כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלכס ליכטרמן איפור ושיער

אלכס ליכטרמן איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0723935392
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Naama   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה מדהים, נעימה ומקצועית מאוד! זכיתי❤️

מעיין רודין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואו אלכס פשוט מדהימה! קודם כל מדובר בבחורה מהממת, נעימה ומקצועית. היא מאוד קשובה והכי חשוב לה שהכלה תצא מרוצה :) התוצאה הייתה מהממת והחזיקה כל הערב מבלי לזוז! ממליצה בחום ובאהבה

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלכס דרך המלצות, ישר בשיחת טלפון, הרגשתי וייב טוב כשבאתי אליה לפגישה הראשונית יחד עם אמא שלי, היה כל כך מדהים שגם לאמא שלי היה ברור שהיא תעשה לה את האיפור אלכס היתה כל כך קשובה למה שרציתי מבחינת האיפור והשיער, וביום החתונה זה הרגיש שיש איתי עוד חברה מלווה כי האווירה היתה כזאת כיפית וזורמת אז מעבר לזה שהיא בנאדם מהמם, האיפור והשיער יצאו בול כמו שרציתי :) ממליצה הכי בחום שיש!!!
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אלכס הייתה פשוט מקסימה! ביום החתונה היא הגיעה בזמן עם אנרגיות מדהימות! ההתארגנות עברה בכיף ובאווירה קלילה, והרגשתי שהרבה מזה זה בזכותה :) אלכס איפרה וסירקה אותי ואת המלווה שלי ושתינו היינו מרוצות ממש מהתוצאה. אני לא מתאפרת בכלל ביום-יום וחששתי להיראות כמו מישהי אחרת ביום החתונה, אבל אלכס ידעה לקרוא אותי מצוין, שמרה על קו נקי ועדין ולא ניסתה לשכנע אותי ללכת על סגנון שלא הרגשתי איתו בנוח. ממליצה עליה בחום לכל כלה!!
הצג עוד

tamary226   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאוד רציתי לחתונה מאפרת מסרקת, ולא להתחיל להתעסק עם שני ספקים. אהבתי את הסגנון של אלכס מעבודות קודמות שראיתי. כבר בשיחת תיאום אהבתי את הכיוון – חשבנו יחד על תסרוקת שתתאים לשמלה שלי. מבחינת איפור רציתי להראות כמו עצמי אבל משודרגת, שאוכל לזהות את הפנים שלי במראה, ואלכס סיפקה בדיוק את זה! כל התגובות שקיבלתי היו מתלהבות ומרימות, בחתונה ואחריה, ועד היום מכל מי שרואה את התמונות. בקיצור, אלכס מקצוענית, נחמדה מאוד, תמיד בתקשורת, והכי חשוב לה שתהיי מרוצה ושהכל יהיה לטעמך. ממליצה בחום :)
הצג עוד

gefen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה! אלכס מרגיעה, נעימה ומקצועית ברמות! לא תתחרטי
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאלכס הגעתי דרך המלצות בפייסבוק ובאינסטגרם, והיא אחת בהבחירות הבטוחות והכי טובות שהיו לי לחתונה. עשינו פגישת ייעוץ ואלכס זרמה וייעצה לי לגבי הרעיונות שלי וסגרנו די מהר את הכיוון של התסרוקת והאיפור. ביום החתונה אלכס הגיעה בזמן, התמקמה במהירות במקום והתחלנו להתארגן, לכל אורך היום היה לי כל כך נעים איתה - היא משרה אווירה נעימה, מקצועית וסופר מרגיעה ומהנה. האיפור והשיער עברו את כל היום בהצלחה וקיבלת ים מחמאות...
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמעתי המלצות על אלכס שאיפרה אחות של חברה לפני כמה שנים, מאז עקבתי אחריה באינסטגרם והבנתי שזה הסגנון שאני מחפשת. איפור טבעי ועדין שמדגיש את מה שצריך אבל עדיין שומר על הטבעיות. כמתולתלת דאגתי מעניין השיער אך משיחה קצרה עם אלכס ודוגמאות שראיתי שהיא עשתה בעבר הבנתי שהיא מקצועית לחלוטין ויודעת להתעסק היטב עם תלתלים. אלכס מקסימה, אנושית, משקיענית ומקצועית בטירוף. קלעה בול למה שביקשתי! המחמאות על האיפור והשיער היו מכל הכיוונים. התלתלים נשמרו לי עד כמעט סוף האירוע והאיפור החזיק ללא טאצאפ. אין כמו אלכס! שמחה מאוד על הבחירה הזו שעשתה לי ראש שקט
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלכס המהממת, הבחירה הכי טובה שעשיתי! מעבר למקצועיות היא בחורה מדהימה שפשוט אכפת לה. הגעתי לאלכס עם הרבה חששות ועם כישרוו מדהים היא ידעה איך להבליט את הטוב ולטשטש את מה שצריך. אך יותר מהכל, עם הקסם האישי שלה העניקה הרבה נוחות וביטחון, השרתה אווירה נעימה, כייפית וקלילה. אלכס הפכה אותי להיות "אני משודרגת" איפור עדין ונקי, סידרה לי את השיער בצורה מושלמת עם שזירת פרחים, הרבה מעל הציפיות! ובמחיר הוגן! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את השם של אלכס קיבלתי ממאפרת אחרת שרציתי לסגור איתה אבל הייתה תפוסה בתאריך ואני כל כך שמחה שהיא המליצה לי עליה! אלכס מקצועית בטירוף, נעימה ובתור אחת שלא מתאפרת בכלל (וחששה מאוד מלהיראות כמו ליצן בחתונה של עצמה) אלכס הייתה הבחירה הנכונה בהחלט! מהשיחה הראשונה בטלפון הרגשתי שהיא תוכל לאפר אותי בדיוק בעדינות שהייתי צריכה ובדיוק עם הוויב הנכון לבוקר של היום המיוחד שלנו. ביום החתונה היא איפרה ועיצבה את השיער גם שלי וגם של המלווה שלי ושנינו יצאנו מרוצות בטירוף. היה לנו בוקר רגוע שהיה ההתחלה המושלמת ליום המהמם שהגיע בהמשך. לא הייתי מחליפה את אלכס באף מאפרת אחרת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up