כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עומר טובי הפקות-Omer Tubi Production

עומר טובי הפקות-Omer Tubi Production

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723726874
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גיל   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
אנחנו נפגשנו עם עומר ממש בהתחלה, עוד לפני שחיפשנו אולמות לחתונה. מהרגע הראשון של החיפוש אולמות עד החתונה עצמה עומר עזר לנו בהכל! עומר והצוות שלו שירותיים מאוד, קשובים לרצונות, מפיקים אירועים ברמה עולמית!!מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הדבר הראשון שעשינו אחרי שהתארסנו היה לדבר עם עומר וזה בהחלט היה הדבר הכי נכון לעשות!עומר ליווה אותנו לאורך כל הדרך, מהפגישה הראשונה שידע בדיוק להראות לנו את המקומות הנכונים, ללוות אותנו לאורך כל פגישה ופגישה, לשמוע כל רצון וכמובן לדאוג שהוא יקרה, להיות אוזן קשבת בכל בעיה וכל מה שרק תחשבו.עומר הגשים לנו את כל מה שרק חלמנו שיהיה לנו בחתונה, דאג שהכל יעבוד, גם שצריך לדחות ולשנות את התאריך וגם שביום החתונה פתאום יורד גשם שלא היה מתוכנן.ואם לא מספיק לאורך כל הדרך הליווי המטורף, אי אפשר להסביר את המענה והליווי הצמוד לאורך כל הערב, עומר והצוות שלו היו באולם כבר מהבוקר, דאגו שהכל מגיע, קורה ומעוצב בדיוק כמו שצריך להיות, שאין טעויות, שכל הספקים יודעים לאיפה ללכת ומה לעשות ופשוט שהכל מושלם!לראות ולהיות עבורנו ועבור האורחים ולוודא שהכל מתנהל בדיוק כמו שצריך וכל בעיה שיש תוך שניה לטפל בה מבלי בכלל שמישהו ששם לב שזה קרה.גם אם אתם לא חולמים על חתונה ענקית עם אירוע מטורף אלא על חתונה קטנה יחסית (כמונו) אל תוותרו על עומר, הליווי, ההשקעה, החיסכון המטורף, הבחירה של הספקים הכי טובים בתחום הכל בזכותו, פשוט אל תוותרו על עומר!גם היום שבוע אחרי החתונה אין אורח אחד שלא בא ואמר ואו, איזה אירוע, איזה ניהול מושלם, פשוט ואו - ואנחנו יכולים לומר שזה פשוט הכל בזכותם!
הצג עוד

San   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עומר טובי המלך שלנו אין עליך ואין מעליך אתה מפיק על חלל עם נשמה טהורה שירות מעל המצופה, מפיקות מושלמות שהיו שם לכל פרט ופרט אוהבים אותך ומעריכים אותך🫶
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מאיפה בכלל מתחילים ואיך אפשר לסכם ???אחרי שהתארסנו לא ידענו בכלל מה לעשות ולמען האמת אפילו די פחדנו להתחיל ולא הבנו בשביל מה צריך מפיק בכלל ואז הגיע עומר טובי...עומר ישב איתנו ועם המשפחות ופשוט התאהבנו!מהרגע הראשון עומר היה הכי פתוח ומקצועי שיש, עשינו סבב אולמות יחד שהיה הכי כיף בעולם, משם המשכנו לסגירת האולם ותחילת העבודה על האירוע הפשוט מושלם שלנו.עומר ידע הכל! איזה ספקים שווה לקחת, איזה אוכל יותר ופחות טוב לבחור, המלצה על שמלות כלה וחליפת חתן ואפילו המלצה על רב ובאיזה רבנות לפתוח תיק נישואים. במהלך התהליך היה לנו הרבה שאלות ותמיד עומר היה זמין בכל שעה ולכל שאלה. הבנו שעומר הוא לא סתם מפיק, עומר הוא חבר!בנוסף לעומר טובי עבדו איתו עוד שתי מפיקות מהממות ששמן עדי ותמר שגם הן היו הכי מקסימות בעולם ועזרו לנו בכל מה שהיינו צריכים תמיד.הזמן עבר ואז הגיע היום הגדול שלנו, כמו חתן וכלה אמיתיים היינו לחוצים ומרוגשים וכל דבר שהיינו צריכים הם פשוט היו שם מלדאוג שהכל באולם מטוקטק לפני ובמהלך האירוע, שכל המשפחות והאורחים מרוצים, שהספקים עושים הכל בצורה הטובה ביותר ואפילו שאני ובעלי אוכלים ושותים (עד להביא לנו אוכל לפה שצריך).החתונה שלנו הייתה החתונה הכי מושלמת בעולם, כל פרט ודבר היו פשוט מדויקים מצלמים ועד מתנות לאורחים וכל זה אך ורק בזכותם.אז לכל מי שעוד מתלבט שיעצור, טובי הפקות היה הדבר הכי טוב שקרה לנו ובזכותם אנחנו יכולים להתחיל את חיי הנישואים שלנו אחרי חתונה מושלמת ומאושרת.
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
היה מעולה מקצוען מאודיורד לפרטים הכי קטנים ויש לו צוות הפקה מדהיםהוא אלוף וממליץ בחום לכולם

