כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שחף ביטון

שחף ביטון

איפור כלות
כתובת:ישראל
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
האיפור היה מהמם ועדין, ולא זז לאורך כל הערב :)
הצג עוד

Shanit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמאלה!!! אין פה שאלה בכלל עוד לפני שהכרתי את בעלי ידעתי ששחף תאפר אותי לחתונה . סגרתי תאריך באולם רק אחרי שהיא אישרה לי שהיא פנויה בתאריך הזה ואני מודה על כל רגע שבחרתי בה מעבר לזה שהאיפור שלה זה האיפור הכי יפה שיכול להיות לכלה, עדין נקי ומקצועי ולא זז !!!! היא מרגיעה ומקצועית ברמות, כיף ממש שהיא נמצאת והייתי בוחרת בה עוד מאה פעם❤️ כל החתונה רק החמיאו לי על האיפור
הצג עוד

Aviya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב אז את שחף הכרתי בתחילת דרכה ויצא לה לאפר אותי לאירוע, ומאז וידעתי שהיא תאפר אותי בחתונה שלי! אין צל של ספק שהיא הבחירה הכי טובה שלי! מקצועית מקסימום , שירותית ! רואים כמה היא אוהבת את מה שהיא עושה! נכנסה לחדר התארגנות בחיוך ענק ובאנרגיות טובות, נעימה, כל כך קלילה זורמת מצחיקה! אתן לא מתארות לעצמכן כמה זה חשוב ביום שלכן! סמכתי עליה בעיניים עצומות! אין מוכשרות ממנה! הכי טובה בארץ!
הצג עוד

karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זה לא סוד שבחרתי את שחף עוד לפני שהתחלתי לצאת עם הבן זוג שלי והיא הראשונה שסגרתי איתה ברגע שהיה לי תאריך. בחורה עם כשרון ענק, המאפרת הכי טובה בארץ ללא ספק או התלבטות! כשנפגשנו זכיתי לגלות בחורה מדהימה, נעימה, שרואים שהיא כל כך אוהבת את מה שהיא עושה! (וגם מעולה בזה). השרתה עליי רוגע ובטחון ולכן גם סמכתי עליה בעיניים עצומות ו"נתתי" לה לעשות מה שהיא רוצה, מה שהתגלה כהחלטה הכי חכמה שיש! אין ספק שהיא הבחירה הטובה ביותר!
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תיכננתי את האירוע שלי במשך שנה ושנייה אחרי סגירת האולם מהר התקשרתי למנהלת היום של שחף לשריין ואין ספק שזו הייתה הבחירה הכי מדויקת שיש! מהרגע שנפגשנו היא ידעה להרגיע, ליצור אווירה טובה ולתקתק. האיפור יצא פשוט מהמם, המייק אפ היה טבעי אבל גם מכסה והאיפור פשוט לא זז עד הערב למרות הלחות המטורפת ושעות של צילומים. שחף ידעה להתאים את האיפור אליי ולתת לי את התחושה הכי טובה שיש. אין ספק שהרגשתי הכי אבל הכי יפה בעולם בזכותה! הלוואי שאוכל לסגור אותה לכל אירוע כי היא פשוט וואו! ממליצה מכל הלב לכל הכלות לקחת את שחף ולהרגיש הכי יפות ומיוחדות באירוע שלהן!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרתי את האינסטגרם של שחף ביטון בשנים האחרונות וידעתי שאני רוצה שהיא תאפר אותי לחתונה. סגרתי אותה מיד כשהיה לנו תאריך לחתונה! שחף היא מאפרת בחסד עליון, סמכתי עליה בעיניים עצומות והייתי מאוד מאוד מרוצה! היא מאפרת מושלם ובאופן לא כבד בכלל על הפנים! אני לא מתאפרת ביומיום והרגשתי מאוד בנוח עם האיפור! היא יודעת מה היא עושה וזה מורגש! הרגשתי כוכבת! לקחתי אותה כליווי לחתונה וזה היה לי מעולה!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי את שחף לי ולאמא שלי ברגע שהיה לי תאריך לחתונה, אני יכולה להגיד שהיא הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות, יחס מדהים, פרגון אינסופי, גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש, איפור שלא זז מילימטר עד שחזרתי הביתה מהחתונה, פשוט האיפור הכי יפה שראיתי בחיים! אותו דבר לגבי אמא שלי, גם לעור יותר בוגר שחף יודעת להוציא את כולן מושלמות, לא היינו צריכות להגיד מילה, היא יודעת לבד מה היא צריכה לעשות.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
שחף הבחירה הכי טובה שלי ! הרגשתי אני בגרסה הכי יפה של עצמי ! ידי זהב ושלא נדבר על היחס המדהים שלה. באמת באמת נכנסה לי ללב, הגיעה בזמן והייתה סופר שירותית..
הצג עוד

