כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גלית סבג
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
eliyahnaa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל באישיות- היא נעימה וקולטת את האנרגיות, מצליחה להתחבר לכל אחד ולאופי שלו, ולהוציא את המיטב מהסיטואציה. לאורך כל התהליך היה פשוט כיף ונעים, אנרגיות חיוביות ופשוט הרגשה טובה. היא יודעת את העבודה ועוד יותר יודעת לעשות טוב על הלב.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
תחילה, אפתח ואספר שקודם כל גלית היא חברה של אחותי עוד מיימי הצבא, כך שהיה לי ברור שאתחתן אבחר בה! הבחירה הכי קלה שלי בחתונה, גלית נתנה לנו הרגשה הכי טובה שיש, הייתה סבלנית, רגועה ונינוחה איתנו, הרגשנו ממש דוגמנים ליום אחד, הכול עבר בצחוק ופאן.מה נותר לומר חוץ מזה שמי שמתחתן חייב לבחור בגלית האחת והיחידה!תודה לך אין מילים שיביעו את הערכה שלי אלייךאוהבת אותך בלב❤️
הצג עוד

לידור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את גלית לאחר פרסום פוסט חיפוש בפייסבוק. כבר בפגישה הראשונה היה חיבור מדהים במינו והייתה קשובה לכל צרכינו! ביום החתונה עצמו היא הגיעה עם עוד צלמת ועוזרת שהרגישו חלק מהמשפחה, הייתה הרגשה נינוחה והן עשו לנו המון כיף ושמחה ברחבה, דאגו לא לפספס שום אורח ולקלוט בצילומים את הרגעים היפים כמו שהם ולהעביר בתמונות את כל הרגעים החשובים. התגובות אחרי החתונה מצד האורחים היו תואמות להרגשה שלנו וכולם החמיאו ללא הפסקה על המקצועיות והכיף שהן יצרו ברחבה.והכי הכי חשוב (!!) גלית העבירה לנו את כל התמונות כמה ימים בודדים אחרי האירוע - זה מדהים כשלעצמו!
הצג עוד

shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את גלית אני(הכלה) מכירה מאירועים קודמים. ראיתי אותה עובדת תוך כדי השתלבות ברחבה עם האורחים ומצלמת את התמונות הכי טבעיות שיש מבלי להפריע למהלך הטבעי של האירוע.כשהתחתנו היה לי ברור שנבחר בגלית ולא טעינו. גלית מגיעה עם אנרגיות טובות, עם יכולת ארגון שמסדרת אתכם מבחינת לו״ז באירוע, עם רשימה של האנשים שחשוב לנו להצטלם איתם וגם מוציאה את זה לפועל, והכל בהומור!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני משתפת מכל הלב על גלית הצלמת האחת והיחידה !! גלית הביאה איתה לאורך כל הדרך את האנרגיות המדהימות שלה ,מתקתקת ותמיד היה לה פתרון לכל תרחיש ועיניין ותמיד בחיוך , לי אישית בתור כלה אישה היא נתנה לי הרגשה מאוד טובה והעניקה את המרחב להרגיש בנוח מול המצלמה בקיצור אנחנו ממש מרוצים מזיכרון הנצח על הצד הטוב ביותר של תמונות מושלמות
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נפתח בכך שגלית היא אדם קשוב ואכפתי, שרואה את האחר, בעלת קסם אישי ואופי כובש. מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו רוצות שהיא תלווה אותנו ביום המיוחד שלנו. וכן, גלית עלתה על כל הציפיות! היא הכינה אותנו היטב, עברה על סדר היום, שאלה את השאלות הנכונות והסבירה באהבה ורגישות גדולה, תוך הכלת הלחץ וההתרגשות. ביום האירוע, גלית עזרה לנו להשתחרר, יצרה אווירה נעימה והעלתה את החיוך לשפתיים של כולם. את המזכרות שיש לנו ממנה מיום החתונה נשמור לעד. התמונות הגיעו ממש מהר אלינו, באיכות גבוהה ובמקצועיות. ממליצות בחום!!
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלמת שתבין שזוג ביישנים כמונו צריך יחס מיוחד 😅 הגענו לגלית דרך המלצה, נפגשנו והבנו שזה בדיוק מה שחיפשנו! היה לנו אירוע קטן, אז הספיקה לנו צלמת אחת, וגלית באמת הייתה בכל מקום, תקתקה והזרימה, העלתה את מצב הרוח ופירגנה לנו ממש!! התמונות הגיעו מהר, והבנו שבאמת זכינו!! תמונות מקסימות ומזכרות לכל החיים 🥰
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי הרבה המלצות שקראנו ותמונות שראינו, הבנו שגלית בשבילנו. מהפגישה הראשונה היה פשוט חיבור, היא הרגיעה אותנו והעלתה חיוך. מעבר לזה היא פשוט עזרה לנו בדברים שבכלל לא קשורים בתחום הצילום וקישרה אותנו לאנשים, עשתה בשבילנו בירורים, באמת מעל ומעבר!! ביום החתונה היה איתה הכי מצחיק, טבעי, כיף ובסוף גם יצאו תמונות מטריפות!!
הצג עוד

אורין פנסו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לי מושג איך הכל התחיל כי הכל היה בהפתעה ענקית , אני אורין אחת מהכלות והכרנו את גלית לראשונה בצילומי משפחה. ישר הופיעה מולנו פרצוף מואר וטהור עם המצלמה שלה שרק אומרת ודואגת לנו שנצא הכי יפות והכי טובות שיש. את גלית לא הכרנו לפני החתונה ואין לנו ספק שהקשר שלנו ייהפך למשפחתי מהר מאוד ... תרשמי לך 12/11 להיות אצלנו בבית ❤️אוהבות אותך ואת התמונות שלך ורק קציתי להגיד בעדינות שגלית צילמה לי את החתונה בתשלום סמלי ממש כתרומה ! אז תודה לך
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גלית הייתה *מקסימה* אנחנו זוג קצת קשה והיינו מאוד מובכים מהמעמד. גלית באה עם אנרגיות כל כך טובות ופשוט דאגה לנו ממקום אמיתי. היא הרימה וידעה בדיוק איך לפנות אלינו ולקרובים שלנו. איזה כיף שהגענו אליה!!! (אה! והכי חשוב - התמונות יצאו מושלמות, טבעיות והכי אנחנו שיש).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up