כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הפרחים של גולדי

הפרחים של גולדי

שזירת פרחים
טלפון:0545876198
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל פשוט מושלמת!!!! אני יכולה להגיד בלב שלם שאני הכי שמחה בעולם ששמחתי עליה בעיניים עצומות. סך הכל אמרתי לה שאני רוצה גוונים של צהוב והיא פשוט יצרה את החופה, הזר והעיצוב הכי מושלמים ומיוחדים שראיתי בחיים! מעבר לזה - היא מקסימה, שירותית ויצירתית ברמות! היא עושה את הכל לבד בעצמה ובאמת באמת אין עליה בעולם. אין מספיק מילים להמליץ עליה!!!
הצג עוד

Tommy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל עיצבה עבורנו חופה, זר כלה ורכב. היה מהמם, היא מקסימה. זרמה עם כל הרעיונות שלי ויצא הרבה מעבר לציפיות שלי והמחיר גם הכי הוגן שמצאתי. ממליצה בחום
הצג עוד

נועם מריאלי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי דוכן שזירת פרחים לחתונה והגעתי לגולדי דרך המלצות. אחרי ששוחחנו בטלפון סגרתי איתה ישר! היא בחורה מהממת שהייתה הוגנת עימנו לאורך כל הדרך וגם נענתה לכל בקשה שלי וזרמה איתי ברעיונות העיצוב.אנחנו ממליצים בחום תודה גולדי המהממת!!!!
הצג עוד

cohen.shani95   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
בעלת הדוכן נחמדה, אבל השירות שנתנה היה לא טוב וזה היה מבאס, האורחים אמרו לי שהרבה פעמים כשבאו לדוכן במהלך קבלת הפנים היא לא נחכה בדוכן, היו מעט אורחים עם קישוטים ברחבה, אמרה שאקבל זר כלה אך לבסוף אמרה שאין אפשרות לשלוח את הזר מהמרכז לצפון גם לא בתוספת תשלום, אמרה שכל הפרחים שישארו מהאירוע היא תגזור לזרים קטנים ותאסוף לנייר עיתון והאורחים יוכלו לקחת כאשר יצאו מהאולם, בפועל השאירה להם רק 10 זרים קטנים וכל השאר שמה לי עטוף כזר ענקי וארוך ואמרה זה יהיה הזר כלה שלך. הרגיש לי שהיא פשוט התעצלה לקצר את כל הגבעולים ולעשות זרים קטנים אז היא דחפה לי את כולם בנייר עיתון גדול ואמרה לי זה הזר שלך, וזה ביאס אותי שהאורחים היו אמורים להנות מזרים שנותרו ובפועל לא קיבלו.ודבר אחרון אמרה שמקבלת רק במזומן וכשביקשתי קבלה אמרהשתשלח בערב מאוחר יותר אך מאז לא עונה לטלפונים ולא להודעות.ממש התבאסתי מחוויות השירות שלה, הרגשתי ששמתי סתם 2000 שקל והאורחים שלי לא נהנו מהאטרקציה.
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לדניאל המהממת הגעתי דרך חברה ומהשיחה הראשונה התאהבתי ! דניאל היא אדם מקסים עם כישרון לא מהעולם הזה , פשוט מושלמת! היא ידעה לקחת את כל חלומותיי ולתרגם אותם למציאות! התחתנו בגן אירועים שגם ככה מהמם והיא הפכה אותו לעוצר נשימה!
הצג עוד

Sveta   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יש מקצועיות ויש אומנות. שוזרת פרחים מקצועית זה מישהי שיודעת לשאול את השאלות הנכונות בהתחלה כדי להבין מה אתם מחפשים / אוהבים, תדע להכין אתכם מראש לארגונים מסביב (למשל לתאם דוכן מראש עם האולם) ולהגדיר לכם הערכת זמנים טובה לכל דבר, ותספק את כל מה שסוכם בזמן ובאופן שסיכמתם. אומנות זה כל מה שתיארתי לעיל, ובנוסף לדעת איך להכיל ולהרגיע, לחזות מראש דברים ששכחתם או לא ידעתם לבקש ולעשות את הכל בחיוך ובמסירות, גם כשאתם חצי משוגעים ועם בלת"מים ערב לפני החתונה. דניאל, בעלת העסק, היא אומנית. היא הרימה דוכן שזירה מהמם בחתונה שכולם (בנים ובנות!) עברו דרכו והחמיאו בלי סוף, היא עשתה לנו זר כלה ודש חתן יפיפיים, דאגה לי לפרחים טריים לתסרוקת כלה, קישטה את הרכב לחתונה וגם פרגנה בזר וסלסילת שושבינה - הכל במחיר סופר הוגן ובהמון אהבה וסבלנות, למרות שנזכרתי בחצי מהדברים האלה יום לפני החתונה!!! כל זאת למרות הבלאגן והטירוף שלי ומכל הלב :) ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up