כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ YANIVT

DJ YANIVT

תקליטנים
טלפון:0547926000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז ככה יום אחד אני חוזר למוצב מסיור צהריים בגיזרת איו"ש בתור סמל מחלקה וכשאנחנו מתקרבים לש.ג אני רואה מלא אורות ושומע באס של מוזיקה ואז אני מגיע לש.ג ואני רואה פשוט מנגל ושולחנות מלאים בכל טוב ו DJ שהקים עמדה עם כל הבוקוסות והאורות האפשריים ומקפיץ את כל הלוחמים של הפלוגה עם חיוך על הפנים וזה היה ערב שנתן לי כל כך הרבה כוחות להמשך ואז ניגשתי ליניב וסיפרתי לו שמקדמים אותי להיות רס"פ של פלוגה חדשה ואם יש מצב שאני לוקח תמספר שלו בשביל שאם יהיה אפשרי הוא יבוא לשמח והוא עצר את הדיבור שלי ואמר לי לרשום מפה לשם כחצי שנה אחרי בתוך התפקיד אני מרים לו צלצול והוא הביא לי רשימה של תאריכים שפנויים לו ואמר לי רק תגיד לי מקום ושעה ומשם מי שמעוניין לראות כמה סרטונים שיעלו לו חיוך של מה שהבחור המלאך הזה הרים שם לפלוגה מוזמן לרשום לי במייל [email protected] והוא יבין באיזה בחור מדובר וממקום שהוא כל כך צנוע אני בטוח שאני סיפור קטן בתוך העשייה והנתינה שלו (צירפתי תמונה של העוגה שהוא היא איתו כי סרטונים אי אפשר לצרף פה
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החווייה הכי מטורפת שהיתה לי בחיים אין דברים כאלה בכללל הקהל שלי עף לשמיים אין לי מילים להודות לך יניב רק לומר שאין ולא יהיה מלך כמוךךך כל כך שמחים שהכרנו בנאדם כמוך אצלנו תמיד מקום ראשון לכל אירוע !!!!
הצג עוד

נתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו DJ שיתן תשומת לב לפרטים שחשובים לנו, ואחרי שיחת טלפון אחת שהובילה לפגישה עם יניב ידענו שזה זה ואנחנו בידיים הנכונות ביותר! יניב התאים את הפלייליסט לכל האוכלוסיות המגוונות שהיו בחתונה ודאג למענה לכל שאלה שהייתה לנו, גם כשהיו אילוצים והיינו צריכים לשנות תאריך לחתונה.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם יניב ועד לאירוע עצמו, היה לנו חיוך מרוח על הפנים! יניב יודע להקשיב, להתאים את עצמו לזוג והכי חשוב - להתאים את עצמו לאורחים ולאירוע! פשוט אדם זהב!!!
הצג עוד

גלית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה אל יניב, התוודעתי לאיש אדיב,מקצועי ונחמד מאוד. באירוע, הוא ניגן מוסיקה מצויינת, שקלעה מאוד לקהל המוזמנים, והוא גרם לכולם לרקוד ולהשתתף בשמחתנו. התרשמתי מיניב, שהוא אוהב אדם ואוהב את המקצוע. הוא באמת נהנה לשמח דרך המוסיקה. יניב הגיע הרבה לפני האירוע, התארגן עם הציוד האיכותי ואף עזר בעניינים שונים, שלא קדורים היו לתיקלוט, פשוט מתוך רצון טוב. איש הגון, שעושה מלאכתו נאמנה. ממליצה מאוד!!!
הצג עוד

Meni   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
DJ מספר 1 אין מילים!!! משלב ההכנות יושב עם החתן והכלה עורך יוצר ומכין מה שצריך בדיוק לטעמכם! עשה לנו אירוע פשוט שמח ומושלם♡♡♡
הצג עוד

Adel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו אפילו לא יודעים מאיפה להתחיל ההכירות שלנו עם יניב הייתה הדבר הכי טוב שיש בכל האירגון החתונה .. כי לא מדובר פה רק בדי.גי ופה ניגמר הסיפור.. זה אדם שנותן את הלב שלו בכל מובן המילה נותן יחס אישי ומקפיד על כל פרט ופרט בכל הנוגע לאירוע ! זה אדם מיוחד במינו ומרוד מקצועי שהיה מתחילת האירגונים לחתונה והפך להיות חלק מהחיים שלנו..ולתמיד !!! אנחנו רק יכולים להגיד מי שבוחר את די.גי יניב הוא עשה את הבחירה הכי טובה שיש !!! הוא ידאג להקפיץ לכם את כל הרחבה מבלי שיעזבו אותה לרגע !!! יניב היקר אין לנו מילים בכדי להודות לך על כל המאמצים הגדולים שעשית על מנת לעשות לנו אירוע שלא ישכח לעולמים !!! תודה תודה ושוב תודה !!! אין עליך בכל העולם !!!!!! די.גי מ'ס 1 !!!
הצג עוד

רחלקה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היה מטורף מרוצים ממש שמצאנו אותו ברגע האחרון. הבין אחרי שיחת טלפון אחת את סגנון המוסיקה והוויב הרצוי בחתונה ולא אכזב!! מאור הפנים והשמחה שלו מעלה את מצב הרוח לכולם ואפילו הצליח לבטל לנו את הדוח של המשטרה...
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב האלוף לא נתן לאורחים בחתונה שלנו לשבת! ישב וליווה אותנו בצורה יסודית לפני האירוע כדי להבין ולבנות בדיוק את המוזיקה שאנחנו רוצים. מקצוען אמיתי ואלוף - מומלץ בחום!!

אסתר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הספק הכי מוצלח בחתונה שלנו יחס נדיר חגגנו את החתונה שלנו עם יניב היה אירוע נדיר וזה עוד בחתונת קורונה והמון בזכות יניב עשה הכול כדי שיהיה מושלם יודע להקפיץ את האווירה ולהתאים בדיוק לסגנון אין ספק שניקח אותו לכול אירוע שעוד יהיה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up