אנונימית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
חשוב לי לשתף את החוויה האישית שלי, אכזבה במילה אחת!!! נתחיל מזה ששחף איחרה ב 40 דקות לאיפור בתירוץ של ״היו פקקים״. חזרתי אינספור פעמים על הבקשה שלי לאיפור עדין, ציינתי שאני בחורה שלא מתאפרת ולכן חשוב לי להראות ״טבעית״ אך זוהרת ואף שיתפתי איתה תמונה של מאופרת שלה על מנת להמחיש את הבקשה שלי. שחף חזרה ואמרה אל תדאגי, כל המאופרות שלי אינן מתאפרות ביום יום ואין לך מה לחשוש. סמכתי עליה במאה האחוזים, כי מבחינתי שחף היא עילוי בתחום האיפור וכל הכלות המצולמות באינסטגרם שלה פשוט מושלמות. בסוף האיפור הסתכלתי במראה ופשוט חשכו עיניי!!! מייקאפ מרוח על הפנים, בגוון לא מתאים, שפכטל של איפור הרחוק שנות אור מהבקשות החוזרות ונישנות שלי. כמויות של איפור ברמה של ״דראג קווין״. לא האמנתי שבמקום ליפות אותי היא הפכה אותי למשהו אחר, לא טבעי, הרגשתי ככ רע עם עצמי ולא ידעתי מה לעשות. הגעתי הביתה ובכיתי ללא סוף והחלטתי להוריד כת כל האיפור שעליו שילמתי ממיטב כספי ולא בצדק!!! הרגשתי שרימו אותי וזלזלו בי. איך ייתכן שמאפרת לא קשובה ללקוחה ועושה מה שהיא רוצה??? ביום כל כך חשוב! הרגשתי שנתתי אמון וקרדיט למאפרת שלא מגיע לה. אז המלצתי היא לחשוב שוב ושוב אצל מי סוגרים איפור ולא ללכת שבי אחר מאפרות המאפרות ״סלב״ שאיבדו את הפשטות והקשב ללקוחה!!! ואל תאמינו לכל התמונות המלוטשות והמפוברקות שיש ברשתות של מאפרות כאלה ואחרות!
הצג עוד

Kamelia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
60 מתוך 100
באופן כללי שחף מהממת וחמודה עד שמבקשים ממנה טיפה לזוז ממה שהיא רגילה אליו במיוחד ולי באופן אישי לא היה נעים ביום שבו אני כלה. הרגשתי שיש קצת לחץ לזרז. איפור שבלוני שלא נניתן לזוז ממנו מטר ובלי לנסות להתאים לאישיות או לפחת לפנים. המאפרת השאירה לי ערכת טאץ' אפ-שאחכ ראיתי השאירה לי חתיכת אודם ופשוט שפכה קצת פודקה בכוסות פלסטיק! איזו מן ערכה זאת? פשוט התפדחתי ליד מלוות שלי שקיבלו ערכת טאץ אפ מהמאפרת שלהן. בסוף המאפרת של המלוות שלי שמה לי ערכת טאץ אפ הולמת לאירוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up