים של אורחנו ולאחר המלצות מקולגות מהתחום, החלטנו לבחור בטוב ביותר!!! גם אנחנו וגם אורחינו נפעמנו מההופעה ועובדה היא שעד היום אנשים לא מפסיקים להחמיא לנו על הארוע ועל הלהקה בהרכב של נגנים: גיטרות, תופים, סקסופון ו-2 הזמרים: כפיר בן ליש ואוסנת הראל שהיו מעולים!!! זו ללא ספק להקת הארועים הטובה ביותר שיש והיא זו שלא ספק גם שדרגה את הארוע שלנו!!!! תודה מיוחדת מגיעה לגבריאל פולק, מנהל הלהקה, שידע לבחור עבור ההופעה בארוע את השירים המתאימים ביותר וכמובן שגם את המבצעים הטובים ביותר לסגנון המוסיקה שנבחרה עבורנו. תודה לך גבריאל על ההקשבה, הזמינות וכל שיתוף הפעולה שתרם להצלחת הארוע. ההופעה שלכם תרמה רבות לאווירה וליצירת ארוע מוצלח, מיוחד מאוד ושמח! ברורררר שנשמח להזמינכם לארועים נוספים שלנו ואמן שניפגש כולנו רק בשמחות🥂🥂🥂 מומלץ מומלץ מומלץ לארוע מיוחד ושמח!!! 🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות חמות על גבי והלהקה. גבי היה זמין ומקסים!
הצג עוד

Reut-Oman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם גבריאל - איש חם ומקסים שחי ויודע מוזיקה. הסברנו בדיוק מה אנחנו רוצים- להרים את כולם על הרגליים בריקודים. שתהיה מוזיקה שמתאימה לכולם, שיהיה שמח, שיהיה GROOVE! קיבלנו ממנו רשימת שירים ארוכה, בה דירגנו את השירים לפי חשיבות- חייבים לבצע, אין סיכוי שתבצעו, שירים שסבבה שיהיו. גבריאל ליווה אותנו לאורך כך התהליך, וסמכנו עליו בעיניים עצומות. בשיא הערב היו 10 נגנים וזמרים שניגנו מוזיקה מטריפה מכל הזמנים, מילאו את הרחבה בכל האורחים שלנו שנפעמו ולא הפסיקו להתקשר ולשאול מי אלה הגרוביסטים האלה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up