כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Velvet
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lian   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
ערכנו חתונה קטנה בגלריה לאומנות בתל אביב ולהקת Velvet היתה חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. מהרגע הראשון מעין הייתה מקסימה, שירותית ודאגה ללמוד את הטעם שלנו בכדי שתהיה לנו חוויה מושלמת.כמעט כל אורחת ואורח שאלו אותי לאחר האירוע מהיכן הלהקה. האורחים וגם אנחנו הרגישו שהם בחו״ל כיוון שהחוויה עם הלהקה הייתה אלגנטית ויוצאת מן הכלל. תודה תודה תודה! ממליצה מכל הלב 3>
הצג עוד

urisir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וולווט ליוו את קבלת הפנים והחופה בחתונה שלנו. חתונת חצר קטנה ואינטימית (70 אורחים). חיפשנו הרכב אקוסטי שיכול לשלב מוסיקה עכשווית וקצת ג'אז ואולדיז בביצועים מקוריים. לא יכולנו לבחור טוב יותר. גיא, הגיטריסט ומעיין בלוויס הזמרת, יחד עם טמיר קליין, הקונטרבסיסט, נשמעו פשוט נהדר. מקצועיים, נעימים וקשובים אלינו.
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרכב מוזיקלי שניגן אצלנו בקבלת פנים. זמרת ונגן גיטרה מקסימים, נעימים וכמובן מאוד מוכשרים! השרו אווירה קסומה בדיוק כמו שדמיינו.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני מכירה הרכבים אחרים שמנגנים בחתונות ולדעתי אף אחד לא מתקרב אליהם. הכרתי את Velvet כי הם ניגנו באירוע שעזרתי לארגן לפני 5 שנים, וכבר אז הבטחתי לעצמי שניקח אותם לנגן בחתונה. הם היו הספק הראשון שסגרנו, ישר אחרי שקבענו תאריך 😊 ההרכב מורכב מזמרת, גיטריסט וקונטה-בסיסט, שרים קאברים של שירים בעברית/באנגלית, יוצרים אווירה פשוט מושלמת וקסומה. סופר סופר ממליצה! היו מדהימים!!!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
Velvet הופיעו בחתונה שלנו לאורך כל האירוע- קבלת פנים, שיר חופה וריקודים קלים. הלהקה פשוט מעולה! מוזיקה נעימה, שירה ונגינה נהדרת, וברמה כל כך גבוהה. הם קיבלו תשבוחות מהאורחים בזמן החתונה ואחריה, וראינו אורחים שגם ביקשו את כרטיס הביקור שלהם. אנחנו שמחים שמצאנו אותם. ההתנהלות לפני מול מעיין הייתה נעימה, והיא הייתה זמינה לכל שאלה ובקשה. מומלץ בחום!!
הצג עוד

Vered   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לקחנו את וולווט שינגנו בקבלת הפנים ובשיר החופה בחתונה שלנו ואין לנו מילים לתאר כמה שהיינו מרוצים! מעיין מוכשרת כל כך והייתה קשובה לכל בקשה שהייתה לנו, היה כל כך כיף להתנהל מולה. ביום החתונה עצמו הם עמדו בכניסה ויצרו אווירה של פעם והרימו את הקלאס של החתונה – כל האורחים עד היום לא מפסיקים לדבר עליהם. ללא ספק מדובר בבחירה הכי טובה שלנו בארגון החתונה. ממלצים בחום לכל אירוע!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מעולים,מקצועיים ובעיקר מאוד מאוד מוכשרים! קיבלנו אין סוף מחמאות ובעיקר נהנו מהם מאוד! הכי מרוצים שיש מהבחירה !
הצג עוד

Eynav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא ניתן לתאר במילים כמה מעיין וגיא הוסיפו לחתונה שלנו!! כשאנחנו היינו בלחץ ששכחנו כתוב בבית, ולחצים נוספים, שמענו מעל הכל את הנגינה והשירה המופלאה שלהם, וקצת נרגענו, גם מהאווירה המדהימה שהם פשוט יוצרים, וגם מהידיעה שזו היתה בחירה מדהימה עבורנו. הם היו נוכחים בכל החתונה שלנו, בקבלת פנים, בעלייה לחופה, ובנגינת הסלואו. והכל באופן הכי מושלם שיכולנו רק לחלום שעלול לקרות. התגובות של האורחים שלנו היו מדהימות, המון שאלו מי הם הזוג המנגן, והעירו גם אחרי כמה טובים הם היו. מעיין וגיא יצרו את האווירה שרצינו בחתונתינו, אווירת קסומה ומלטפת, שמחה ומרגשת.
הצג עוד

Shirly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גיא ומעיין מרגשים ומפתיעים כל פעם מחדש. הצמד המוזיקלי הכי איכותי ועוצמתי שפגשתי. צמד מוכשרים שיודעים להתאים את עצמם לקהל בכל אירוע. מובטח לכם חוויה מוזיקלית יוצאת מגדר הרגיל. 😍😍😍😍
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את חוות הדעת שלי אתם חייבים לקרוא! כי במקרה, ממש במקרה, נפלתי על צמד המושלמים האלה. אפילו לא קראתי חוות דעת אחרות. פשוט תחושה פנימית שהם חייבים לבוא להיות איתנו באירוע הבת מצווה של הבת שלי. כמה צדקתי! השירים היו מלטפים והרמונים, והשתלבו באווירה בצורה מושלמת. הגיטרה הקסומה של גיא והקול המלטף של מעיין נתנו תחושה עוטפת של רומנטיקה ואהבה שהפכו את האירוע למשהו מיוחד. כמו הבת שלנו 😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up