כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יעל שלח צלמת

יעל שלח צלמת

צלמי סטילס
טלפון:0528546673
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sophie   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
100 מתוך 100
יעל היא הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו.קודם כל בגלל הבן אדם שהיא והרוגע שהיא השרתה בנו ביום עצמו. בזכות האנרגיות הטובות שלה והדרך של יעל להשתלב בצורה טבעית היא הצליחה לתפוס רגעים אותנטיים ולגרום לנו להרגיש הכי בנוח.התמונות יצאו כל כך טוב והם זיכרון מושלם שיהיה לנו לתמיד. נעזרנו ביעל גם בעיצוב וההפקה של האלבום חתונה וגם שם היא עשתה עבודה מדהימה ומדויקת.ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

nitzank68   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לא היה כל ספק שאת החתונה שלנו תצלם יעל. אחרי שצילמה את כל האחיות במשפחה היה ברור שיש שם חיבור. מעבר לזה שיעל צלמת בחסד היא הצליחה לגורם לשני מובכים כמונו להנות מכל רגע בזכות ההבנה שלה, הקלילות שלה וההתאמה אלינו.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו ליעל דרך המלצה חמה של חברים. יעל ישר נדלקה על סגנון החתונה שרצינו ליצור. היא הביאה איתה המון קלילות ונוחות ליום החתונה. היא הצליחה להשתלב ולהתמזג בין אורחינו מבלי שהרגשנו בה, היא היתה מאוד נעימה ואדיבה והרימה לנו באירוע.האלבום ששלחה לנו הביא איתו את הקסם שהצליחה לתפוס בצורה אותנטית ופשוטה, אהבנו את הרגעים הקטנים שהצליחה לנצור. כל האורחים גם מאוד החמיאו על תמונות והאוירה שהצליחה לתפוס. ממליצים בחום!!
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
יעל הייתה בלי ספק הבחירה הכי טובה שיכולנו לבחור! סימנתי את יעל לפני כמה שנים כבר בחתונה של חברה. יש לה כשרון לתפוס את הרגע באמת, בלי לביים. היא מנגישה את היופי והקסם שנמצא גם בדברים הפשוטים ביותר שלרוב לא שמים לב אליהם. התמונות יצאו מדהימות - יהיה קשה לבחור איזה נרצה לפתח כי יש כ"כ הרבה מוצלחות. הכל נשלח אלינו בצורה נוחה באמצעות לינק לאתר אסתטי עם ניווט ברור שמחולק לפי השלבים השונים של האירוע (אפילו הרבה מהחברים שלנו התלהבו מזה). מעבר לאיכות התמונות, סיבה נוספת להמליץ על יעל היא האנרגיה השקטה שלה, שהרגיעה אותנו עוד מרגע ההכנות היום החתונה. בקיצור אין אפילו על מה לחשוב, מומלצת בחום :)
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
יעל הייתה מקסימה, נעימה ואדיבה משיחת הטלפון הראשונה ומיד ידענו שהוייב שלה תואם לשלנו. במהלך ההתכוננות לחתונה יעל השתלבה בבית בצורה טבעית ונינוחה ותפסה רגעים מדהימים, ובחתונה עצמה כל הזמן שמחנו לראות אותה בזוית העין, ומשתלבת באוירה שיצרנו יחד. היא שלחה לנו את התמונות מהר ובצורה מקצועית, ואין צורך להרחיב על החוויה המטורפת שהייתה לנו כשהסתכלנו בהן.
הצג עוד

איילת   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ובת זוגתי לא מאלה שנוח להם במיוחד שכל הפוקוס עליהן ולא היה לנו מושג איך נעבור בשלום את העניין הזה של חתונה ובטח את הצילומים 😅. היה לנו חשוב צלמת שנרגיש איתה בנוח, שתשתלב באווירה של האירוע ולא תשתלט עליו, שתתפוס את הרגעים האמיתיים ולא תביים רגעים גנריים.. ויעל הייתה מושלמת בכל זה ויותר. מקצועית ברמה הגבוה ביותר, והכל בנחת וברוגע.התלבטנו אם לסגור איתה כי אהבנו אותה מאוד מחתונה של חברה אבל הייתה לנו אפשרות לסגור חבילת צילום אחרת קצת יותר זולה, ושמחות כל כך שהחלטנו ללכת בסוף עם יעל המקסימה.
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יעל צלמת מדהימה ומקצועית. כל ההתנהלות מולה הייתה נעימה וזורמת. התמונות יצאו מושלמות, מאוד שמחים בבחירה שלנו בה!
הצג עוד

מידן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את יעל אני מכיר מלימודי הצילום, וכבר אז ראיתי שיש בה משהו מיוחד! הליווי של יעל, הגישה, הנעימות, וכמובן התמונות, הם בטופ של המקצוע. ממליץ לכל זוג שרוצה להעביר את יום החתונה בשקט, ברוגע ובעיקר לדעת שבסוף התוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.
הצג עוד

Nof   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליעל הגענו דרך המלצה של חבר (גם הוא צלם) כחלק מחיפוש אחרי סגנון קצת יותר אינטימי, טבעי שיאפשר לנו בעתיד להיזכר בחוויה, בתחושה ובמקום המהמם שבחרנו להתחתן בו. הבחירה ביעל הייתה לא פחות ממדוייקת, והצילומים של יעל מצליחים להעביר בנו את ההתרגשות, השמחה והאהבה שעטפה אותנו מנקודות מבט מיוחדות ואינטימית.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רוצה להמליץ על יעל מכל הלב! היא צילמה אותנו בחתונה שלנו. מהרגע הראשון הרגשנו חיבור איתה, יעל מגיעה עם אנרגיות מדהימות, לוכדות רגעים יפים במצלמה שלה בצורה טבעית ונעימה. מעבר לכך שבמהלך היום איתה היה נעים והרגיש טבעי התמונות יצאו יפות מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up