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליווי מקצועי וחם, הוריד מאיתנו הכל מהכל, חשב על הכל מהכל, דאג על הכל מהכלהיה לצידו וליווה אותנו בכל שלב ושלב הוא והעוזרות הנפלאות שלוהפכו לנו את האירוע לאירוע מושלם!!!!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
עומר היקר רצינו לומר לך המון תודה שעזרת לנו להפיק חתונת חלומות! הצלחת בזמן כל כך קצר להרים את האירוע עם כל כך הרבה בלתמים בדרך ואנחנו שלא עשינו לך חיים פשוטים בכלל...היית סופר זמין בשביל כל שאלה או התייעצות, ידעת לדחוף אותנו קדימה ולגרום לדברים פשוט לקרות.באירוע עצמו הכל תיקתק בזמן, ידעת איפה לזרז ואיפה לתת לנו את הזמן שלנו, והכל עם המון רגישות ואדיבות! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות מהאורחים שנהנו מאוד באמת שאין עליך!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
ואוו מאיפה מתחילים!!!ההפקה הכי טובה שאפשר לבקש!!אחראים על כל דבר, אכפת לצוות מכל דבר קטן!!דאגו רק להרים ולשמח ולדאוג שהכל במקום ושהכל מושלם! ממליצים בחום❤️

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
עומר מפיק בחסד. מהרגע הראשון התחברנו אליו, מהרמה האנושית והרגישות, ודרך הירידה לפרטי הפרטים הכי קטנים. הוא הוריד לנו דאגות מהראש מההתחלה, דאג להכל ואפשר לנו להיות מרוכזים בעצמנו עד ליום החתונה, וגם לאחריה. היינו קצרים בזמן, אבל עומר ידע בדיוק מה לעשות והרים לנו אירוע מדהים בתוך חודש וחצי, מה שלא היינו יכולים לעשות לבד, בטח שלא ברמה הזאת. הצוות של עומר היה זמין לכל דבר, בכל שעה, וסיפק לנו את חוויית החתונה האולטימטיבית. אלוף אמיתי!
הצג עוד

שירה קרני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עומר והצוות המדהימים הפיקו שנה שעברה את החתונה של אח של בעלי, וכבר אז ידענו שהוא הבחירה שלנו. עומר והצוות עשו בשבילנו הכל, מהצעת ספקים, לקביעת פגישות, למשא ומתן וניהול כולל ודאגו להכל, מא-ת. יכולנו להנות מהתקופה של ארגון החתונה בשקט תעשייתי ולדעת שהכל יהיה מושלם, ובאמת היה מושלם. הצוות גם כמובן ניהול את האירוע בזמן אמת והחתונה עברה מושלם, בלי אף תקלה (שאנחנו יודעים עליה) והצוות דאג פשוט להכל. היה מושלם!מעבר לעומס וההקלה שעומר נתן לנו, הבחירה בעומר חסכה לנו כסף וזמן היה הרבה מעבר לעלות. פשוט אלוף.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up