כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Just Smile (ג'סט סמייל)

Just Smile (ג'סט סמייל)

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tahel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
מה שתפס אותי במגנטים של ספיר ועדי זו העין המטורפת שלהם! מגלריות שלהם שראיתי הם ממש מעצבים את התמונות, הם מצלמים מהמם, המגנטים שלהם סופר איכותיים, המסגרות יפהפיות והם עובדים בקצב מטורף! כולם היו מרוצים מהמגנטים שלהם וחשבו שהתמונות מהמגנטים הן התמונות החתונה מצוות הצילום (שבקרוב נקבל גם)!אחרי החתונה הם הביאו לנו קופסה מהממת עם בלוקים ומגנטים בגדלים שונים של תמונות יפהפיות נבחרות מהחתונה וגם הרבה שהם רק שלנו.תודה רבה אלופים!!
הצג עוד

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אחרי שהמקרר שלנו התמלא בתמונות ומגנטים שלהם שפשוט היו כלכך יפים, התמונות, העריכה, האיכות שלא יורדת גם לאורך שנים, הבנו שאין אופציה אחרת ואנחנו רוצים רק אותם בחתונה שלנו! לקחנו חבילת סטילס ומגנטים שכוללת צלם שני ועורך. הצוות היה מהמם, התמונות יצאו מדהימות והאורחים פשוט התאהבו בצלמים.
הצג עוד

Avichai   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
95 מתוך 100
היינו בחתונה של חברים ויצאנו מאותה חתונה עם המון מגנטים ולכן החלטנו ללכת איתם. בסוף החתונה הם משארים קופסא שבה בלוקים ומגנטים מוגדלים ומגנטים של המשפחה, ובאמת ממש כיף לקבל את הקופסא הזו ככה ישר אחרי האירוע. כי זה בעצם התמונות הראשונות מהאירוע. התמונות איכותיות עם תאורה טובה, אנשים יצאו עם המון מגנטים ( והיינו אירוע לא קטן בכלל).
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי היה אחד הספקים הכי טובים שלי בחתונה. לא סתם בחרתי בו מבין שלל הספקים שלי כספק מועדון ״כלות מספרות״. הוא עשה עבודה מאד מקצועית, היה קשוב, והוציא לנו את התמונה (מבין שלל) שהכי אהבנו בחתונה. תפס רגעים אמיתיים, טבעיים שישארו לנו למזכרת מדהימה.הוא עבד בנעימות ומקצועיות, היה חייכן, אחראי. ובסוף הערב קיבלנו כמות מטורפת של מגנטים איכותיים.נ.ב. שיגעתי אותו עם העיצוב מסגרת.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי שרעבי פשוט מהמם!! אנחנו הכי מבסוטים בעולם! מעבר לעובדה שהיה פשוט נעים עם עדי! הנוכחות שלו בחתונה היתה כיפית ברמות! היה קשוב אלינו.. עם אנרגיות מעולות!! ויוזמות מרשימות.. ואין מילה מתאימה יותר לחוויה שלנו את עדי מ- מקצוען!!היינו בשוק מהחבילה שחיכתה לנו בסוף הערב🥰 איזו הפתעה נעימה! לא ידענו בכלל שכל הקהל שלנו מקבל לינק ישיר לגלרייה תוך כדי האירוע - עוד הפתעה נעימה! הצילום עצמו פשוט רמה גבוהה!! הצליח לתפוס ולתעד מגוון כל כך יפה של אורחים ורגעים… וכמות מגנטים מפנקת. העריכה והעיבוד של התמונות היה נפלא!! (אני מה אני יודעת, רק שיצא יפה..! אבל הבן זוג מעצב גרפי אז יש לו עין די טובה לעריכות). בקיצור אנחנו הכי שמחים שבחרנו בjust smile!! אולי נחמד גם לציין שמלכתחילה קיבלנו המלצה על עדי מעסק מגנטים ותיק וטוב (ממגנטוס, שבאו כמוזמנים)
הצג עוד

רותם בנימין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנשים מקסימים, תופסים רגעים טבעיים והמגנטים איכותיים!
הצג עוד

אוריין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הסתכלנו על מגנטים על המקרר שלנו ובחרנו לפי המגנטים הכי יפים. חיפשנו איכות טובה של מגנטים ותמונות שמראות את הרגע וזה בדיוק מה שקיבלנו :) מעבר לשירות המדהים לאורך הדרך, התמונות מהממוותתתת ופשוט כיף להסתכל על כולן! עדי צלם שיודע לתפוס רגעים מיוחדים, גם שלנו וגם של האורחים. בסוף האירוע קיבלנו ארגז עם דיסק און קי של כללל התמונות, את כל המגנטים, מגנטים מוגדלים ובלוקי עץ.
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו דרך המלצה ואחרי שיחת טלפון קצרה הבנו שזאת הבחירה שלנו. לפני החתונה הכינו לנו מסגרת למגנטים שיודפסו בסגנון ההזמנה שלנו ויצא מושלם. יצאנו מהאירוע עם עשרות תמונות יפות, ממש כמו עוד צלם בחתונה ומגנטים מהממים ואיכותיים. עדי וספיר דאגו לנו מההתחלה עד הסוף, ממליצים ממש!!
הצג עוד

Zemer   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי מתעד רגעים מרגשים והתשלב בצורה בלתי רגילה באירוע!קיבלנו ממנו בסוף האירוע מתנות מרגשות שילוו אותנו לכל החיים!! תודה לך עדי !!

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מושלם! חמודים ברמות אווירה טובה גם לנו וגם לאורחים ויצאו מגנטים וואוו והעיצוב שלהם מהמם והכל פשוט מושלם חח🤍🫶🏻🙌🏼
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up