כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די ג'יי אייל אפשטיין - DJ Eyal E

די ג'יי אייל אפשטיין - DJ Eyal E

תקליטנים
טלפון:0544942289
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בקצרה- וואו וואו וואו!!הכול התחיל בפגישה אצל אייל בבית, אני ובעלי בעלי טעם מוזיקלי שונה לגמרי וידענו שבחירת מוזיקה לחתונה תהיה אתגר רציני.אייל עזר לנו להגיע לעמק השווה וזה היה כל כך מורגש בחתונה המאמץ לשילוב הרצונות של שנינו.המוזיקה הייתה אש! האורחים נהנו, לא הפסקנו לרקוד בכל זמן החתונה ואייל הוא אחד הספקים הכי הכי הכי אדיבים ונעימים שליוו אותנו בחתונה.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מצוין, מרגע הפגישה הראשונה ועד לשיר האחרון באירוע
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אייל אני מכירה מהימים שעוד מלצרתי בברים, שהוא ניצח בהם על המוזיקה וידעתי שכשאתחתן הוא יהיה הדי ג'יי שלי. היום ברור לי שזו הייתה ההחלטה הכי נכונה. עוד בפגישת מוזיקה הוא היה כל כך קשוב לנו, לסגנון שלנו ולקהל שלנו. באירוע הוא ידע להוביל את הקהל עם המוזיקה הכי נכונה ומרימה עבורם ועבורנו. ממליצה בחום!
הצג עוד

שרי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אייל המלצה:הגענו לאייל אחרי מה שקרה לרותם מנסנו עם הפיגוע המצער בתל אביב. אייל התנדב לקחת על עצמו את החתונה שלנו במקום רותם כשהתמורה נתרמת לרותם.כבר מהפגישה הראשונה איתו היה לנו וייב וחיבור מטורף עם הבן אדם. היה קשוב לכל מה שרצינו (לא חתונה ישראלית טיפוסית) וישר הבין את הוייב.בעבודה איתו היה מאוד מקצועי ונתן טיפים והערות שמאוד עזרו לנו בבחירת השירים והליין אפ והכול בהרגשה הכי טובה שבעולם ומכל הלב.בחתונה אייל נתן מעל ומעבר. אנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד ולמרות שהיינו חתונה קטנה ביום שישי הרחבה לא הייתה ריקה לשנייה.בסוף החתונה לא הפסקנו לשמוע מחמאות על המוזיקה ועל אייל ואנחנו ממליצים בחום ונמשיך להמליץ לכל מי שיזדמן בפנינו לקחת את אייל.
הצג עוד

hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה. אייל נתן מעצמו בצורה בלתי רגילה, היה זמין בכל שלב ורצה שנקבל את החוויה הכי טובה עבורינו. היה קשוב לבקשות שלנו (והיו לא מעט), סבלני ונעים. ביום האירוע אייל התאים את המוסיקה לכמות האנשים ברחבה, המעברים היו חלקים, גם בין הסגנונות! כל זה בהתחשבות מלאה בסגנון המוסיקלי שלנו כבני זוג
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאייל הגענו דרך המלצה של חברים. הגענו לפגישה ומהרגע הראשון היה ברור שיש לו ידע מוזיקלי מטורף, ושהוא ידע לעשות התאמות ולהרקיד כל סוג קהל. בניגוד לדיג'ייז אחרים, לאייל היה חזון מוזיקלי לכל שלב בחתונה ולא רק לשלב המסיבה. לאייל יש אופי נעים מאוד והוא עשה לנו ולאורחים כיף גדול. אפילו הסבתא בת 94 רקדה ובילתה מלא ברחבה. היה פרפקט!
הצג עוד

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה מחברה קרובה, הלכנו לפגישה והתלהבנו ממנו בטירוף! היינו בפגישות עם כמה מתקלטים, אבל עם אייל לא היתה התלבטות בכלל. כל פגישה איתו היתה זורמת וכיפית.
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אייל היה פשוט מדהים!! אין לנו מספיק מילים כדי לתאר כמה אנחנו מרוצים, וכמה הבחירה בו הייתה טובה! מתחילת התהליך הבנו שמדובר באדם שיודע לקרוא אותנו, מבין את הטעם המוזיקלי שלנו ובעיקר זרם עם השגעונות המוזיקליים שלנו! הוא הביא הברקות מדהימות, קרא קהל בצורה מעולה ברמה שגם המבוגרים קרעו את הרחבה עד שעה מאוחרת.קיבלנו עליו מלא מחמאות מטורפות מהאורחים שלנו, וגם חודש אחרי החתונה עדיין שואלים אותנו מי היה הDJ שעשה את החתונה הכי מטורפת ושמחה שהיו בה, ונראה לנו שזה אומר הכל. הבן אדם חי ונושם מוזיקה ומצליח לסחוף אחריו את כל האירוע, אל תתלבטו לרגע!
הצג עוד

Mike   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Starting to work Eyal was very easy and his use of the app Vibo made the entire process fo working with him very intuitive.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה בבית של אייל החלטנו שאנחנו רוצים שהוא יתקלט בחתונה שלנו. קודם כל הוא בחור מקסים, מקצועי, מבין עניין ונעים. ידענו שאפשר לסמוך עליו. היה לנו מאוד חשוב שהמוסיקה תהייה מגוונת ומעניינת, ואייל קלע בול. המוסיקה הייתה פשוט מעולה! אנשים לא הפסיקו לרקוד. סופר סופר ממליצים. גם בחור כייפי וגם מוסיקה טירוף.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up